Sinds wanneer zijn er 2 weken kamp in de mei of heb ik wat gemist voorheen was er altijd maar 1 toch ? en Danielle zit je dan te twijfelen of je huur contract ?
Laatst bijgewerkt door Chantaliiejj op 04-02-14 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Chantal: nouja huisje wat mijn interesse nog meer trekt sta ik als 2e wachtende. Dus als diegene voor mij hem weigert ben ik degene die gebeld wordt. Nu is dat huisje waar ik voor wacht goedkoper + heeft aparte slaapkamer, groter & riant uitzicht. Die waar ik huurcontract voor kan tekenen is klein, geen slaapkamer en uitzicht is naar een dak... Verder is die een stuk duurder
Oh jeesh, vandaag de introductie van de nieuwe vakken die ik ga volgen gehad (of nouja, van 1 van de 2). Dus echt een informatie overload en meteen al in de stress of dit allemaal wel gaat lukken. ... Morgen dus nog even goed op me stage overleggen. .. en dan donderdag de introductie van het andere vak maar daar maak ik me niet zo heel druk om. Dat is allemaal prima te doen op me stage. ... zucht. .. Leuk joh school!