Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

B_a_b_e

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:50

ah nog 2 en een halve week en dan heb ik ook 2 weekjes vakantie!!!! juppie

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:53

:wave:

Wat is het een heerlijk weertje vandaag zeg, wat doe ik binnen??
Oja, ik moet werken :o.

Is het al half 6 trouwens?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:53

Oh lekker vakantie Rieneke!! Ga je ook nog ergens naar toe?

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:27

playa de zaandijk! hihi............ *-:) := ik ga mijn huisje uitmesten,opknappen e.d. hihi

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:38

Oeh nice :)) !! Ga je helemaal anders of hetzelfde maar dan weer lekker fris?

Ik moet a.s. vrijdag nog 8 weken werken voordat pas weg kan |( . Het lijkt nog zo ontzettend ver weg!

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:38

schumax schreef:
Ik hoorde vanavond dat Suus nog op zoek is naar een sponsor als arm stuudje :D :P

Weten jullie wat jullie haar arme arme ouders aan doen :)

Ja, een weekendje vrij hebben jullie dan :D

Wij denken aan iedereen!! _O-

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:39

@ Es, ga je vanmiddag weer op Morris, dat je vrij hebt genomen?

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:40

Ik moet overigens nog 2 dagen werken -O- , dan heb ik 3 weken vakantie!! *\o/*

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:43

nee, die is vanmorgen al gereden, vanmiddag komen ze enten... dus ze zullen wel suffig zijn vanavond.

Ik heb nog weer eens een akkefietje met mijn oude salesmanager... Wat een k****zak is het ook...

Hij vond dat ik niet meer klanten mocht bezoeken de laatste drie weken dat ik bij RVS werkte, maar ik had nog gewoon de waarneming over mijn gebied. Dus administratie, telefoneren, klanten doorgeven en regelen van overdracht aan andere collega, auto regelen dat ie ingeleverd kon worden, vergaderingen bijwonen, computers in laten nemen, etc etc etc,

Nu heeft hij 113 vakantie uren af laten schrijven, want ik werk nu ook nog voor ING. Ik ben zo pissed of, mijn manager zei ook al , dit is echt treiteren. En het wordt hier opgelost, maar alsnog vind ik het echt geen stijl.

Dus ik heb vanmiddag lekker vrij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:45

Oooh wat lekker allemaal, Rieneke gewoon vakantie, Esther middagjes vrij... Heerlijk! :D *Voelt zich stiekem zielig want moet deze week 6 dagen werken* ;(

Yeah ik heb gewoon een vette vertaal opdracht voor me liggen. Eindelijk weer eens iets waar ik me lekker op kan storten 8-)

@San: Ach we moeten nog maar iets van 7 uur _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:54

essiedepessie schreef:
Ik heb nog weer eens een akkefietje met mijn oude salesmanager... Wat een k****zak is het ook...

Hij vond dat ik niet meer klanten mocht bezoeken de laatste drie weken dat ik bij RVS werkte, maar ik had nog gewoon de waarneming over mijn gebied. Dus administratie, telefoneren, klanten doorgeven en regelen van overdracht aan andere collega, auto regelen dat ie ingeleverd kon worden, vergaderingen bijwonen, computers in laten nemen, etc etc etc,

Nu heeft hij 113 vakantie uren af laten schrijven, want ik werk nu ook nog voor ING. Ik ben zo pissed of, mijn manager zei ook al , dit is echt treiteren. En het wordt hier opgelost, maar alsnog vind ik het echt geen stijl.

Dus ik heb vanmiddag lekker vrij...

Nou lekker is dat :\ Wat een zak zeg... Gelukkig staat jouw manager aan jouw kant en kan het mss zonder al teveel gezeik opgelost worden.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:56

San1978 schreef:
Oeh nice :)) !! Ga je helemaal anders of hetzelfde maar dan weer lekker fris?

zit eraan te denken anders te gaan..........

