Kel, je bent gek Peren kun je niet roken, gestoorde haha!!Lolly's werken goed hoor. Tis ff wennen maar minder slecht
loveseben schreef:Ja, maar niet teveel lolly' sDat is weer niet goed voor het figuur en daar is al niet veel van over Suikervrije lolly's!
Noesie schreef:zoethout kun je ook nog proberen.. ik vind t niet lekker .. maar weet niet of jij t wat vind?Heb ik idd ook liggen, maar ben daar idd ook niet zo gek opOp een gegeven moment word het zo'n vies zompig bonkje hout hahaha
Liesje89 schreef:loveseben schreef:Ja, maar niet teveel lolly' sDat is weer niet goed voor het figuur en daar is al niet veel van over Suikervrije lolly's! Heb ik al naar gekeken, maar kon ze niet vindenNou heeft onze AH ook wel erg weinig
__Melis__ schreef:Ik hou er wel van, maar knip hem altijd af alstie klef wordt...Da's de enige manier inderdaad
Liesje89 schreef:Suikervrije lolly's zijn ook niet echt lekker hoor Geen idee eigenlijkMaar goed, heb er vandaag maar 1 op, dus dan moet een ''suiker'' lolly nog wel te doen zijn, denk ik
__Melis__ schreef:hahaha maak dan wel ff een foto Kel, wil k wel graag zien!Haha, knagend op een wilgentakzie het al helemaal voor me
'kleine' nico was vandaag geloof ik aan t snoeien maar nou snap ik waarom.. kel had om takken gevraagd