KNHS instructieweek 10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faya__

Re: KNHS instructieweek 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 22:05

Het is B alleen dan zonder startkaart, wel gewone proef, proef 5 en 6

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 22:07

Ow op die fiets. Dan is het toch juist leuk dat je een uitslag hebt? Want anders is t helemaal zo zinloos. Oke je hebt wel je protecol, maar verder niks.

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 22:08

Nee we hebben niks helemaal niks alleen je blaadje.
Vind het raar vriendin deed 2 jaar terug ook BB en had toen ook gewoon prijsuitreiking (naja geen prijs dan) maar wel van haar ring enzo

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 22:11

Ik vind het ook erg apart. Bij ons op de vereniging is onderling ook gewoon prijs. Je betaalt er toch voor!

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:06

DewiRox schreef:
Wat leuk, ik wil hierna ook geneeskunde gaan studeren (of misschien journalistiek), en dan het liefst op de ambulance of spoed eisende hulp. Wat vind je van de studie? Alleen ik kom dan van de VWO en ga dan naar de universiteit.

Mn studie is echt heel erg leuk. Maar het is nog een hele nieuwe studie (dit was het eerste jaar zelfs :P ), dus nog veel opstart probleempjes. Maar de lessen en stof is wel heel interessant :)
Ik heb ook stage mogen lopen op de SEH afdeling in Gouda, echt super vond ik dat :D

Er is alleen een probleem met door mogen naar het 2e jaar. Je moet perse een toets halen dmv een 7,5 oftewel 75%. Vandaag was die toets en 2 mensen van de 80 hebben het gehaald.. dus ze moeten nog iets gaan verzinnen om door te gaan volgend jaar met meer dan 2 mensen :P ..

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:07

Ben benieuwd hoe het gaat met de wedstrijden morgen, met deze weersvoorspelling!
Ik ga morgen bij CIC internationale eventing kijken in Maarsbergen :) Dat is wel leuk, gewoon pluutje op :P

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 07:04

Morning! Ik ben nu onderweg naar stal, annie in de trailer parkeren en dan opweg naar wedstrijd!

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 07:28

DewiRox schreef:
Morning! Ik ben nu onderweg naar stal, annie in de trailer parkeren en dan opweg naar wedstrijd!

Succes en hopen dat het droog blijft !
@Elise, ja dat is we leuk, hoeft niet alleen een rozet of naar voren komen je blaadje ophalen is ook leuk.
Of daar doen ze ook altijd gesponsorde prijzen als muesli,borstels,halster dekens etc van de plaatselijke ruitersportwinkel in het dorp verderop. Dat bijv zou ook leuk zijn !

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 10:36

Succes Dewi! :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 10:42

Hellooo,
Ik krijg net een sms dat mijn. Wedstrijd niet door gaat en dan zul je zien word jet morgen kei mooi weerXD

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 12:37

Kreeg je bericht van de vereniging dat de wedstrijd is afgelast?
Of wat anders?

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 12:37

Hier is het nu lekker weer. Zon schijnt :D. Alleen beetje veel wind.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 12:47

Elise95 schreef:
Hier is het nu lekker weer. Zon schijnt :D. Alleen beetje veel wind.

hier ook maar net heeft het wel even flink geregend ;)

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:42

Hier is het echt rotweer, regen en wind.. Brr. Ben blij dat ik geen wedstrijdplannen had voor dit weekend.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:03

Ben me paard een cursus niet bang voor plastic zijn aan het geven. Heb een pak voer 8m voor een stuk wapperend plastic neergezet, maar hij komt niet :')

Hij was er net bijna en toen rende hij weer heel hard weg xD

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:34

Haha ja wapperend is al gou eng he, al geprobeerd als die gewoon stil ligt? :)

Ik ga dadelijk de mijne maar longeren nouja eind van de middag het weer is nu nog zo onvoorspelbaar en tegen de avond schijnt het zeker droog te blijven.
Heb net de brief van knhs ingevuld, heb bij buitenritten toch maar 'ja' aangevinkt :o
Als die braaf is die week mag hij toch wel mee, maar anders niet hoor :))

