of moet je heel lang zitten?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:vandaag heerlijk in het twiske gereden ging super galop draf en stappen ate was weer een echte fries kijkt nergen van op of om heerlijk zo n paard liquita nog heel erg bedank en hopelijk kunnen we snel nog eens keer![]()
winnitou schreef:ATE schreef:vandaag heerlijk in het twiske gereden ging super galop draf en stappen ate was weer een echte fries kijkt nergen van op of om heerlijk zo n paard liquita nog heel erg bedank en hopelijk kunnen we snel nog eens keer![]()
Mooi dat je hebt genoten van de rit en dat alles goed is gegaan, geeft een mens zelfvertrouwen.
Hoe Is het kapsel van LIQUITA geworden?
Shenavallie schreef:Morgen gaan we een rondje Zaanse Schans met Elke en Maisie. Maisie vindt het sowieso niet eng, maar voor Elke (en Tamara) is het de eerste keer. Tot nu toe zijn alle onverwachte ritjes met Elke en Maisie prima verlopen, dus we hebben er zin in!

ATE schreef:vandaag heerlijk in het twiske gereden ging super galop draf en stappen ate was weer een echte fries kijkt nergen van op of om heerlijk zo n paard liquita nog heel erg bedank en hopelijk kunnen we snel nog eens keer![]()

Shenavallie schreef:Vandaag hebben Tamara en ik met Elke en Maisie geoefend met een "schrikparcoursje". Ging leuk! Van de week gaan we weer, maar dan op een ochtend. Dan is het niet zo druk en voelen wij ons ook niet ongemakkelijk![]()

xan schreef:ATE schreef:vandaag heerlijk in het twiske gereden ging super galop draf en stappen ate was weer een echte fries kijkt nergen van op of om heerlijk zo n paard liquita nog heel erg bedank en hopelijk kunnen we snel nog eens keer![]()
Toppie dat het zo goed is gegaan. Super.
En wat bedoel je met "of moet je heel lang zitten"
Heeft Liquita toch gepoept in het Twiske ???? en vond oom agent dat niet leuk ????
xan schreef:@Ate: zie je wel dat het steeds beter gaat, gewoon vaker doen, dan doe je ook positieve ervaringen op en leer je je paard weer eens op een andere manier kennen. Ik zie je al helemaal super gaan op kamp.
ik begin het steeds leuker te vinden

zonder zadel nog wel ! xan schreef:En zo stoerzonder zadel nog wel !
nee die zat er wel op hoor

Artis is ook leuk maar ben daar nog nooit naar de vlindertuin geweest
? xan schreef:Zo wat is het lekker rustig hè. Je kunt gewoon wat typen, zonder dat je 3 berichtjes op achter ligt.![]()
![]()
![]()
Ate ga jij morgen nog naar buiten ???
ATE schreef:xan schreef:
Toppie dat het zo goed is gegaan. Super.
En wat bedoel je met "of moet je heel lang zitten"
Heeft Liquita toch gepoept in het Twiske ???? en vond oom agent dat niet leuk ????
ja zoiets heeft liquita gedaan![]()
Hackie schreef:Emmen is gaafArtis is ook leuk maar ben daar nog nooit naar de vlindertuin geweest
?
Hackie schreef:Emmen is gaafArtis is ook leuk maar ben daar nog nooit naar de vlindertuin geweest
?
ATE schreef:Hackie schreef:Emmen is gaafArtis is ook leuk maar ben daar nog nooit naar de vlindertuin geweest
?
hoorde dat artis ook een hele mooie tuin heeft dochter wil dan meteen rupsen pikken![]()
![]()
xan schreef:Shenavallie schreef:Vandaag hebben Tamara en ik met Elke en Maisie geoefend met een "schrikparcoursje". Ging leuk! Van de week gaan we weer, maar dan op een ochtend. Dan is het niet zo druk en voelen wij ons ook niet ongemakkelijk![]()
Mag ik met jullie meedoen ???
Kan ik wel gebruiken denk ik, laat me dan even weten wanneer jullie dit weer willen doen.
we moesten allemaal opdrachten maken (zit in examen klas dierenhouderij) dus heb er niet echt van kunnen 'genieten' En daaaarvoor was ik met Ellis van Xanthos, omdat ik Xan in de vakantie had gedaan, toen hebben we meer gelachen dan diertjes gekeken volgens mij haha
winnitou schreef:Hackie schreef:Emmen is gaafArtis is ook leuk maar ben daar nog nooit naar de vlindertuin geweest
?
Artis is ook heeeeeeeel mooi (mijn broertje was daar uitvoerder met de bouw)
Ben al verschillende keren geweest (vrijkaartjes en kaarten van de Deka markt aktie).
Ga binnen kort nog een keer.

winnitou schreef:Hackie schreef:Emmen is gaafArtis is ook leuk maar ben daar nog nooit naar de vlindertuin geweest
?
Artis is ook heeeeeeeel mooi (mijn broertje was daar uitvoerder met de bouw)
Ben al verschillende keren geweest (vrijkaartjes en kaarten van de Deka markt aktie).
Ga binnen kort nog een keer.
?
Hackie schreef:Vorige dat ik in Artis was was saaiwe moesten allemaal opdrachten maken (zit in examen klas dierenhouderij) dus heb er niet echt van kunnen 'genieten' En daaaarvoor was ik met Ellis van Xanthos, omdat ik Xan in de vakantie had gedaan, toen hebben we meer gelachen dan diertjes gekeken volgens mij haha