het reelaer jongeren trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: het reelaer jongeren trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:03

Sintaa Lovers

En indy lijkt me ook erg leuk Ja

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:14

Desiree_1993 schreef:
Sintaa Lovers

En indy lijkt me ook erg leuk Ja

In welke week ga jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:17

Ik ga dit jaar niet meer helaas. Ben afgelopen jaar geweest voor de 1e x met een vriendin en vond het wel heel leuk en zou eerst dit jaar weer gaan maar ga nu met een paar andere bokkers(ook een paar uit dit topic) op instructieweek.
Het kan goed zijn dat ik volgend jaar wel weer ga met mijn vriendin want we willen zeker nog een keer terug Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:19

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sintaa Lovers
Let ajb niet op mijn gezicht zo af en toe haha Tong uitsteken

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:29

Olijkje: Leuke foto's Lachen Op de collage vind ik het nog best winterwonderland lijken hoor Tong uitsteken

Desiree_1993: Leuke foto's!

Babico3: Ik heb geen verstand van de pony's daar en hun karakter, dus daarin kan ik je niet helpen helaas, maar ik zou er voor zo'n trektocht vooral een uitzoeken die lekker zit, en die jou aanspreekt Lachen Ik hoorde dat je mag testrijden de eerste avond.

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:31

Liseef schreef:
Olijkje: Leuke foto's Lachen Op de collage vind ik het nog best winterwonderland lijken hoor Tong uitsteken

Desiree_1993: Leuke foto's!

Babico3: Ik heb geen verstand van de pony's daar en hun karakter, dus daarin kan ik je niet helpen helaas, maar ik zou er voor zo'n trektocht vooral een uitzoeken die lekker zit, en die jou aanspreekt Lachen Ik hoorde dat je mag testrijden de eerste avond.

Dankje Lachen

Desiree_1993: heb je toevallig ook foto's van de politietraining?

santotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:36

Olijkje: Wat een leuke fotos Haha!

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:45

Babico: Je kan daar wel aangeven op wat voor soort paard je wilt, je kan bijv zeggen op een lekker zittend rustig paard, nou en dan geven ze er een die aan (bijna) al je wensen voldoet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:31

Okee dan. 8D

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:18

Tjeeé wat ik nou weer heb meegemaakt Tong uitsteken
Ik ging de paarden van de wei naar de stal brengen, maar ik moest het alleen doen want mijn ouders zijn niet thuis.
Ik kan ze niet omste beurt doen, want dan loopt geen van beide mee dus ik dacht ik neem de vervelendste aan het touw en laat tammy (de brave) meelopen. Nou barney(verveeloor dus) ging uit zijn dak en begon te trappen hij rukte zich los, en ze gingen er met zijn tweeën vandoor over het land het baantje (onverhard pad) tussen twee percelen in. Ik er rennend achteraan natuurlijk, op de bevroren grond mijn voet nog verzwikt maarja.
Ligt er aan het einde van dat baantje een giga plas, waar mijn broertje al een beetje op heen en weer had geschaatst.

Dus ik zie die paarden rennen en opeens ligt tammy plat op haar zij, ik vond het al zo vreemd om daar te gaan liggen rollen, maar ze waren dus het ijs op gerend en uitgegleden..
Ik hoop wel dat tam niks aan haar valpartij heeft overgehouden maar ze liep daarna nog gewoon door(wel wat voorzichtiger, ze liep nog over het ijs) wat trouwens ook een wonder was, dat het ijs heel bleef..
Ze stond weer op en snel doorgerend dus ik er weer achteraan. Na een tijd (ze waren naar het dorp gerend en terug) had ik toch tammy te pakken en loop ik naar de stal, nouja komt die rotbarney nog niet ook. Dan krijg ik tammy niet in de stal want die gaat er niet in als barney er nog niet in staat en andersom gaat barney er niet in als tammy er al wel instaat. Dus toen met tammy aan de hand achter barney aan. Werkte niet, ik heb echt een uur ofzo achter hem aan gehobbeld.. Schrecklich..
En omdat het licht was toen ik er heen ging had ik geen lamp meegenomen (we hebben geen licht in de stal) maar doordat het zo lang duurde werd het keidonker dus ik heb mijn hoofd ook nog gestoten en toen moest ik daarna ook nog met emmers gaan sjouwen omdat door de vrieskou de tuinslang is afgesloten.

