Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*Voelt zich stiekem zielig want moet deze week 6 dagen werken*
 *Voelt zich stiekem zielig want moet deze week 6 dagen werken* 

essiedepessie schreef:Ik heb nog weer eens een akkefietje met mijn oude salesmanager... Wat een k****zak is het ook...
Hij vond dat ik niet meer klanten mocht bezoeken de laatste drie weken dat ik bij RVS werkte, maar ik had nog gewoon de waarneming over mijn gebied. Dus administratie, telefoneren, klanten doorgeven en regelen van overdracht aan andere collega, auto regelen dat ie ingeleverd kon worden, vergaderingen bijwonen, computers in laten nemen, etc etc etc,
Nu heeft hij 113 vakantie uren af laten schrijven, want ik werk nu ook nog voor ING. Ik ben zo pissed of, mijn manager zei ook al , dit is echt treiteren. En het wordt hier opgelost, maar alsnog vind ik het echt geen stijl.
Dus ik heb vanmiddag lekker vrij...
 Wat een zak zeg... Gelukkig staat jouw manager aan jouw kant en kan het mss zonder al teveel gezeik opgelost worden.
 Wat een zak zeg... Gelukkig staat jouw manager aan jouw kant en kan het mss zonder al teveel gezeik opgelost worden.