Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
*jarno schreef:Citaat:Wat is er de 20e dan???
Dan ben ik jarig natuurlijk![]()
Leuke foto Melis!! Donna was braaf zeg gisteren!
veel lekkers deze week dan eerst ikke 17e dan irene de 20e en de 24e melis wie volgt??
gr
madelon31 schreef:halllloooooo waar is iedereen???
Niemand iets leuks meer te vertellen??
Nous hoe was het in delftse hout?
Lekker ritje dus
Ko heeft zich weer superbraaf gedragen en zijn galop wordt nu echt steeds beter (klikje, beetje been en hij zit erin
)
Nog 1 weekje werken dan begint mijn vakantie!!! Yessssss 

zou je nu niet meer zeggen 
Ik hoop het dinsdag binnen te hebben dus hij moet nog even volhouden, tenzij iemand er nog 1 te leen heeft tot dinsdag?
Dit is wel een route die je eigenlijk in het weekend moet rijden i.v.m. drukte verkeer
(heb ze al zeker jaar niet meer gebruikt
) Die van de paardendrogist zijn echt toppie

Jetta schreef:Lekker ding, de paps van Banania! Kimberley., is het toch?
madelon31 schreef:ja tuurlijk...ik ben blij dat ik onze medemens mijn kennis over mag dragen als ze daarom vragen![]()
![]()
![]()
Maar Piet heeft het heel goed gedaan hoor! En ik met mijn uitleg op ze boerefluitjes had hij meer aan zei hij dan die ingewikkelde termen van instructrices![]()
Volgende keer ga ik ook mee hoor en als jij de weg nog weet gaan we samen nous, wij komen er wel met ze tweeen ja toch!![]()
![]()
Als de een niet durft gaat de ander toch voorop hahahah
AnitaJoeri schreef:hahaha wat nou dan gaan we samen nous ik wil ook gewoon mee gekkie gaan we meteen door naar zoetermeer heb je rit van 6 uur lekker de beentjes strekken in westerpark.Ik heb straks les zit stilletjes te hopen op regen ik dressuur bijna niet meer zal er dus wel lekker uitzien voor mike en ik heb nog vliegenkap in mijn kast maar ben er straks pas om 17.oo uur.
dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.. ik les toch ook met Ko, ik dressuur ook bijna niet meer, ik moet (bijna) elke keer met jou mee
en ook trainen voor Loon op Zand
en ik heb er verstand van
.
madelon31 schreef:en ik heb er verstand van![]()
.