Nou hijs niet boos, maar hij heeft wat grapjes
Euhmm recente foto's waren wel hier geplaatst
maar denk niet dat je heb bijgelezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar denk niet dat je heb bijgelezen
nou dan zal ik wel paar foto's plaatsen anders moet je het helemaal zoeken

Pebbs schreef:Afgelopen vrijdagavond zijn Melissa en ik naar Drenthe gereden. Het was echt rot weer dus lekker rustig aan gereden.
Eenmaal daar aangekomen gelijk ons bedje opgezocht ( tegen de tijd dat we aankwamen was het 10 uur ) De volgende ochtend hebben we flink uitgemest, lekker de paardjes buiten gezet, het een en ander schoongemaakt. Er was overdag een bruiloft gaande, en toen hebben we een paar jonge friezen in de binnenbak een beetje laten lopen, vonden de mensen allemaal geweldigEr was catering aanwezig. Melissa en ik wilde zaterdagavond eigenlijk uit eten, maar er was veel eten over van de catering, dus we gingen gezellig met ze allen de restjes eten.
Ontzetteennddd lekker gegeten
Toen savonds nog even de paarden voeren, wat was het kouudd!!
We hebben echt super speedy gevoerd zodat we snel boven konden opwarmen. Toen zaten we allebei voor apengapen op de bank tv te kijken en gingen we dus allebei maar naar bed haha.
Voor vanochtend had Melissa de wekker gezet, alleen haar batterij was leeg dus we hadden geen wekker
Ik werd vanochtend wakker om 5 voor half 8 ( we moesten om half 8 beginnen) Dus ik Melissa wakker gemaakt. Hebben we ons met 10 minuten aangekleed, opgemaakt, broodje naar binnen gestouwd en snel aan het werk haha
Vanochtend nog wat foto's in de binnenbak gemaakt. Vanmiddag hebben we op tijd onze spullen gepakt en alles klaar gemaakt. Xander mooi gepoetst en dunne deken opgedaan voor in de trailer. Z'n mooie nieuwe transportbeschermertjes derbij
Toen kwam Ies, de buurman, die ging ons brengen.
Bood ie zelf aan, hartstikke lief en hartstikke fijn
Xander liep in 1x de trailer op zonder getreuzel en we zijn gelijk gaan rijden. Ik reed voorop en heb me continu netjes aangepast aan Ies.
Eenmaal aangekomen hebben we hem eruit gehaald, hij vond het reuze spannend en heeft flink lopen snurken en maakte zich heel groot
M'n macho man![]()
In z'n nieuwe boxie heeft ie vrienden gemaakt met z'n buurman en buurvrouw, de buurvrouw was zeeerrrr interessant
Hij ging echt helemaal tegen het tralies aanstaan met die hals derop![]()
Als een echte hengst, maar verder deed ie niets
Hij staat tot z'n knieen in het stroen kort daarna kreeg die hooi dus hij was lekker aan het eten
Bij deze de foto's die in de binnenbak zijn gemaakt en toen we van de trailer afkwamen. Geniet van mijn eigen Black Beauty![]()
![]()
)
Starten zal in 2011 pas komen haha
Kirsten_S schreef:Uhm , denk dat bijrijder van Roos (Danielle) het wel weet. En meer over
kan vertellen, enige wat ik weet was dat sloom en volgens mij ook niet
at.
Scheen in ieder geval wel weer bijna onder controle te zijn.
Annie_ schreef:Blee droes zou een nare ziekten zijn als ze dat heeft!
jas heeft het ook gehad.
!
!
! Dj69 schreef:Kirsten_S schreef:Uhm , denk dat bijrijder van Roos (Danielle) het wel weet. En meer over
kan vertellen, enige wat ik weet was dat sloom en volgens mij ook niet
at.
Scheen in ieder geval wel weer bijna onder controle te zijn.
Het kan zijn dat het Droes is maar dat is nog helemaal niet zeker.
Roos heeft koorts en verdikking onder haar kaak en sloom.
Eet wel weer maar staat helemaal apart.
Want ze willen geen risico nemen.
Wij voelen wel wat zitten onder haar kaak ,maar er breekt nog niets door.
Dus afwachten.Maar alles doen wij alsof het zeg maar Droes is.
Dus andere kleding aan en ik zit zeker niet aan andere paarden.
Als ik naar manege ga,dan klets ik eerst lekker en bij manegepaarden.
Dan Roos verzorgen en naar huis.
Kirsten_S schreef:Dj69 schreef:
Het kan zijn dat het Droes is maar dat is nog helemaal niet zeker.
Roos heeft koorts en verdikking onder haar kaak en sloom.
Eet wel weer maar staat helemaal apart.
Want ze willen geen risico nemen.
Wij voelen wel wat zitten onder haar kaak ,maar er breekt nog niets door.
Dus afwachten.Maar alles doen wij alsof het zeg maar Droes is.
Dus andere kleding aan en ik zit zeker niet aan andere paarden.
Als ik naar manege ga,dan klets ik eerst lekker en bij manegepaarden.
Dan Roos verzorgen en naar huis.
Ohjeeej dat klinkt niet goed indd.. Ze kunnen ook geen testjes doen
om te kijken of het droes is of wat anders?
Staat ze nog op de manege of echt ergens anders! Nou heel veel
sterkte met roosje, hoop dat ze snel beter word !