[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:08

Wilma waarom ga jij eigenlijk niet mee naar Shabu Shabu? Jij hoort er toch ook bij!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:12

Ze was zooo leuk! Ze gaat nu ook een klein beetje brabbelen en kijkt je heel bedenkelijk aan en als ze het eens is met wat ze ziet gaat ze je helemaal na doen. Heb eerst met der gekletst en toen moest ze toch echt gaan slapen <3

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:33

Soof kijk je wel uit,straks maak je je nichtje ook nog ziek,ze is nog maar zo klein.

Kay Jet heeft gelijki,waarschijnlijk rijden jullie elkaar vast.
Goeie lesgeefster kan daar wat mee.Je Portemonee waarschijnlijk ook.

Zou ook graag meegaan met eten maar is echt een bietje te ver voor mij.
Jullie moeten dat organiseren als ik weer in Delft ben.

2 graden. Dooit niet hard,maar het dooit in iedergeval.

Moeten morgen bij 1 van de buren komen eten en zuipen en dan alle buurhuizen,ook de onze een borrel drinken.Kregen net de uitnodiging,rot zeg.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:38

Ze maken daar in Bippe nog alcoholisten van jullie hahaha

Volgende keer als je in Nederland bent dan gaan we ook wat organiseren voor jou en Ruben oké?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:44

spettertjuh schreef:
Ze maken daar in Bippe nog alcoholisten van jullie hahaha

Volgende keer als je in Nederland bent dan gaan we ook wat organiseren voor jou en Ruben oké?

haha maar geen sake.
Ja leuk.
Of iedereen moet naar jou stal verhuizen dan hoef ik maar 1 stal af. ;)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:53

Wie had dat nou gedacht hè? Zoveel oud-stalgenootjes bij Marion en mij op stal. Ze vallen toch voor de rust en de goede sfeer bij ons. We staan echt bommetje vol nu.

Het is wel waar dat je op een kleine stal meer met je paard doet dan op een grote stal waar je toch veel meer gaat kletsen

Alleen moeten we van de zomer nog even een buitenritje organiseren met andere stalgenootjes uit de buurt.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 14:37

spettertjuh schreef:
Wie had dat nou gedacht hè? Zoveel oud-stalgenootjes bij Marion en mij op stal. Ze vallen toch voor de rust en de goede sfeer bij ons. We staan echt bommetje vol nu.

Het is wel waar dat je op een kleine stal meer met je paard doet dan op een grote stal waar je toch veel meer gaat kletsen

Alleen moeten we van de zomer nog even een buitenritje organiseren met andere stalgenootjes uit de buurt.

haha kleine stal meer doen,dan lopen die 2 van mij zijch de poten onder het lijf vandaan hihi zielig hè.

Nou jullie hebben ook meer dingen die fijn zijn hoor.
Verwarming,toillet,apparaatje dat water niet bevriest,lekker bakkie koffie,goeie rijbak,stapmolen.
Nou ik maak ff goeie reclame voor jullie hè.

Alleen dat weggetje om er te komen ??????????///pffffffffffffdan dus geen biertje voor Nietje haha

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 15:27

moeten we tegen einde van de maad even kijken jet?
Ik heb vrij die vrijdag, weet nog niet wat ik dan in de planning heb :)

nu staat alles op zn kop hier , vanmorgen de slaapkamer een lik verf gegeven, vanmiddag de ikea leeg gekocht.
Kast, bed , matras e.d. 528.000 losse dozen en onderdelen en natuurlijk alles zelf bij elkaar zoeken ;) , wat een ellende, maargoed het is weer gelukt, morgen komen ze het brengen :D

vanavond nog even paardje hobbelen, waarschijnlijk 2.
En ik twijfel of ik nog even de voorhal zal verven :) druk druk druk :D maar wel erg leul allemaal!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 15:31

Tja, wij zijn die smalle polderweggetjes gewend ....ook met een borreltje op! In Bippen kan je lopend van buur naar buur ook aardig tipsie worden en de weg kwijt raken, tis aardedonker in die Deutsche Walden!
Ik ga ook met OV terug na Shabu....ik weet niet of het handig is om nog naar een cocktailbar te gaan, ik ben in staat de nachttrein dan nog te missen....dat weten de luitjes die mij beter kennen wel;) dus Kaar, wij komen wel samen thuis ( en misschien moeten we Aman meeslepen) Ja Wilma! Kom ook gezellie mee!

Ik ga zo Storm eens uitlaten. En voor vanavond: zelfgemaakte appelmoes en zelfgemaakte verse friet! (getver...Kees wil broccoli bij zijn friet...culibarbaar). Een vette klodder echte mayo erbij!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 15:32

Ja die dingen hebben we ook, lekkere kantinge idd maar heel gek we zitten er bijna nooit in. Meestal gewoon buiten.

Paarden hebben nu eenmaal veel beweging nodig en dan is de stapmolen werkelijk ideaal, ondertussen kan je even stalletje doen en dan wat met je paardje. Marion en ik doen het meestal zo dat als ik avonddienst heb, ik de paarden loszet en Marion ze 's avonds nog even in de molen of samen (los) longeren in de grote bak, gaat ook erg goed. Blando buitenbocht en Mandy binnebocht hahaha......

