Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
en esmee; ik heb wat tegoed van je!! Liisette_ schreef:AAH! vandaag waren mijn laarzen bezorg en mijn moeder was "thuis", ze was de honden uitlaten.. En toen ze terug kwam met de honden lag er een briefje van de bezorger op de grond.. Balen.. Nu kan ik hem vanaf morgen vijf uur ophalen (tot 13 februari ofzo) bij de dierenspeciaalzaak in Danswijk... Jammer genoeg koude voeten vanavond!
het zijn bekenden van mij, en zij maken reclame voor me..
. 
Paar keer ervandoor schieten. En dan wil ze bokken, maar ik ben haar gelukkig steeds vaker voor. Waar haalt die oude haar energie vandaan zeg 
Broccoli schreef:Wooooow Merania was echt knetterfris.Paar keer ervandoor schieten. En dan wil ze bokken, maar ik ben haar gelukkig steeds vaker voor. Waar haalt die oude haar energie vandaan zeg
Laatste kwartier ging wel lekker. Maar in het begin dacht ik echt dat het niets ging worden. Van de week nog een keer erheen om te rijden. Wat een machtig mooie stal. Niet normaal!
.
er zit eigenlijk geen kwaad in, maar hij houd er van om schijnbewegingen te maken waardoor die bedreigend over kan komen
hij heeft hiervoor altijd met een shet en een andere pony gestaan, maar de shet was het leukst. en nog steeds, shetten zijn erg leuk ! misschien omdat hij zelf een shet in een xxl verpakking is..
Iets heel anders dan fotografie maar wel leuk