Maar gelukkig, de P van Prima.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LIQUITA schreef:Het is dat ik morgen moet werken, want anders had het me ook erg leuk geleken om mee te gaan (als dat mocht natuurlijk).
Veel plezier morgen en ik duim voor beter weer!!!
Nicole1995 schreef:Tuurlijk mag dat!!Volgend jaar proberen?
mntj schreef:doet nicol ook>
die is ook niet langs geweest> niets gemist hoor met dat weer.
kom volgend jaar maar. dan is het weer hopelijk beter.
.
mntj schreef:liquita we moeten als het mooier weer wordt maar een keer afspreken voor die foto shoot.
cas ziet er momenteel super uit.
12 mei gaat rona voor het eerste eens met de onderling een Z proef rijden.
ben erg benieuwd en super trots

LIQUITA schreef:mntj schreef:liquita we moeten als het mooier weer wordt maar een keer afspreken voor die foto shoot.
cas ziet er momenteel super uit.
12 mei gaat rona voor het eerste eens met de onderling een Z proef rijden.
ben erg benieuwd en super trots
Gaan we zeker doen. Misschien het een dag in het weekend van 19 en 20 mei??? Als het weer mee werkt dan. Zou mooi zijn als José dan ook zou kunnen.
Meteen een goede rede om weer ff bij Veldt te zijn. Zo maar ff op de bonnefooi langs gaan doe ik toch niet zo snel![]()
Wat goed van Rona zeg![]()
![]()

LIQUITA schreef:Het is zeker warm. Wij zitten al vanaf maandag in Wezep (vlak bij Inge). En we zitten lekker buiten. Zo af en toe wat spettertjes, maar daar laten we ons niet door weg jagen. Het is heerlijk genieten bij het Luxe Landleven!!!

winnitou schreef:LIQUITA schreef:Het is zeker warm. Wij zitten al vanaf maandag in Wezep (vlak bij Inge). En we zitten lekker buiten. Zo af en toe wat spettertjes, maar daar laten we ons niet door weg jagen. Het is heerlijk genieten bij het Luxe Landleven!!!
Zag je foto's op FB. Ziet er goed uit, heb je al een huis uitgezocht...?....
Geniet er lekker van en de groetjes aan Inge (ga er van uit dat je daar ook komt)
.

xan schreef:Maak je je hier nu niet een beetje te druk over ?
Een spreekbeurt moet een leuk iets zijn voor een kind, met een onderwerp waar
hij/zij graag over praat. En (in mijn ogen) geen presticieuze voordracht (bijna) volledig
gemaakt door de ouders. Want dat gebeurd ook vaak.
Als hij er al een tijdje mee bezig is, dan kan hij daar vast wel leuk over vertellen, met behulp
van een powerpoint.
Ik heb het echt nooit gesnapt dat mensen (lees ouders) zich daar nu zo druk over kunnen maken.
Ik heb me er nooit mee bemoeit bij Mart.
Alleen als hij vroeg om even te kijken of de tekst goed stond en om het uit te printen.
En hij kreeg overal een goede voldoende voor, net zo'n goede voldoende als bij anderen uit de klas
waarbij ik hoorde dat de ouders het er ook maar druk mee hadden gehad.
Misschien zijn wij er ook wel heel makkelijk in, want zijn laatste spreekbeurt heeft hij op woensdagmiddag
in elkaar gezet, en donderdagochtend stond hij er mee voor de klas.
En wij nog hopen dat hij nu wel door de mand zou vallen (en er de volgende keer dus meer aandacht aan zou schenken) haha nee hoor, een vette 9.
Het komt vast allemaal goed met zijn spreekbeurt.
LIQUITA schreef:Het is zeker warm. Wij zitten al vanaf maandag in Wezep (vlak bij Inge). En we zitten lekker buiten. Zo af en toe wat spettertjes, maar daar laten we ons niet door weg jagen. Het is heerlijk genieten bij het Luxe Landleven!!!
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Zag je foto's op FB. Ziet er goed uit, heb je al een huis uitgezocht...?....
Geniet er lekker van en de groetjes aan Inge (ga er van uit dat je daar ook komt)
Haha...ik lees dit nu pas, en we zijn alweer thuis. Maar ga als nog de groetjes doen aan Inge.
Het was heerlijk, ff een midweekje er tussen uit. Het is daar zo lekker rustgevend, zou er zo kunnen wonen. Huizen genoeg uitgezocht, maar er ontbreekt nog wat![]()
![]()