het was met nog een paardje in het park
als je wil weten wie dox is foto's in profiel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het was met nog een paardje in het park
scholiertje schreef:soow voor mij ook weer een paarden-dagje!
eerst stapritje met banaan gemaakt, toen toch nog even de bak ingegaan.. ging goed!!
denk dat het kwam omdat ze zo lekker 'ingestapt' was, gewoon helemaal ontspannen, helemaal jippie dus! Haha had wel het gevoel dat ik aan het vreemdgaan was Noes, toen ik met Marieke naar buiten ging
... morgen weer naar buiten denk ik, met Fallon en Aniet
.. ik heb de smaak te pakken

Nu effe onder de douche, omkleden en aan het werk!! Falli schreef:Nou effe lekker een buitenritje gemaakt met Moon en Banaan.. Ging heel goed nog effe een lekker galopje op de zandvlakte gedaan.. Moon was natuurlijk ook heel braaf alleen wel een beetje jammer want hij ging niet bokken vandaag!!Nu effe onder de douche, omkleden en aan het werk!!
jarno schreef:hai hai,
ik hoorde het dat het leuk was , banaan was ook erg braaf.
en lekker toch zonder bok(je)
en ehm als ik geen les heb donderdag ben je er dan smorgens dan kunnen wij ook naar buiten
gr shir
madelon31 schreef:ik niet
madelon31 schreef:tamara wat rot voor jullie zeg..zo alles tegelijk.
Hoop dat je moeder weer snel opknapt.
En het verlies van je hond is altijd heel erg moeilijk.
Maar zoals je zegt dat ze nu rust heeft moet je je daaraan vast houden want dan hebben jullie een goeie beslissing gemaakt voor haar.
Maar idd het verlies blijft altijd heel erg moeilijk.
Sterkte en we gaan gauw weer een ritje maken ter ontspanning
AnitaJoeri schreef:madelon31 schreef:ik niet
ik weer wel haha maar ik heb mijn voorkeuren
Eefje23 schreef:Heel veel sterkte Tamara!! Wel erg rot voor de'r dat ze geen afscheid heeft kunnen nemen van jullie hond!
Hoop dat ze snel opknapt!
Vanmiddag bij Robje geweest! Toen ik kwam stond ie op de poetsplaats naast 2 anderen paarden en was het paard wat naast hem stond bij zijn halster aan het pakken!! (hihi, ooit van ome Biz geleerd!) Hij was heel relaxed met een gewassen straat en mooie witte voeten!! Eveline ging rijden en ik heb een beetje "les" gegeven, op een gegeven moment liep ie echt helemaal super! Zelf ook nog een rondje gestapt en gedraafd en dat ging harstikke goed!! Toen nog even buiten uitgestapt, het parkje ingelopen dus ik heb gelijk wat aan mijn conditie gedaan!!![]()
Het was echt helemaal super!! Ben echt blij!!
Hij staat nu in een andere stal maar heel relaxed gelukkig!!
Ging met een heel goed gevoel naar huis!! Heerlijk!
Nog effe wat foto's!
Help, ik zit in de gevangenis!![]()
Hmm, wie is daar?? (links is de poetsplaats)
Oh, ik heb thuis nog eens gezocht naar Rob zijn blauwe zweetdeken met hals maar ik heb hem echt niet thuis en ligt ook niet in de auto!! Ik heb hem echt in de kantine gelegd vorige week zondag!!
Willen jullie er asjeblieft nog naar uitkijken want het is echt een hele fijne deken!!
Alvast bedankt!!!!
Of ben je zo blij dat je van ons af bent?!!?!?!?!
haha maf peerd, gelukkig kon ik hem weer terugdraaien en daarna ging hij er gewoon langs
Paarden vanaf dat laantje dat kan volgens hem helemaal niet
madelon31 schreef:zie je ook biz is niet meer te vertrouwen..gaat zomaar omdraaien voor ander paard!
Kijk maar uit voor je het weet gaat ook hij er vandoor met je verzorgster
madelon31 schreef:zie je ook biz is niet meer te vertrouwen..gaat zomaar omdraaien voor ander paard!
Kijk maar uit voor je het weet gaat ook hij er vandoor met je verzorgster
Biz loopt nu al dik 10 jaar richting S'dam, en nooit komt er een paard vanaf dat huis, sinds kort dus wel.. Volgens Biz klopt het gewoon niet. 5 minuten daarvoor zijn we nog gewoon langs een ander paard gereden, dus hij kan het heus wel hoorr