Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Wie had dat nou gedacht hè? Zoveel oud-stalgenootjes bij Marion en mij op stal. Ze vallen toch voor de rust en de goede sfeer bij ons. We staan echt bommetje vol nu.
Het is wel waar dat je op een kleine stal meer met je paard doet dan op een grote stal waar je toch veel meer gaat kletsen
Alleen moeten we van de zomer nog even een buitenritje organiseren met andere stalgenootjes uit de buurt.

, wat een ellende, maargoed het is weer gelukt, morgen komen ze het brengen 
druk druk druk
maar wel erg leul allemaal!! AnitaJoeri schreef:Soof kijk je wel uit,straks maak je je nichtje ook nog ziek,ze is nog maar zo klein.
Kay Jet heeft gelijki,waarschijnlijk rijden jullie elkaar vast.
Goeie lesgeefster kan daar wat mee.Je Portemonee waarschijnlijk ook.
Zou ook graag meegaan met eten maar is echt een bietje te ver voor mij.
Jullie moeten dat organiseren als ik weer in Delft ben.
2 graden. Dooit niet hard,maar het dooit in iedergeval.
Moeten morgen bij 1 van de buren komen eten en zuipen en dan alle buurhuizen,ook de onze een borrel drinken.Kregen net de uitnodiging,rot zeg.
Lay schreef:AnitaJoeri schreef:Kay Jet heeft gelijki,waarschijnlijk rijden jullie elkaar vast.
Goeie lesgeefster kan daar wat mee.Je Portemonee waarschijnlijk ook.
I know, maar ja we zijn bezig, maar problemen lossen niet binnen een paar maanden op....
en ja we doen ook een galopje aan het eind van de les
doppie45 schreef:Lay schreef:
I know, maar ja we zijn bezig, maar problemen lossen niet binnen een paar maanden op....
Ook nog steeds les van Miranda Kay?
Ik heb er veel aan al gaat het langzaam,echt stapje voor stapje....maar voel nu mijn zit knobbels en kan haar er nu ook goed op sturen....ik les zonder zadel dat vind ik fijner rijdenen ja we doen ook een galopje aan het eind van de les
![]()
Maar de les met Mandy gaat een beetje in slakken tempo...haha dat zal met Lay waarschijnlijk niet lukken

,maar weet zeker dat je het kunt met galop en dan maar wat meer snelheid dan Mandy hoor.