Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paradox_

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 09:48

hee zagen wij * ik op dox en endere tes op een haffie* je gister niet rijden ?? Bloos het was met nog een paardje in het park Tong uitsteken
als je wil weten wie dox is foto's in profiel Tong uitsteken

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:03

Hallo luitjes,

ik wil hier nog even wat vermelden, want enkelen van jullie al hebben gehoord. Als ik momenteel niet erg vrolijk over kom op stal, dat heeft een reden.

Mijn moeder ligt alweer vanaf afgelopen dinsdag in het ziekenhuis in Nijmegen, veel te ver weg natuurlijk, naar mijn zin. Het gaat redelijk met haar, maar prettig is anders. Daarnaast hebben mijn vader en ik gisteravond onze hond Kelly moeten laten inslapen. Nogal heftig en onverwachts, en natuurlijk op een klote moment, aangezien mijn moeder dus geen afscheid heeft kunnen nemen. We zijn blij dat onze schat nu rust heeft, maar het maakt het verlies er niet makkelijker door...

Vandaag doet Fal mijn knollie nog, maar morgen ben ik er zelf weer. Ik zit dus echter niet helemaal lekker in mijn vel...

Liefs,
Tamara

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:30

A Tam Wat K.U.T. zeg het komt ook allemaal tegelijk he.

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:37

scholiertje schreef:
soow voor mij ook weer een paarden-dagje!
eerst stapritje met banaan gemaakt, toen toch nog even de bak ingegaan.. ging goed Wow!!!
denk dat het kwam omdat ze zo lekker 'ingestapt' was, gewoon helemaal ontspannen, helemaal jippie dus *LOL*! Haha had wel het gevoel dat ik aan het vreemdgaan was Noes, toen ik met Marieke naar buiten ging Vriendjes zijn?... morgen weer naar buiten denk ik, met Fallon en Aniet Go jij! Go jij! .. ik heb de smaak te pakken Vingers aflikken

Jaa, ik voel me behoorlijk bedrogen Merel. Verdrietig
Haha!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:36

Nou effe lekker een buitenritje gemaakt met Moon en Banaan.. Ging heel goed nog effe een lekker galopje op de zandvlakte gedaan.. Moon was natuurlijk ook heel braaf alleen wel een beetje jammer want hij ging niet bokken vandaag!! Haha! Nu effe onder de douche, omkleden en aan het werk!!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 14:14

Falli schreef:
Nou effe lekker een buitenritje gemaakt met Moon en Banaan.. Ging heel goed nog effe een lekker galopje op de zandvlakte gedaan.. Moon was natuurlijk ook heel braaf alleen wel een beetje jammer want hij ging niet bokken vandaag!! Haha! Nu effe onder de douche, omkleden en aan het werk!!

hai hai,

ik hoorde het dat het leuk was , banaan was ook erg braaf.

en lekker toch zonder bok(je)
en ehm als ik geen les heb donderdag ben je er dan smorgens dan kunnen wij ook naar buiten

gr shir

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:20

jarno schreef:
hai hai,

ik hoorde het dat het leuk was , banaan was ook erg braaf.

en lekker toch zonder bok(je)
en ehm als ik geen les heb donderdag ben je er dan smorgens dan kunnen wij ook naar buiten

gr shir

ik ben donderdag ook vrij hoor Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:35

ik niet

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:38

tamara wat rot voor jullie zeg..zo alles tegelijk.
Hoop dat je moeder weer snel opknapt.
En het verlies van je hond is altijd heel erg moeilijk.
Maar zoals je zegt dat ze nu rust heeft moet je je daaraan vast houden want dan hebben jullie een goeie beslissing gemaakt voor haar.
Maar idd het verlies blijft altijd heel erg moeilijk.

