, wie gaan er allemaal de bbq doen? Melissa vroeg het een tijdje terug ook al..Is best gezellig, maar dna moeten er wel meerdere mensen komen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, wie gaan er allemaal de bbq doen? Melissa vroeg het een tijdje terug ook al..
? Kirsten_S schreef:Zooo wat een stoere opleiding zeg !! Vind het wel echt bij je passen, zeker met dat bewerken enzo,
ben je heel handig in! Zijn zeker niet veel vrouwen bij die opleiding haha!
Ik heb ook echt heel veel zin om te beginnen! Binnenkort boeken ophalen, ben echt benieuwd
wat er allemaal in staat!
.
Sabinee__ schreef:Kirsten_S schreef:Zooo wat een stoere opleiding zeg !! Vind het wel echt bij je passen, zeker met dat bewerken enzo,
ben je heel handig in! Zijn zeker niet veel vrouwen bij die opleiding haha!
Ik heb ook echt heel veel zin om te beginnen! Binnenkort boeken ophalen, ben echt benieuwd
wat er allemaal in staat!
Hahaha jaa ik denk niet dat er veel meiden zullen zijn .. Nja, ik ga sowieso de opleiding doen met 2 beste vrienden van me ..
Dus dat komt opzich ook wel goed.
Ik heb mn boeken al binnen.... pfffffffffffffffffft !
? Ziet er zeker moeilijk uit , met allemaal getallen
?
Slaat nergens op
Dusja
Kirsten_S schreef:Ohhh dat is helemaal perfect!!
Ohh ennn? Ziet er zeker moeilijk uit , met allemaal getallen
?
Ik moet me boeken ophalen, helemaal leuk
Emmaa_ schreef:Hmm, Roxanne zou wel kunnen, maar ik heb nog nooit op Roxanne gesprongen dus dat werkt ook niet. Ik zal even aan Sandra vragen
.
. Vallen gaat heel snel haha, maar meestal is het de ruiters fout. Maar dat is alleen maar goed, dat je weet wat je fouten zijn zodat je het de volgende keer niet maakt.
. Gewoon opstappen en verder rijden.

.
.
.
.