maar ik vind dat we dat maar even snel moeten doen, en dan moet er snel een nieuw deel komen, en dan moet die nog cooler worden, en nog sneller vol gepraat worden zodat we weeeer een volgende kunnen enzo
1 goedemorgen liefe kinderen, wat een gezellig dag word het weer het zonnetje schijnt wat willen we nog meer.... oke genoeg onzin gepraat even normaal nou... hoe gaat het met jullie...? met mij oke ik ga zaterdag een lang weekend naar Stroe( op de veluwe) met de manege... lekker door de bossen crossen... maar nu eerst nog 3 dagen stage
ik ben kampkind xD nog steeds en dan ben ik 19 xD muhahaahah nja in week 8 vorig jaar werd ik ook als halve leiding beschouwd door josé en jorijn xD heidi en sim trouwens ook.. er was een meisje als leiding en die was er nog nooit geweest, dus wij moesten rono laten zien e.d. was vet leuk weet je al welke kant je gaat liggen?
Hey wat leuk dat je gaat leiden op kamp! (Ik kom even binnenvallen en lees dit) Wilde dat ook altijd graag doen als ik er niet meer zou komen op kamp zelf, leiden leek me erg leuk en gezellig. Zou het nog steeds wel graag willen!
Nou leiding heeft daar weinig over te vertellen welke kant ze slapen. Denk dat Kiki zich gewoon moet schikken naar wat José en de andere leiding vind Misschien voor Kiki ook wel beter als ze klein slaapt, met al die vervelende kiddo's op de grote kant
Maar weetje, ik had eigenlijk nog een vraag voor kamp he. 1. Als je daar heen gaat, moet je dan al je paardrijdkleren aan hebben op dag 1, of gewoon je eigen kleren? 2. En hoelaat ga je 's avonds op bed
Ik zou niet weten hoe ik dat kan aangeven bij hun Ik ben daar toch zo'n 4 a 5 keer achtereen geweest en mijn pony komt er vandaan, Fjordenpaard is echt een geweldige plek! Ik zou heel graag terug willen