Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 08:50

morgen zou het beter worden shir....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 08:51

jarno schreef:
en nu maar hopen dat het de 12e en de 20e droog is.

gr shir

Wat is er de 20e dan???

jaaa van het weekend weer 25 graden!! Go jij! Go jij! Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 08:52

Binar schreef:
jarno schreef:

gr shir

Wat is er de 20e dan???

jaaa van het weekend weer 25 graden!! Go jij! Go jij! Haha!

wedstrijd gaby of gabi
en heerlijk 25 graden zonder regen ben het nu wel zat die regen blu

gr

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 10:45

jarno schreef:
He melis,

Ben je alweer wat opgedroogd hahaha, Haha!
Ik was gisteren echt tot op het bot nat bah.
maar we hebben wel onwijs gelachen toch en die kikker ik heb er een nachtmerrie over gehad, ik werd achterna gezeten door een kikker. Dromen
was echt smerig he.

Ik heb melis effe geholpen met haar kranten gisterenavond dacht het is nu toch droog wat maakt het uit.
Nou het begon me daar toch te plenzen ik was dus zeiknat en onder het rennen naar een schuilplaats schopte ik een kikker de lucht in bah ik denk dat de hele buurt gelijk wakker was ik en melis gaven me daar een gil, zo hard of er eentje verkracht werd haha.

daarna drufde ik haast niet meer te lopen wat zullen die mensen daar gedacht hebben toen ik met een stapel kranten voetje voor voetje voorbij liep.

Oja melis is een dierenbeul joh ze heeft een slak vermoord haha we hoorde echt van kkkkkrrrrrrrrrrrrrrrrrrak. en daarna een gil (de gil was melis) Bloos
bah

maar goed volgende keer wil ik best helpen maar dan niet in de regen haha. Haha!

gr shir

Ja opgedroogd ben ik gelukkig wel weer, maar wat je nog niet weet Shir.. toen ik dat laatste stukje nog ging doen alleen,, had ik een kikker dood getrapt die zat onder me schoen gekleefd en ging dr niet aff.. ik rennen en gillen me kranten neer gegooid op de zeiknatte grond Haha! me schoen uitgedaan en als een gek dr mee tegen de muur aan geslagen! Stomme kikkers Verdrietig Eerst wist ik niet eens dat ze er zaten, maar ik ga dus NOOIT meer s'avonds in de regen kranten lopen want dan zitten al die kikkers er! En van die slak jaa moettie maar sneller weg zijn Haha! Hahah! nee daar kon ik niks aan doen maar wat een avontuur weer ik kom over een uurtje naar stal toe, even mijn stuk van het merrieland mesten, en ffe kijken naar Banaantje!
Doei Doei

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 10:52

Melis, bij mij zitten de kikkers en padden in mijn keuken als ik 's avonds de deur naar de tuin open heb staan! Ik heb er eens een tussen de deur geplet, kwam Kees 's morgens achter.....

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 10:55

getver! ik vind het zo smerig joh.! ik weet niet hoe het komt maar ik krijg gewoon de rillingen als ik weer aan gister avond denkt, ik denk dat ik elke keer wat op mn voet voel zitten en schrik ik me rot! gewoon hallucineren dus haha:D

Kijk is wat ik leuks heb gemaakt hoop dat de foto het doet:
Afbeelding

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:00

Leuk, Melissa, schattig die twee van jou in het midden!

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:07

Joepi hij doet het! ik heb zo'n programma is echt heel erg gaaf je kan er echt van alles mee doen! dus als er mensen zijn die ook zoiets willen of foto's door elkaar heen willen is ook heel leuk! kom maar op met de foto's Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:08

MlizS schreef:
jarno schreef:
He melis,

Ben je alweer wat opgedroogd hahaha, Haha!
Ik was gisteren echt tot op het bot nat bah.
maar we hebben wel onwijs gelachen toch en die kikker ik heb er een nachtmerrie over gehad, ik werd achterna gezeten door een kikker. Dromen
was echt smerig he.

Ik heb melis effe geholpen met haar kranten gisterenavond dacht het is nu toch droog wat maakt het uit.
Nou het begon me daar toch te plenzen ik was dus zeiknat en onder het rennen naar een schuilplaats schopte ik een kikker de lucht in bah ik denk dat de hele buurt gelijk wakker was ik en melis gaven me daar een gil, zo hard of er eentje verkracht werd haha.

daarna drufde ik haast niet meer te lopen wat zullen die mensen daar gedacht hebben toen ik met een stapel kranten voetje voor voetje voorbij liep.

Oja melis is een dierenbeul joh ze heeft een slak vermoord haha we hoorde echt van kkkkkrrrrrrrrrrrrrrrrrrak. en daarna een gil (de gil was melis) Bloos
bah

maar goed volgende keer wil ik best helpen maar dan niet in de regen haha. Haha!

gr shir

Ja opgedroogd ben ik gelukkig wel weer, maar wat je nog niet weet Shir.. toen ik dat laatste stukje nog ging doen alleen,, had ik een kikker dood getrapt die zat onder me schoen gekleefd en ging dr niet aff.. ik rennen en gillen me kranten neer gegooid op de zeiknatte grond Haha! me schoen uitgedaan en als een gek dr mee tegen de muur aan geslagen! Stomme kikkers Verdrietig Eerst wist ik niet eens dat ze er zaten, maar ik ga dus NOOIT meer s'avonds in de regen kranten lopen want dan zitten al die kikkers er! En van die slak jaa moettie maar sneller weg zijn Haha! Hahah! nee daar kon ik niks aan doen maar wat een avontuur weer ik kom over een uurtje naar stal toe, even mijn stuk van het merrieland mesten, en ffe kijken naar Banaantje!
Doei Doei

OOOOOOOOOOOOOOOOOOwh wat ben ik blij dat ik toen naar huis gegaan ben volgens mij was ik dan niet alleen nat van de regen maar ook van de pies hihi.

maar al met al hadden we een hoop lol gisteren soms zag ik niets jij gaf een gil en ik neem een sprong en ga ook gillen (al wist ik niet waarom)
hahaha jammer dat er niemand een foto heeft gemaakt hoe we eruit zagen volgens mij wit en nat.

