Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Myrtje_ schreef:En dan baal ik weer dat ik zo ver weg woon van W. heb net op marktplaats een advertentie gezien... ben dan nog geen 18, maar was te proberen waard.
Lavandula schreef:"Foto shoot Bonte op Wennekers"
Zondag 8 oktober 2006:
- Casjuh
- Lavandula (Ná 15.00 uur)
- LadyJoy (Ná 15.00 uur)
- Mendi
- Sabje19
Zaterdag 14 oktober 2006:
- Casjuh
- Lavandula
- Mendi
Kan niet op een van of beide dagen:
- Joki (beide dagen)
- Sabje19 (14 oktober)
- LadyJoy (14 oktober)
Pluutje schreef:Paard ziet er erg leuk uit!
Hoorde vandaag van een meisje uit mijn werkgroep dat ze echte gucci laarzen heeft, en ze kosten....... 675 euro!!!!!
Pluutje schreef:Paard ziet er erg leuk uit!
Hoorde vandaag van een meisje uit mijn werkgroep dat ze echte gucci laarzen heeft, en ze kosten....... 675 euro!!!!!

Joki schreef:Erwtensoep/Pannekoeken meeting:
26 november 2006:
- Fluffyfox
- Ladyjoy
- Lavandula
- Mendi
- Myrtje_
- Schimmelig
- Joki
- Pluutje
Kan niet komen:
-
alano schreef:kan iemand even uitleggen wat die lijsten allemaal zijn? snap er nou niks meer van
Schimmelig schreef:Pluutje schreef:Paard ziet er erg leuk uit!
En ze zijn voor 5 euro inelkaar gesleuteld door Taiwanese kiddo's
Daar betaal je dan 675 voor
alano schreef:Myrtje_ schreef:En dan baal ik weer dat ik zo ver weg woon van W. heb net op marktplaats een advertentie gezien... ben dan nog geen 18, maar was te proberen waard.
hahah dacht al dat iemand er mee kwam.....das een paard van een vriendin van mij....woensdag komt er al iemand proef rijden... heb je al antwoord gehad?
Pluutje schreef:Hahaha. Ze zijn wel mooi, maarja, zooooo mooi nou ook weer niet....
of uit de mode raken
)