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:55

Ik had 172 en 179 punten, en met die 179 nog 4e van de 18. De eerste proef was ze erg onrustig, en dat vind ik altijd zo jammer, want de stukken die gewoon gaan zoals ze horen rij ik 7'es en soms een 8 voor, maar dan heb ik ook weer een 4 omdat annie grappig denkt te zijn. Maar ze loopt heel netjes op het moment, want voor mijn basisgangen had ik allemaal 7'es, dus nu alleen nog die lage cijfertjes wegwerken. Maar ik heb in ieder geval voor als selectie proef een 4e plaats staan. Volgende week heb ik ook selectie's, en dan tellen de beste 2 proeven.

Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 15:15

pff volgens mij heb ik een stier gekocht ipv een paard...

Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 15:15

jammer geen winst Dewi! maar wel fijn dat je toch nog vond dat ze fijn liep! :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 15:21

Helaas net geen winst maar wel een hele nette plaatsing voor de selecties hoor, is best streng gejureerd dan?

Lisa hoe komt het, heeft die een rodeo aan je weggegeven? :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 15:38

Van de vereniging ik baal wel maja het is niet anders

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 16:46

Ja klopt, wel vrij streng, helemaal die 2e proef, die 1e ging gewoon niet zo lekker. Maar op dit soort momenten merk je dat annie gewoon groot en nog vrij jong is en ik daar ook in mee moet groeien. Onze pony was altijd super braaf, annie ook wel, maar toch anders. Ik ben altijd heel voorzichtig, maar ik mag haar best wel eens wat meer aanpakken.

Ik denk dat de rest dan ook niet 'zo heel' goed heeft gereden, aangezien ik zonder winst 4e was van de 18! Ik heb er wel een paar met losrijden gezien, dat zag er ook gewoon netjes uit. De 1ste plaats had ook maar 184 punten..

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 16:52

DewiRox schreef:
Ja klopt, wel vrij streng, helemaal die 2e proef, die 1e ging gewoon niet zo lekker. Maar op dit soort momenten merk je dat annie gewoon groot en nog vrij jong is en ik daar ook in mee moet groeien. Onze pony was altijd super braaf, annie ook wel, maar toch anders. Ik ben altijd heel voorzichtig, maar ik mag haar best wel eens wat meer aanpakken.

Ik denk dat de rest dan ook niet 'zo heel' goed heeft gereden, aangezien ik zonder winst 4e was van de 18! Ik heb er wel een paar met losrijden gezien, dat zag er ook gewoon netjes uit. De 1ste plaats had ook maar 184 punten..

Pf dat is echt niet hoog hoor 184 punten, is die jury altijd zo? :=
Ag als annie nog jong is, het komt allemaal.

Peri is ook alles behalve een vol automaat dat dier kost me afentoe bloed zweet en tranen zo moeilijk dat die is en zo flauw dat die wel eens kan zijn! Maar je krijgt het wel allemaal echt dubbel en dwars terug dat maakt het allemaal zo mooi <3

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 17:21

Vandaag weer naar stal geweest,
eerst weer Donja gereden, ging goed, ze liep lekker :D
Daarna mijn stal even gedaaan.
En daarvoor nog even gekletst, ik ga een jonge pony nu verder inrijden, is wel zadelmak maar heeft nu een maand stil gestaan, eentje van de kantje's familie :D
echt goede gangen maar nu een beetje bang.
Vandaag heb ik em dus lekker geknuffeld, morgen longeren en deze week rustig opbouwen, onder begeleiding 2 weken rijden enz. dan hopelijk dat ie mee kan in de les en ondertussen ook sprongetje mee pakken denk ik, dat kan hij namelijk wel erg goed :D
Misschien maak ik nog wel een itp topic van em :D

Ook nog even met uukje gewandeld, toen werd er tegen me gezegd, waarom ga je er niet even opzitten dus heb even in de bak kwartiertje op em gestapt bij de les in en ging prima! Wel raar om weer op em te zitten maar stappen ging goed, nu rustig opbouwen.. :)

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 17:22

Iemand nog wedstrijd gehad ofzo? (geen zin om bij te lezen)