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:05

Graceful schreef:
schumax schreef:
Ik hoorde vanavond dat Suus nog op zoek is naar een sponsor als arm stuudje :D :P

Weten jullie wat jullie haar arme arme ouders aan doen :)

Ja, een weekendje vrij hebben jullie dan :D

Wij denken aan iedereen!! _O-

Jullie zijn allemaal zo goed voor ons :P

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:06

Goedemorgen dames!
Jeetje ik val net binnen en ik heb al heel wat gemist zie ik: Rieneke gaat helemaal anders, Esther d'r casemanager is een k****zak en Suus moet een sponsor... ben je effe iets later...

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:27

nog 2 daagjes en ik ben ook op vakantie! moeten jullie het 2 weken zonder mij doen ;-|)

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:35

@Es: Jeetje wat een naaistreek zeg! Blij dat je manager wel achter je staat... echt jammer dat soort zure mensen.

@Rien: Wat ga je doen, hoe wat welke kleuren?

@Mayo: Ik zal m'n penniegevoel weer even opdiepen zodat Billy Jean je niet teveel zal missen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:36

Aaah Mayo! Durf je dat wel aan?! Straks word Billy Jean gothic penny compleet met emo-stijl manen :oo

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:40

Miss_Montana schreef:
gothic penny compleet met emo-stijl manen :oo

dat wil ik zien!!!! _O- _O-

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:41

KimLittle schreef:
@Rien: Wat ga je doen, hoe wat welke kleuren?

mhh weet nog niet.......

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:41

@Beau: :( Sssttt had ze nog niet bij stilgestaan!!
Natuurlijk gaat Billy Jean geen Gothic pony worden }:) :)) :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:50

Ohjee, dat klinkt alsof je de zwarte verf al uit de kast hebt gehaald _O-

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:56

Bericht aan allen:

Wegens de vakantie van mevrouw M. Slomp dient er extra een oogje in het zeil gehouden te worden richting de pony Just Mrs. Billy Jean.
Deze pony wordt tijdens de afwezigheid van mevrouw Slomp fulltime verzorgd door mevrouw H.
Normaal gesproken wordt mevrouw H. in de toom gehouden door haar maar enkele keren per week toegang te verlenen tot deze pony. En dit veelal onder begeleiding van diverse pennies die haar goed in de gaten kunnen houden.
Mevrouw H. staat erom bekend dat zij bepaalde gotic neigingen heeft richting bepaalde paarden. Wat betekend dat zij alles wat met kleurtjes te maken heeft zorgvuldig verwijderd en wegstopt.
Just Mrs. Billy Jean is gezegend met prachtige blonde manen, het is daarom absoluut niet de bedoeling dat mevrouw H. met scharen of potjes zwarte verf in de buurt van deze gouden lokken komt.
Het is dus niet de bedoeling dat mevrouw H. een zwarte lok in de gouden manen van de pony doet, tevens is het haar niet toegestaan om een hanekam te knippen in de manen of een gotic tatoo op de welgevormde billen te plaatsen.

Daarom willen wij (politie Starnmeer en omgeving) ten eerst mevrouw Rieneke R. verzoeken haar potje hoeflak zorgvuldig op te bergen. Tevens willen wij iedereen die in het bezit is van een schaar dringend verzoeken deze achter slot en grendel te bewaren. We kunnen nog niet met zekerheid zeggen waar mevrouw H. tot toe in staat is.

U kunt mevrouw H.herkennen aan haar witte gympen, haar lengte, een fotocamera om haar nek en diverse petjes. Verder reageert zij ook op de naam Kim.

Bedankt voor uw medewerking

Politie Starnmeer en omgeving

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:58

_O- _O- :') GE-WEL-DIG !!!

Nou we houden haar in de gaten hoor! Ze moet toch ook tegen zichzelf in bescherming worden genomen!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 11:09

>;) als (bijna) beedigd politieagente zal ik mevrouw H. zorvuldig observeren tijdens haar werkzaamheden bij de desbetreffende poownie en gericht optreden waar nodig. Verder zal ik vragen of de afdeling FO.(lees forensische opsporing:Suus) zich gereed kan houden voor eventueel sporenonderzoek!

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 11:12

_O- _O- _O- Mevrouw H. u bent gewaarschuwd!! Alle camera's staan nu op u gericht! *-:)