Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Romana01 schreef:weet iemand trouwens het middel tegen wratten bij paarden. Rambinie heeft er 1 op z'n been. peesje valt er precies op..
Ik ben alleen de naam vergeten, de verpakking was blauw met geel dat weet ik wel haha!
!? Ennn??
En aangezien hij nog niet helemaal
Samen met een stalgenootje die ook zo gek was om met der springpaard mee te gaan, gingen we het maar erop wagen 
Had 'm vanmorgen vroeg nog wel ff gauw gelongeerd, want ik dacht anders gaat 't niet goed
Achteraf gezien goede beslissing geweest..
Maar hij hield zich netjes in... totdat we in de proef waren
We waren net binnen gekomen, hadden 1 lange zijde gehad en daar ging die hoor..
Springen, draaien, omhoog komen, alles deed ie, de ring uit springen (met zn oren helemaal naar voren, hij dacht dit vind ik weer leukkkkk
) bijna de auto van de jury getrapt
(lekker, hij had nog kalkoenen in ook dus
) Waardoor ik dus een spannende proef had neer gezet. (Al die dressuuurmutsen aan de kant; oh oh oh kijk dat paard OOOOH', echt heel hinderlijk. Vroeg er zelfs nog 1 moet ik 'm vasthouden? Had echt zoiets van wil je dan heel de proef
ik weet echt wel hoe ik dit moet oplossen
) Al met al, uiteindelijk geen fijne proef.. want dit moment kwam nog vaker voor in de proef..
Hij had hele mooie stukken er tussen zitten, en voelde weer echt als
Na de proef naar de jury geweest, en die was heel erg te spreken over Wonderboy; 'Wat een mooie gangen heeft jou paard. Jammer dat hij wat gespannen was, maar ik vond het mooi om te zien hoe je het net oploste in ring 1 en dat je bleef lachen, dat is ook heel veel waard, lekker zo doorgaan en dan komen jullie er zeker wel. Een hele mooie combinatie, en wat een mooie gangen''. Waarop ik dus antwoordde dat dat puur frissigheid was van hem, dus ik kon het hem niet kwalijk nemen 
)
Dacht moet dat nou net in de proef
Maarja, kan je 'm ook niet kwalijk nemen..
Maar ze zeg dat wel wel 50% kans hebben dat het weer goed komt
.
!
de ''dressuurmutsen''. Maar dat is wa tik uit je verhaal opmaak kan in het echt natuurlijk anders over komen.