Fem, straks succes met je examen !!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Twinklebel schreef:Jetta schreef:Jemigdepemig! Wat kunnen jullie o.h.-en over niks!
En maar zeuren over hoe hard je moet werken, bluh, ben blij dat jullie mijn stalgenootjes zijn en niet mijn collega's!Zou er misselijk van worden. Wil je weten hoe hard je kan werken? Kom eens een weekje met me meedraaien, misschien krijg je dan ook een kick!
![]()
Fem, veel sterkte, het zal niet makkelijk zijn, zo zonder je mooie, lieve l'Eté !![]()
Fieke, heel erg gefeliciteerd en óp naar een voorspoedige dracht en een gezond veulen!
Ze mogen ook wel een vrijdag of zaterdag bij mij meedraaien. Vrijdag non-stop van 7.30u tot 18.00u. Middagpauze is wanneer het rustig is, maar aangezien wij belegde broodjes verkopen is het nooit rustig vrijdag tussen 11.00u en 14.30u. En internet op het werk? Hebben we geloof ik wel, maar heb er geen tijd voor.
Gezond veulen vind ik inderdaad het belangrijkst Jet, heb wel weer veearts genoeg gezien voor de rest van mijn leven. Wil ze alleen nog maar zien om te enten (vooruit, ze mogen nog 1 keer scannen).
) van 8 tot een uur of 11/12 thuis achter de computer.. dus dan is de verleiding groot om tussendoor ff te bokken
), maar het scheelt.. ik kan nu al geen computer meer zien.
Ook ik blijf vaak langer werken, en ja ik kan hier op i-net.. maar ik doe t eigenlijk alleen als ik in de wacht wordt gezet, zoals nu.... nog 2 wachtenden voor me
Ik kan nu niet wat anders gaan oppakken en als ik toch aan het wachten ben, waarom niet ff bokken
haha, maar dat is vast niet wat je bedoelde
Ik ben lekker thuis
vera23 schreef:nous doe jij die van jou nog deken om vannacht?'
... denk dat ik hem dan ook maar aflaat .. in de hoop dat het droog blijft
vera23 schreef:ja idd pina staat nu ook zeker zonder deken is nu veelste warm... denk dat ik hem dan ook maar aflaat .. in de hoop dat het droog blijft
'k ga straks naar stal met Fem

Xeen schreef:HAHAHAHAHA
mij lukte t in 1 x
*schaam schaam