Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jarno schreef:en nu maar hopen dat het de 12e en de 20e droog is.
gr shir
Binar schreef:jarno schreef:en nu maar hopen dat het de 12e en de 20e droog is.
gr shir
Wat is er de 20e dan???
jaaa van het weekend weer 25 graden!!![]()
jarno schreef:He melis,
Ben je alweer wat opgedroogd hahaha,![]()
Ik was gisteren echt tot op het bot nat bah.
maar we hebben wel onwijs gelachen toch en die kikker ik heb er een nachtmerrie over gehad, ik werd achterna gezeten door een kikker.![]()
was echt smerig he.
Ik heb melis effe geholpen met haar kranten gisterenavond dacht het is nu toch droog wat maakt het uit.
Nou het begon me daar toch te plenzen ik was dus zeiknat en onder het rennen naar een schuilplaats schopte ik een kikker de lucht in bah ik denk dat de hele buurt gelijk wakker was ik en melis gaven me daar een gil, zo hard of er eentje verkracht werd haha.
daarna drufde ik haast niet meer te lopen wat zullen die mensen daar gedacht hebben toen ik met een stapel kranten voetje voor voetje voorbij liep.
Oja melis is een dierenbeul joh ze heeft een slak vermoord haha we hoorde echt van kkkkkrrrrrrrrrrrrrrrrrrak. en daarna een gil (de gil was melis)![]()
bah
maar goed volgende keer wil ik best helpen maar dan niet in de regen haha.![]()
gr shir
me schoen uitgedaan en als een gek dr mee tegen de muur aan geslagen! Stomme kikkers
Eerst wist ik niet eens dat ze er zaten, maar ik ga dus NOOIT meer s'avonds in de regen kranten lopen want dan zitten al die kikkers er! En van die slak jaa moettie maar sneller weg zijn
Hahah! nee daar kon ik niks aan doen maar wat een avontuur weer ik kom over een uurtje naar stal toe, even mijn stuk van het merrieland mesten, en ffe kijken naar Banaantje!
MlizS schreef:jarno schreef:He melis,
Ben je alweer wat opgedroogd hahaha,![]()
Ik was gisteren echt tot op het bot nat bah.
maar we hebben wel onwijs gelachen toch en die kikker ik heb er een nachtmerrie over gehad, ik werd achterna gezeten door een kikker.![]()
was echt smerig he.
Ik heb melis effe geholpen met haar kranten gisterenavond dacht het is nu toch droog wat maakt het uit.
Nou het begon me daar toch te plenzen ik was dus zeiknat en onder het rennen naar een schuilplaats schopte ik een kikker de lucht in bah ik denk dat de hele buurt gelijk wakker was ik en melis gaven me daar een gil, zo hard of er eentje verkracht werd haha.
daarna drufde ik haast niet meer te lopen wat zullen die mensen daar gedacht hebben toen ik met een stapel kranten voetje voor voetje voorbij liep.
Oja melis is een dierenbeul joh ze heeft een slak vermoord haha we hoorde echt van kkkkkrrrrrrrrrrrrrrrrrrak. en daarna een gil (de gil was melis)![]()
bah
maar goed volgende keer wil ik best helpen maar dan niet in de regen haha.![]()
gr shir
Ja opgedroogd ben ik gelukkig wel weer, maar wat je nog niet weet Shir.. toen ik dat laatste stukje nog ging doen alleen,, had ik een kikker dood getrapt die zat onder me schoen gekleefd en ging dr niet aff.. ik rennen en gillen me kranten neer gegooid op de zeiknatte grondme schoen uitgedaan en als een gek dr mee tegen de muur aan geslagen! Stomme kikkers
Eerst wist ik niet eens dat ze er zaten, maar ik ga dus NOOIT meer s'avonds in de regen kranten lopen want dan zitten al die kikkers er! En van die slak jaa moettie maar sneller weg zijn
Hahah! nee daar kon ik niks aan doen maar wat een avontuur weer ik kom over een uurtje naar stal toe, even mijn stuk van het merrieland mesten, en ffe kijken naar Banaantje!
Doei Doei
Binar schreef:jarno schreef:en nu maar hopen dat het de 12e en de 20e droog is.
gr shir
Wat is er de 20e dan???

Citaat:Wat is er de 20e dan???
Dan ben ik jarig natuurlijk![]()
Leuke foto Melis!! Donna was braaf zeg gisteren!
johnvt schreef:Shir, eerst mijn vader (15) en dan Izak (16) en dan pas ben jij