Ach Anietje, dat weggetje dat went wel. Goed opletten op tegenliggers maar dat doet iedereen die op dat weggetje rijdt........

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:19

Morgen wordt voor mij een dagje zeeland. Ga naar Spetter toe, hij heeft een leuke wedstrijd met Puck zijn moeder.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:31

spettertjuh schreef:
Morgen wordt voor mij een dagje zeeland. Ga naar Spetter toe, hij heeft een leuke wedstrijd met Puck zijn moeder.

gezellie kaar.
Je zal hem vast nog wel missen,maar gelukkig kun je altijd naar hem toe.
Ff wat foto's maken hoor.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:41

AnitaJoeri schreef:

I know, maar ja we zijn bezig, maar problemen lossen niet binnen een paar maanden op.... :+

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:44

voor degene die naar de Voice vanavond kijken,graag ff stemmen op SHARY-AN.
Dat is een goede vriendin van Romana,het zussie van Aman.
Romana zit er nu ook te supoorten,misschien zien we haar nog ff op tv.
Helaas morgen pas de uitslag.Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:48

Ga wel naar de voice kijken maar stem nooit. Ik vind shary-an niet zo heel goed hoor Anita. Ze doet het leuk maar dat is dan ook alles.

Ga trouwens met mijn zus en met Layla naar Spetter met de auto

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:00

spettertjuh schreef:
Ga wel naar de voice kijken maar stem nooit. Ik vind shary-an niet zo heel goed hoor Anita. Ze doet het leuk maar dat is dan ook alles.

haha ik vraag ook niet of je haar goed vind.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:05

AnitaJoeri schreef:
spettertjuh schreef:

haha ik vraag ook niet of je haar goed vind.

:=

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:10

AnitaJoeri schreef:
Soof kijk je wel uit,straks maak je je nichtje ook nog ziek,ze is nog maar zo klein.

Zou ook graag meegaan met eten maar is echt een bietje te ver voor mij.
Jullie moeten dat organiseren als ik weer in Delft ben.

2 graden. Dooit niet hard,maar het dooit in iedergeval.

Moeten morgen bij 1 van de buren komen eten en zuipen en dan alle buurhuizen,ook de onze een borrel drinken.Kregen net de uitnodiging,rot zeg.

Ik heb de andere kant opgehoest! Ik heb wel opgelet, veel handen gewassen en geen kusjes gegeven. Moest wel ff oppassen, mijn zus moest naar het ziekenhuis en niemand kon.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:11

Lay schreef:
AnitaJoeri schreef:

I know, maar ja we zijn bezig, maar problemen lossen niet binnen een paar maanden op.... :+

Ook nog steeds les van Miranda Kay?
Ik heb er veel aan al gaat het langzaam,echt stapje voor stapje....maar voel nu mijn zit knobbels en kan haar er nu ook goed op sturen....ik les zonder zadel dat vind ik fijner rijden :o en ja we doen ook een galopje aan het eind van de les :D

Maar de les met Mandy gaat een beetje in slakken tempo...haha dat zal met Lay waarschijnlijk niet lukken :D

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:19

Aaaah wal is trouwens vandaag naar de dokter geweest: heeftie een fikse longontsteking en zijn kraakbeen tussen zijn ribben is ontstoken...

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:24

doppie45 schreef:
Lay schreef:

Ook nog steeds les van Miranda Kay?
Ik heb er veel aan al gaat het langzaam,echt stapje voor stapje....maar voel nu mijn zit knobbels en kan haar er nu ook goed op sturen....ik les zonder zadel dat vind ik fijner rijden :o en ja we doen ook een galopje aan het eind van de les :D

Maar de les met Mandy gaat een beetje in slakken tempo...haha dat zal met Lay waarschijnlijk niet lukken :D

Hihih wat een inschatting :=
Ja ik les nog steeds bij Miranda en het gaat steeds beter, maar ja we zijn allebei erg gevoelig en zitten snel vast, vooral ik, waardoor Lay natuurlijk ook snel vast komt te zittten.. Maar ik had het deze keer zelf niet eens zo door dsat ik zelf zóó erg vast zit.. En Lay is ook niet gevoelig op der hals/rug etc. Maar der nek spier, bij der schoft en net iets achter de atlas is het ook knoert hard.. Dus wil het voor zijn, voordat ze weer he-le-maal van kop-tot-staart vast zit, zoals ik...

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:25

sybje schreef:
Aaaah wal is trouwens vandaag naar de dokter geweest: heeftie een fikse longontsteking en zijn kraakbeen tussen zijn ribben is ontstoken...

Is die lekker mee, succes.... :(:)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:36

klaar is die Soof.
Enne je mams heeft je goed opgevoed,je bent keurig met die kleine meid geweest.

Kay luister naar mama Marion, fijn lessen zonder zadel hihi,weet niet of de schoft van Lay daar zo geschikt voor is :D ,maar weet zeker dat je het kunt met galop en dan maar wat meer snelheid dan Mandy hoor. ;)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:37

1

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:37

;)