Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Uhuh![]()
Wie van jullie heeft gisteren naar Peter R. de Vries gekeken?
Jaa ikkuh!
Wat denk jij ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Uhuh![]()
Wie van jullie heeft gisteren naar Peter R. de Vries gekeken?
Jaa ikkuh!
Iriis_ schreef:Maar het is toch nog 2 weken voor de vkaantie? Wanneer is de vakantie? De 22ste ofzow ??
Liisette_ schreef:Wat denk jij ?

)
Liisette_ schreef:23 februari tot 2 maart!![]()

Liisette_ schreef:Ik denk dat hij het allemaal zelf heeft gedaan. Toen zij dus volgens hem aan het trillen was, en daarna dacht dat ze dood was, zijn vader heeft gebeld (de zogenaamde daury, want hij had gezegd de naam van de handlanger mee te nemen in z'n graf) en samen haar in de ocean hebben gedumpt. Mijn moeder denkt het ook. Want hij weet echt wel wat ie gedaan heeft, hij praat zo vaag en respectloos erover! Maar het is wat ik denk, ik weet niet hoe het echt gegaan is..Anders had ik het wel aan de wereld verteld!
Liisette_ schreef:Ik denk dat hij het allemaal zelf heeft gedaan. Toen zij dus volgens hem aan het trillen was, en daarna dacht dat ze dood was, zijn vader heeft gebeld (de zogenaamde daury, want hij had gezegd de naam van de handlanger mee te nemen in z'n graf) en samen haar in de ocean hebben gedumpt. Mijn moeder denkt het ook. Want hij weet echt wel wat ie gedaan heeft, hij praat zo vaag en respectloos erover! Maar het is wat ik denk, ik weet niet hoe het echt gegaan is..Anders had ik het wel aan de wereld verteld!
En dat hij toen bedacht nou ik kan die naam wel zeggen
Ghihih. Toen ik dat filmpje zag in de auto en je hoort hem praten, echt bahh!! Jane_ schreef:Ik word weer is gedist hiero..
Jane_ schreef:Jane_ schreef:Ik word weer is gedist hiero..
ja dus.. ik word hier echt moe van.. ik reageer altijd op alles. ik vraag hoe iemand heeft gereden enzo..
Nouja zo whatever.. en dan gaan jullie nu omdat ik zo reageer achter me rug om praten..
Jane_ schreef:Jane_ schreef:Ik word weer is gedist hiero..
ja dus.. ik word hier echt moe van.. ik reageer altijd op alles. ik vraag hoe iemand heeft gereden enzo..
Nouja zo whatever.. en dan gaan jullie nu omdat ik zo reageer achter me rug om praten over hoe stom ik nu reageer.. maar ik heb er nu echt genoeg van
, maak je niet zo druk man.. Jane_ schreef:Howdie..
Ik heb weer lekker gereden
En me zus kwam nog ff langs en die heeft Phillie lekker uitgestapt..
Flipje zijn halster staat echt stoer..![]()
Echt een cutie..
en ik heb een nieuwe stal/werk jas
En hij is gruwelijk.! van opa gehad zon werkjas voor op de weg.. die bouwvakkers hebben enzo.. FELORANJE..
Mocht ik hebben voor als ik savonds ga wandelen met Flip en naar huis fiets.
Vrijdag ga ik mee met Anna naar Jastrade en ga ik lekker foto's maken..
Iriis_ schreef:, maak je niet zo druk man..
Liisette_ schreef:Hij heeft een schuilnaam voor de echte handlanger gebruikt. Maar die schuilnaam is wel mooi een vriend van hem..
Hij spooort volgensmij niet helemaal!Ghihih. Toen ik dat filmpje zag in de auto en je hoort hem praten, echt bahh!!
Jane_ schreef:Ut was een aardig lang bericht.. maarja het maakt al niet meer uit..
Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Hij heeft een schuilnaam voor de echte handlanger gebruikt. Maar die schuilnaam is wel mooi een vriend van hem..
Hij spooort volgensmij niet helemaal!Ghihih. Toen ik dat filmpje zag in de auto en je hoort hem praten, echt bahh!!
Jaa spoort echt niet..
ik vond wel dat die moeder zich echt goed hield!
Jane_ schreef:Iriis_ schreef:, maak je niet zo druk man..
Hoe zou jij het vinden als er niemand reageert.. wat vaker gebeurt..