Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Waar mocht je langs die boom dan? Ik reed ook B-pony's maar ik helemaal niet gezien dat je er langs kon Ik ben dus ook gewoon over de boom gesprongen en toen dacht ik dat Vitalis het water wel insprong, maar toen stond hij stil en toen lag ik op zn nek . Ben gelukkig blijven zitten en hij is blijven staan en er daarna ingesprongen. Het is gelukkig niet als weigering gerekend. Mijn cross ging verder heel erg goed . Was de eerste keer dat ik met klok had gecrosst en ik was binnen de tijd.
Springen ging ook goed en foutloos. Dressuur ging voor mijn gevoel best netjes. Ik had 172 punten, ik had eigenlijk wel gehoopt op tegen 180, maarja de jury's willen helaas wat anders zien .
Uiteindelijk 4de geworden . Voor mij dus een heel geslaagde dag!
ladyisabelle schreef:Dat vind ik wel een beetje kort door de bocht hoor Henrike
Misschien moet ie wat meer opgericht Jetske?
Jill_ schreef:Het is denk ik ook wel een beetje zo, jouw middendraf en middengalop zullen bijvoorbeeld een stuk minder uitkomen dan bij een wat ruimer bewegend paard. Daar verlies je dan al punten op. En als de rest dan redelijk is maar niet super dan kom je gewoon niet makkelijk aan die 180
ladyisabelle schreef:Middendraf komt maar max. 2 keer in een B proefje voor, middengalop nog niet eens.
Ik ben van mening dat als je netjes rijdt, dus vooral de hoeken door, op de letter en je zit er netjes op moet je heus wel een wp kunnen rijden.
Ik zie vaak genoeg pony's die nou niet heel getalenteerd zijn en die wél een nette proef neerzetten
Vaak moet je het bij de ruiter zoeken en niet altijd bij het paard...
Maarja, iedereen denkt daar weer anders over.
Jill_ schreef:Maar dat verschilt ook maar per jury, als die jury makkelijk op een 6 blijft hangen, en je dan bijvoorbeeld voor 2 middendraffen een 4 heb, dan zit je al niet meer op winst.
Ik heb trouwens mijn primeur gereden, een 2Nog nooit gehad