Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Crosstraineren voor de televisie
Zo maak ik tenminste nog eens gebruik van de televisie EN is het trainen wat makkelijker vol te houden
Psychisch dan, want lichamelijk gaat t best. Heb ook mn spiefoefeningen er weer eens bij gepakt. Feeling good!!
,
.
, haha. Buiten ging het vlede keer echt mega goed! Of hij had een bad-day
.
. AndreaB schreef:hihi stond Dorus ook nog een beetje comfortabel?? Kan me voorstellen dat zo'n grote reus wel een huuuuge trailer nodig heeft!!
, haha.
Eens kijken of ik een fysiotherapeut/ostheopaat/chiropractor kan vinden die van de week langs wil/kan komen.
. Deze maand al m'n cijfers inhalen en behalen. En dan als het goed is volgende maand geen toetsen meer, gaat echt snel!
. Nog 29 dagen precies, dan zien jullie Pris met een rijtje nette tanden *hoop ik
* haha. Ik weet niet eens meer hoe me tanden eruit zagen voordat ik een beugel had eigenlijk.. Haha.
.. Hmm, ga het straks wel even verder uitpluizen
Carmen ondersteund mij daar heel goed in hoor maar ik heb toch wat extra hulp nodig de andere dagen anders ga ik mijn eigen technieken toepassen