Sterkte en we gaan gauw weer een ritje maken ter ontspanning

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:46

madelon31 schreef:
ik niet

ik weer wel haha maar ik heb mijn voorkeuren

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:47

madelon31 schreef:
tamara wat rot voor jullie zeg..zo alles tegelijk.
Hoop dat je moeder weer snel opknapt.
En het verlies van je hond is altijd heel erg moeilijk.
Maar zoals je zegt dat ze nu rust heeft moet je je daaraan vast houden want dan hebben jullie een goeie beslissing gemaakt voor haar.
Maar idd het verlies blijft altijd heel erg moeilijk.

Sterkte en we gaan gauw weer een ritje maken ter ontspanning

zo denk ik er ook over maar dat weet je al he Tamaar.Hou je sterk

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:51

AnitaJoeri schreef:
madelon31 schreef:
ik niet

ik weer wel haha maar ik heb mijn voorkeuren

Ach joh grote mond jij.....je kan niet zonder me heb je zelf bewezen Haha! Tong uitsteken Tong uitsteken

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:09

Jeetje Tamaar, wat rot allemaal.
Heel veel sterkte. Kusje

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:15

Heel veel sterkte Tamara!! Wel erg rot voor de'r dat ze geen afscheid heeft kunnen nemen van jullie hond!
Hoop dat ze snel opknapt!

Vanmiddag bij Robje geweest! Toen ik kwam stond ie op de poetsplaats naast 2 anderen paarden en was het paard wat naast hem stond bij zijn halster aan het pakken!! (hihi, ooit van ome Biz geleerd!) Hij was heel relaxed met een gewassen straat en mooie witte voeten!! Eveline ging rijden en ik heb een beetje "les" gegeven, op een gegeven moment liep ie echt helemaal super! Zelf ook nog een rondje gestapt en gedraafd en dat ging harstikke goed!! Toen nog even buiten uitgestapt, het parkje ingelopen dus ik heb gelijk wat aan mijn conditie gedaan!! Haha!
Het was echt helemaal super!! Ben echt blij!!
Hij staat nu in een andere stal maar heel relaxed gelukkig!!
Ging met een heel goed gevoel naar huis!! Heerlijk!
Nog effe wat foto's!

Afbeelding
Help, ik zit in de gevangenis! Haha!

Afbeelding
Hmm, wie is daar?? (links is de poetsplaats)

Oh, ik heb thuis nog eens gezocht naar Rob zijn blauwe zweetdeken met hals maar ik heb hem echt niet thuis en ligt ook niet in de auto!! Ik heb hem echt in de kantine gelegd vorige week zondag!!
Willen jullie er asjeblieft nog naar uitkijken want het is echt een hele fijne deken!!
Alvast bedankt!!!!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:16

Robjee Lovers

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:37

nou ik heb vandaag weer lekker op diddle gereden Clown
in de bak luisterde hij voor geen meter en het was overal erg eng Extreme duivel
toen ben ik naar buiten gegaan richting schidam, heenweg was ie aan het trutten en de terugweg was er niks meer eng Knipoog
We hebben ff een paar galopjes gedaan maar voral heeel hard gedraafd dat vind ie namelijk véél leuker Hyper! OK dan!

doei doei

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:43

nee daar heb je gelijk in Madje zonder jou kan ik niet haha heb ik toch bewezen!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 18:03

Sterkte Tamaar.. echt balen
Vandaag ben ik met Evita achter het spoor gaan rijden. Wel 1,5 uur. Was superlekker Haha!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:30

Eefje23 schreef:
Heel veel sterkte Tamara!! Wel erg rot voor de'r dat ze geen afscheid heeft kunnen nemen van jullie hond!
Hoop dat ze snel opknapt!

