Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
doppie45 schreef:Vind je Anous geen leuke naam dan ?
Of zou het dan wat anders geworden zijn ?
Leuk dier echt Spaja maar heb haar nog een beetje gevolgd....en daar wordt je echt niet blij van
)
Die vond het een erg leuk paardje haha en ik moest het ff delen omdat het toch wel een apart beesie is.
Binar schreef:doppie45 schreef:Vind je Anous geen leuke naam dan ?
Of zou het dan wat anders geworden zijn ?
Leuk dier echt Spaja maar heb haar nog een beetje gevolgd....en daar wordt je echt niet blij van
nou niet echt voor een paard nee![]()
O gevolgd?? ze is al vrij snel verkocht toch? (maar goed ook)
Ben wel benieuwd hoe dat veulen nu uitgegroeid is....
lekkr gewandeld met bies fem en tankie was gezellig nu lekkr verder werken pff 

voor t laatst in de bak heb gereden
liep Biz echt héél erg fijn!! Echt heerlijk gereden... zat wel lichtjes vast op links, maar na zo'n lange tijd niets te klagen, hij was echt super licht in de hand!!
twijfel nog beetje of ik t nu al doe of nog ff wacht Princesspres schreef:joehoeee:)
nous ik zou nog even wachten met een dikkere denken. Stel het gaat binnenkort 6 graden vriezen, wat doe je dan op?
Marion jammer zeg van jim... Zei de eigenaresse waarom ze het heeft uitgesteld???
Zou het ook niet erg hip vinden als dit zo zou gaan bij mijn aankomende pony/paard.
Misschien beter zelf laten keuren?
Nou lady's presje komt zo naar de paardjes , ben niet zo lekker dus ik blijf nog even op de bank hangen, tot zo!
Xxx pres
maar beetje ver weg om hem op te halen en bij afkeuring weer terug te brengen...en grote kans dat hij niet goed gekeurd word dus.