ARGH! Sorry ik weet dat dit nogal offtopic is maar ik moest even mijn frustratie kwijt, (verder slaat het nergens op hoor, ik ben gewoon even een beetje chagerijnig)

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:31

Tja, dat heb je met shetlanders, het tuig Tong uitsteken Kan me wel voorstellen dat je er chagrijnig van wordt Knipoog

Heb je gekeken of Tammy wel rad liep?

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:34

Ja, dat ging wel, ik kan het alleen nooit zo goed zien als ik er naast loop. En met die harde grond loopt ze zowieso niet zo netjes maar ik zal het morgen vragen of iemand even met haar wil rennen, het was nu te donker..

Maar echt he, ik heb zo'n spijt van die shet, ik heb mijn haf om deze reden verkocht(ik kon hem niet aan, toen was ik ook nog jonger) en toen tammy de topper gekocht, maar toen de buren gingen verhuizen kon hun shet niet mee, ze gaven hem ons gratis als we hem maar nooit zouden verkopen.
Hij is nu 4! Daar zitten we nog heel lang aan vast Tong uitsteken

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:44

Tuurlijk is een shet wat eigenwijs van zichzelf, en ze zijn ontzettend sterk. Maar je kunt ook een hoop verbeteren met opvoeding hoor Lachen Da's gewoon een kwestie van oefenen. Misschien is dat wel een lichtpuntje voor je nu je gefrustreerd bent, dat het ook met Barney beter kan gaan. Iedereen heeft ups en downs met z'n paard(en).

Je paard weg doen is natuurlijk nooit leuk. Maar als jij je paard niet goed aankon, en je prettiger voelt bij wat je nu hebt, was dat in elk geval een goede keus Lachen

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:49

Ja is ook zo, die haflinger was veertien en ik was tien en hij had geen rem zegmaar, ik kwam altijd huilend thuis, dus vandaar als je tien bent is een paard van 14 heropvoeden nogal wat, en hafjes zijn ook eigenwijs Tong uitsteken

Maar met de shet gaat het soms wel goed hoor, maar zodra ik alleen ben dan weet hij dat ik als hij uit zijn dak gaat niks tegen hem kan beginnen.. Maar gelukkig is hij niet zo groot Clown

En in de wei(zie de foto's Tong uitsteken) is hij altijd echt een lieverd..

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:55

Woooh, we mogen alweer bijna een nieuw topic maken! Haha!

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:57

haha, tgaat echt hard, en we moeten nog een half jaar Tong uitsteken

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:57

Jeetje wat gaat het snel hiero.!
Heb heel wat gemist Tong uitsteken
_Iris_Iris_; gaat ons wel lukken Haha!

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:58

Haha ja, hihi hebben we zeker een nieuwe nodig Clown

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:59

[quote="Eef1400"]Jeetje wat gaat het snel hiero.!
Heb heel wat gemist Tong uitsteken
_Iris_Iris_; gaat ons wel lukken Haha![/quote]

Hahah Haha! ik hoop het!

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:00

Desiree, heb jij de hele week met je protector aan gereden?

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:00

Olijkje: Nja, ik denk dat het bij een kind van 10 vooral aan de ervaring ligt. Die zal er gewoon nog niet aan toe zijn om een haflinger te kunnen heropvoeden. Op kracht win je het sowieso niet, maar als je nog beduidend kind bent, zullen ze alleen maar sneller met je aan de haal proberen te gaan natuurlijk. En geef ze eens ongelijk... Tong uitsteken

Maar als het nu gewoon wat minder gaat met de shet, dan valt het toch allemaal wel mee? Tong uitsteken Tuurlijk kun je wel wat tegen hem beginnen als je alleen bent, zeker als Tammy wel gewoon meewerkt. Als je maar niet met je laat sollen, dan weet een shetlander daar wel raad mee. Van zulke pony's leer je juist veel. Lachen

Edit: Bij hoeveel pagina's worden nieuwe topics dan aangemaakt? Tong uitsteken

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:03

Volgens mij bij 500 pagina's Haha!
Duurt nog even maar als we zo doorgaan zijn we daar zo bij Clown

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:05

Ach na de vakantie worden de berichten wel wat minder denk ik:P

Liseef: Eh heb je misschien tips? Want tammy werkte dus niet mee en ik had barney niet kortgenoeg om hem om te draaien, hij gooide zijn hele lijf in de strijd zegmaar:P
Laatst bijgewerkt door Olijkje op 03-01-09 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:07

Ja dat denk ik ook wel, nu praten we veel omdat we net hebben geboekt Nagelbijten / Gniffelen

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:09

Ja, ik ben er nu ook helemaal vol van:P