Komen & Gaan, maar RSVA-Bokkers blijven bestaan! (Deel 15!!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Re: Komen & Gaan, maar RSVA-Bokkers blijven bestaan! (Deel 15!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 22:38

ik ook :=

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 09:27

Romana01 schreef:
weet iemand trouwens het middel tegen wratten bij paarden. Rambinie heeft er 1 op z'n been. peesje valt er precies op..

Troy heeft heel lang ook een wrat gehad op zijn voorbeen, ook precies dat zijn peesbeschermer overheen kwam. Soms ging ie open..
Daan heeft toen een keer aan de da gevraagd of er iets aan gedaan kon worden. Opereren zou onnodig zijn omdat hij opzich vrij weinig last van had, tot af en toe open gaan. Toen kwam de DA met een spul voor mensen tegen wratten, kan je gewoon bij de kruidvat halen. Het werkte echt super goed en hij heeft nu geen wrat meer! :D Ik ben alleen de naam vergeten, de verpakking was blauw met geel dat weet ik wel haha! :P

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 09:47

morgee

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 09:48

Moggel!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 09:51

en we staan weer klaar om te gaan werken..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 09:58

Alweerrr , arm kind van me :(:)

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:01

moet morgen ook weer, ben alleen zondag vrij, en dan 5 dagen achter mekaar

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 13:43

Ik heb net dressuur concour gehad _O- _O- _O-

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 13:46

oh echt cool met belle :D!? Ennn??

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 13:50

neee, niet met belle :=

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 13:59

wie dannnnnn??? Vertel nou meeer :D

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 14:00

nou vooruit..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 14:00

Ik ben met Wonderboy weer naar het concour geweest.. :o En aangezien hij nog niet helemaal
klaar is weer voor het springen op concour, dacht ik.... we gaan weer een keer de dressuurmuts
spelen :Y) Samen met een stalgenootje die ook zo gek was om met der springpaard mee te gaan, gingen we het maar erop wagen :=

Dit was Wonderboy zijn eerste keer weer op vreemd terrein, met zoveel toeters en bellen, met zoveel andere paarden, dus dat in combinatie was natuurlijk alles heeel spannend! :j Had 'm vanmorgen vroeg nog wel ff gauw gelongeerd, want ik dacht anders gaat 't niet goed :P Achteraf gezien goede beslissing geweest..

Met inrijden voelde die heeel fris aan.. net of die elke seconden een bok senario kon gaan geven :') Maar hij hield zich netjes in... totdat we in de proef waren :+ We waren net binnen gekomen, hadden 1 lange zijde gehad en daar ging die hoor.. _O- Springen, draaien, omhoog komen, alles deed ie, de ring uit springen (met zn oren helemaal naar voren, hij dacht dit vind ik weer leukkkkk *\o/* ) bijna de auto van de jury getrapt :o (lekker, hij had nog kalkoenen in ook dus :))) Waardoor ik dus een spannende proef had neer gezet. (Al die dressuuurmutsen aan de kant; oh oh oh kijk dat paard OOOOH', echt heel hinderlijk. Vroeg er zelfs nog 1 moet ik 'm vasthouden? Had echt zoiets van wil je dan heel de proef
mee gaan rennen? :P ik weet echt wel hoe ik dit moet oplossen :P) Al met al, uiteindelijk geen fijne proef.. want dit moment kwam nog vaker voor in de proef..

Tweede proef werd Wonderboy weer een beetje zich zelf.. Hij was nog wel wat gespannen, maar hij deed
tenminste niet meer zo'n rodeo :') Hij had hele mooie stukken er tussen zitten, en voelde weer echt als
mijn eigen topper die zo kan lopen :D Na de proef naar de jury geweest, en die was heel erg te spreken over Wonderboy; 'Wat een mooie gangen heeft jou paard. Jammer dat hij wat gespannen was, maar ik vond het mooi om te zien hoe je het net oploste in ring 1 en dat je bleef lachen, dat is ook heel veel waard, lekker zo doorgaan en dan komen jullie er zeker wel. Een hele mooie combinatie, en wat een mooie gangen''. Waarop ik dus antwoordde dat dat puur frissigheid was van hem, dus ik kon het hem niet kwalijk nemen :P

