ik heb de wedding date thuis, wat grappig he en ik heb hem laatst nog gezien dus ik heb geen zin om hem te kijken dus kan ik lekker doorbrabbelen

hahahah sorry.. nutteloze info
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lisettee_ schreef:ik ga ff wat te drinken pakken.. ben zo terug !

Lisettee_ schreef:jeeaaahh!!.. heb jij een eigen pc?
vandaag gekregen!
Lisettee_ schreef:ik heb lekker energie drink.. en altijd als ik dat 's avonds drink kan ik de hele avond niet slapen dus het is wel een beetje dom maarja
Lisaa_ schreef:Lisettee_ schreef:jeeaaahh!!.. heb jij een eigen pc?
JA!vandaag gekregen!
Lisaa_ schreef:ja maar nu heb ik me kamer zegmaar écht leuker gemaakt!

Lisettee_ schreef:Lisaa_ schreef:ja maar nu heb ik me kamer zegmaar écht leuker gemaakt!
hahaha nice!
Lisaa_ schreef:Ja ben er echt wel blij mee, maar het is een best wel slechte en slome computer maarja daar moet k het maar mee doen he!
want ik heb vandaag het scherm gekocht, maar de computer zelf die ik heb gekregen hadden we nog en die is echt al 20 jaar oud ofzo
Lisettee_ schreef:mijn kamer is nog steeds in de verbouwing.. de nieuwe muur is af en de kast is eruit gesloopt en uhm er ligt ook al een nieuwe vloer in!.. maar nu moet ik nog ff een vloerkleed en gordijnen en een nieuwe kast en een nieuwe spiegel etc. kopen!

dus het word allemaal ernstig leuk!
[/quote]Lisettee_ schreef:Lisaa_ schreef:Ja ben er echt wel blij mee, maar het is een best wel slechte en slome computer maarja daar moet k het maar mee doen he!
want ik heb vandaag het scherm gekocht, maar de computer zelf die ik heb gekregen hadden we nog en die is echt al 20 jaar oud ofzo
hahhaa noujaah beter iets dan niets!
Lisettee_ schreef:nja het is de bedoeling dat het heel leuk word het is namenlijk nog niet helemaal af

dus het word allemaal ernstig leuk![/quote]
[/quote]