Vanmiddag bij Robje geweest! Toen ik kwam stond ie op de poetsplaats naast 2 anderen paarden en was het paard wat naast hem stond bij zijn halster aan het pakken!! (hihi, ooit van ome Biz geleerd!) Hij was heel relaxed met een gewassen straat en mooie witte voeten!! Eveline ging rijden en ik heb een beetje "les" gegeven, op een gegeven moment liep ie echt helemaal super! Zelf ook nog een rondje gestapt en gedraafd en dat ging harstikke goed!! Toen nog even buiten uitgestapt, het parkje ingelopen dus ik heb gelijk wat aan mijn conditie gedaan!! Haha!
Het was echt helemaal super!! Ben echt blij!!
Hij staat nu in een andere stal maar heel relaxed gelukkig!!
Ging met een heel goed gevoel naar huis!! Heerlijk!
Nog effe wat foto's!

Afbeelding
Help, ik zit in de gevangenis! Haha!

Afbeelding
Hmm, wie is daar?? (links is de poetsplaats)

Oh, ik heb thuis nog eens gezocht naar Rob zijn blauwe zweetdeken met hals maar ik heb hem echt niet thuis en ligt ook niet in de auto!! Ik heb hem echt in de kantine gelegd vorige week zondag!!
Willen jullie er asjeblieft nog naar uitkijken want het is echt een hele fijne deken!!
Alvast bedankt!!!!

"Vanmiddag bij Robje geweest! Toen ik kwam stond ie op de poetsplaats naast 2 anderen paarden en was het paard wat naast hem stond bij zijn halster aan het pakken!! (hihi, ooit van ome Biz geleerd!) Hij was heel relaxed met een gewassen straat en mooie witte voeten!! Eveline ging rijden en ik heb een beetje "les" gegeven, op een gegeven moment liep ie echt helemaal super! Zelf ook nog een rondje gestapt en gedraafd en dat ging harstikke goed!! Toen nog even buiten uitgestapt, het parkje ingelopen dus ik heb gelijk wat aan mijn conditie gedaan!! Haha!
Het was echt helemaal super!! Ben echt blij!!"

Probeer je nou jezelf te overtuigen dat je het naar je zin hebt op je nieuwe stal Eef Haha! Of ben je zo blij dat je van ons af bent?!!?!?!?!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:30

Ik ben vandaag ook naar buiten geweest, met Bizzie naar Schiedam. Aniet, weet je nog die enge tinker van pas??? Nou die zagen we nu dus weer van dat laantje afkomen en Biz wilde gewoon (half) omdraaien!! Gestoord haha maf peerd, gelukkig kon ik hem weer terugdraaien en daarna ging hij er gewoon langs Haha! Haha! Paarden vanaf dat laantje dat kan volgens hem helemaal niet Clown

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:37

zie je ook biz is niet meer te vertrouwen..gaat zomaar omdraaien voor ander paard!
Kijk maar uit voor je het weet gaat ook hij er vandoor met je verzorgster Tong uitsteken

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:39

misschien ligt t wel aan de verzorgster...

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:39

madelon31 schreef:
zie je ook biz is niet meer te vertrouwen..gaat zomaar omdraaien voor ander paard!
Kijk maar uit voor je het weet gaat ook hij er vandoor met je verzorgster Tong uitsteken

jaaaaaaaaaaaaa en als wij dan meegaan met die zogenaamde lieve Bies slaan wij straks ook nog op hol

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:40

madelon31 schreef:

maar is echt een hele enge tinker. Ja Biz loopt nu al dik 10 jaar richting S'dam, en nooit komt er een paard vanaf dat huis, sinds kort dus wel.. Volgens Biz klopt het gewoon niet. 5 minuten daarvoor zijn we nog gewoon langs een ander paard gereden, dus hij kan het heus wel hoorr Clown

Enneh, dat jij nou van die onbetrouwbare, onverantwoordelijke verzorgsters hebt gehad, daar kan ik natuurlijk niets aan doen.. ik pik alleen de goede ertussen uit Haha! Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:43

Ik weet ze ook wel te vinden hoor!! Marieke is ook bij mij heeeeel betrouwbaar!! Haha!

Marieke je bent een fantastische verzorgster voor heli hoor! Tong uitsteken Tong uitsteken Haha! Haha!
Ik zal het morgen nog even na vragen wat hij van je vindt! Haha!