Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Emmaa_ schreef:Ik ben nu lekker thuis in Almere, maar voor de rest vind ik het heerlijk in Utrecht haha. Lekker mn eigen ding doen, op 5 minuutjes fietsen van de stad en een kwartiertje van school, dat heb ik echt heel erg gemist. Ik ben dichterbij een groot gedeelte van mn vrienden, mn klasgenoten, is gewoon heel gezellig. Lekker stappen, leuke dingen doen haha, ik vermaak me echt helemaal prima!
Hoe gaat het met je zoektoch naar een bijrijder? 
skyline schreef:Heb nog niemand gevonden , ik hoop dat ik wel voor april een leuke bijrijdster vind want moet dan stage lopen en krijg het dan best wel druk . Maar nu gaat het wel gewoon zonder bijrijdster
En ik hoop dat ik een keer een blijvend iemand vind die wel betrouwbaar is
Kan het me niet voorstellen dat mensen zo snel stoppen.
Sabinee__ schreef:skyline schreef:Heb nog niemand gevonden , ik hoop dat ik wel voor april een leuke bijrijdster vind want moet dan stage lopen en krijg het dan best wel druk . Maar nu gaat het wel gewoon zonder bijrijdster
En ik hoop dat ik een keer een blijvend iemand vind die wel betrouwbaar is
Vind het zo grappig, iedereen zoekt een bijrijdpaard of een bijrijder.. Jammer dat het zo moeilijk is om een match te vinden!

? Ene moment ben je nog in je huisje in Utrecht en dan ineens in Uk hahaha.
En ja ik reis een beetje in de rondte hoor haha

Hier in dit plaatsje zelf is niet zo heel veel te beleven, al is het wel erg mooi, en Stef is druk druk druk bezig met school dus valt nu nog een beetje "tegen" (vind het allang fijn dat ik hier kan zijn haha) en zaterdag gaan we Bristol in! Daar zit gewoon een giga winkelcentrum met alle fijne winkels die we in Nederland niet hebben, dus daar zal ik m'n slag wel slaan