Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiRox schreef:Wat leuk, ik wil hierna ook geneeskunde gaan studeren (of misschien journalistiek), en dan het liefst op de ambulance of spoed eisende hulp. Wat vind je van de studie? Alleen ik kom dan van de VWO en ga dan naar de universiteit.
DewiRox schreef:Morning! Ik ben nu onderweg naar stal, annie in de trailer parkeren en dan opweg naar wedstrijd!
DewiRox schreef:Ja klopt, wel vrij streng, helemaal die 2e proef, die 1e ging gewoon niet zo lekker. Maar op dit soort momenten merk je dat annie gewoon groot en nog vrij jong is en ik daar ook in mee moet groeien. Onze pony was altijd super braaf, annie ook wel, maar toch anders. Ik ben altijd heel voorzichtig, maar ik mag haar best wel eens wat meer aanpakken.
Ik denk dat de rest dan ook niet 'zo heel' goed heeft gereden, aangezien ik zonder winst 4e was van de 18! Ik heb er wel een paar met losrijden gezien, dat zag er ook gewoon netjes uit. De 1ste plaats had ook maar 184 punten..