Al met al... Proef 1: 159 (zeer terecht, was echt een rodeo proef _O-)
en proef 2 hebben we even laten zien dat we het zeker wel kunnen; 189 8-)

Hoop alleen wel dat ik 'm snel weer klaar heb voor 't springen, vind ik toch wel veel mooier... pff, als ik zie en hoor wat ik vandaag echt heb gezien.., dan denk ik gaddddverrrdammee.. natuurlijk zijn niet alle dressuurmensen zo, maar vandaag was 't echt wel heel exstreem, bah!
Laatst bijgewerkt door Melanie_B op 29-07-11 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:00

ohhhh met wb zie ik nu in je onderschrift haha, dus het ging goed?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:04

ohh een heel verhaal al hahah, wat een actie, wel leuke actie dus! Hij had er weer zin in en indd de 2e proef liet die wel effe zien dat hij ook normaal kan doen hahah!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 14:04

Ja echt, hij explodeerde in de proef := Dacht moet dat nou net in de proef :+ Maarja, kan je 'm ook niet kwalijk nemen.. ;)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:07

jaa zeker voor een eerste keer super netjes natuurlijk, dat het bij een proef bleef vind ik al knap haha, hij werd weer een coole dude!

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:59

Nou we zijn met nahla naar emmeloord geweest ,
Eerst moest ze stappen en ging de hoefsmit even kijken of ze nog speciaal bekapt zou moeten worden omdat anders het beentje krom zou worden . Dat was iedergeval helemaal goed nog , en toen werd der een echo gemaakt van haar peesje die was ook nog wel goed , alleen een klein stukje nog niet dus dat was wel positief want die vrouw zei dat ze wel heel erg geluk heeft bij een ongeluk .
Dus nu moet nahla eigelijk boxrust hebben maar ze word helemaal gek al ze te lang in de box moet staan dus gaan ze gewoon in een klein weitje , Want het is ook sneu als ze dag en nacht op stal moet blijven .
En Naja de komende 5 maanden kijken we hoe het groeit mocht ze kreupel gaan lopen oid moeten we gelijk aan de bel trekken . En als ze er erg last van gaat krijgen dan krijgt ze als nog een spuitje .
Maar de dierenarts wilt het iedergeval proberen met elke maand een echo maken eventueel speciaal bekappen :P Maar ze zeg dat wel wel 50% kans hebben dat het weer goed komt :) .
Alleen wel sneu voor de eigenaar dat de verzekering niks wil uitkeren omdat het waarschijnlijk een week voor dat ze verzekerd werd gebeurt is .

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:58

@ melanie, Leuk dat je weer wedstrijd heb gereden ! Jammer van jee eerste proef maar de tweede ging dus super :D !
Naar mijn idee wilden ze je alleen helpen hoor :P de ''dressuurmutsen''. Maar dat is wa tik uit je verhaal opmaak kan in het echt natuurlijk anders over komen.

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:59

@ channah Ow dat is best positief nieuws ! Nu nog afwachten of het goed gaat groeien.

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 16:03

Annie_ schreef:
@ channah Ow dat is best positief nieuws ! Nu nog afwachten of het goed gaat groeien.

Ja idd , Nu moet nahla zich nog een beetje rustig houden en dan komt het hopelijk weer goed ( iedergeval dat ze pijnloos door het leven kan gaan )

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:13

Halloo meisjes. Channah hopelijk word nahla beter ben benieuwd hoe het gaat uit pakkem.
Melanie wat een draak die wonderboy lekker show weg te geven haha.
Wel hele mooie complimenten van de jury. En zodra hij weer klaar voor het springen gewoon weer lekker gaan springen
Dat is meer jullie ding :D

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:33

Woehaa wie zag die vrouw die burlesque deed? Ze stond gewoon in der blote reet hahaha

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:37

avond kind! Ik zit in de zaal voor harry potter 3D, vet coole brillen hahah!

Channah, toch goed nieuws, beter in ieder dan meteen inslapen en het geen kans geven, ik duim voor jullie!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:53

Harry porter iieeww