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:17

OOOOOOOOOOOOOOOOOOwh wat ben ik blij dat ik toen naar huis gegaan ben volgens mij was ik dan niet alleen nat van de regen maar ook van de pies hihi.

maar al met al hadden we een hoop lol gisteren soms zag ik niets jij gaf een gil en ik neem een sprong en ga ook gillen (al wist ik niet waarom)
hahaha jammer dat er niemand een foto heeft gemaakt hoe we eruit zagen volgens mij wit en nat.[/quote]

[/quote]

Jaa in elk steegje schrokken we van elkaar! of een man die zijn auto deur dicht gooit hoort in een keer in de verte 2meiden gillen haha:D!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:33

Leuk hoor die foto's zo Melis.....

Nou die naaktslakken zijn net zo smerig hoor.. heb er per ongeluk wel eens eentje aangeraakt toen ik het konijn ging voeren bij mijn zus thuis... Als ik er nog aan terug denk lopen de rillingen over mijn rug. Ik heb toen gaten in de grond gegraven en er halfvolle blikjes bier ingezet en er zijn er toen een hoop verzopen...vieze dingen bah....

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:38

Binar schreef:
jarno schreef:

gr shir

Wat is er de 20e dan???

Dan ben ik jarig natuurlijk Tong uitsteken Haha!

Leuke foto Melis!! Donna was braaf zeg gisteren!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:02

Citaat:
Wat is er de 20e dan???

Dan ben ik jarig natuurlijk Tong uitsteken Haha!

Leuke foto Melis!! Donna was braaf zeg gisteren!

veel lekkers deze week dan eerst ikke 17e dan irene de 20e en de 24e melis wie volgt??

gr

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 15:00

Shir, eerst mijn vader (15) en dan Izak (16) en dan pas ben jij

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 15:08

johnvt schreef:
Shir, eerst mijn vader (15) en dan Izak (16) en dan pas ben jij

okey nou zo te zien van ouder naar jonger.

nog effe geduld dus.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 15:43

ik ben 6 sept dus ik ben erna. Haha!

Ik kom zo naar stal ff omkleden en dan kom ik.
Moederliefde heeft weer overheersd, ik ga melis haar stukje wel mesten zometeen. lief he Ach gut Tong uitsteken

Ga wel naar buiten vanavond..is er iemand die mee wil?? Nous, kom op doe stoer en ga gewoon mee het zal allemaal best wel meevallen hoor!! Knipoog
Hij heeft toch niet 3 dagen in een box gestaan hij heeft zijn benen best kunnen strekken.
Nou ik ga je gewoon dwingen hoor als ik op stal ben Bloos
We moeten TRAINEN!! kom nooouuu!! Hyper!

Karin gelukkig dat het weer beter gaat met frutsel...maar is een traphekje geen oplossing?? of zeg ik nou iets geks? Bloos Bloos
Dan kan ze in iedergeval niet meer naar beneden vallen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 22:14

Wat is er aan de hand....wat is het stil....stiekem proefjes uit het hoofd aan 't leren...??

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 09:00

Afbeelding

gelukt ik kan ook foto's plaatsen hahahaha

dit is nou frutsel ......klein hè...

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 09:24

Madelon een traphekje is geen oplossing omdat ik wil dat mijn andere twee honden naar beneden kunnen lopen als er iets aan de hand is. De twee kleine hondjes gaan (als ik niet thuis ben) in mijn slaapkamer met de deur op slot (anders maken de katten de deur open) zodat dit niet meer kan gebeuren.

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 12:38

Vandaag heb ik wat foto's gemaakt van Vernaatje deze vind ik de leukste:D:D:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nog even een leuke foto van Evita en Banaantje, Evita stond natuurlijk zoals gewoonlijk weer los en stond helemaal breed over het pas zodat bijna niemand er meer langs kon dus het was wel wat verleidelijk even aan elkaar te snuffelen..Haha!

Afbeelding

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 12:38

hoo voor die van Evita en Vernaan moeten jullie even Schreef kijken haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 13:40

Leuke foto's hoor Lisz, wel knap dat je foto's van jezelf kunt maken terwijl je aan't rijden bent Clown

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 14:11

leuke foto's!!! indd knap dat moet je me maar eens leren!!

Vandaag een heleboel gedaan eerst een klein rondje buiten samen met nous en biz!!
Daarna nog in de bak geoefend we moeten natuurlijk wel winnen he zaterdag!! hihihi en daarna heeft nous nog even op bart gereden leuk he!! ging echt goed hier even een mooie foto van nous met Bartje!! owja en ook nog even zonder zadel uitgestapt!!

helaas de foto's zijn te groot dus ik moet ze nog even bewerken sorry heb ik even geen tijd voor!
KOMEN SNEL!!!

groetjes
Renee

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 15:58

Hahah Najaa jongens laat ik zeggen dat mijn moeder de foto's heeft gemaakt toen ik aan het rijden was haha:D

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:35

joh toch wel???!!!! valt me weer een beetje tegen hoor!!!!!
hihihihihi sjonge wat is het hier weer stil zeg !!