Dennis en ik gaan volgende maand een weekendje naar Limburg. Ook zin in! Tussendoor ga ik ook nog met vriendinnen weg, dus heb een goed maandje vakantie in het vooruitzicht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
antoinetje schreef:Welkom! Wij praten hier eigenlijk veel over de eigen en verzorgpaarden plus andere zaken die we zo nu en dan in ons spannende leventje meemaken![]()
Ja Querubi is een knapperd, hij is er nog geen week maar ik zou hem niet meer willen missen, het is zo'n ontzettend fijn paard!
Joris ken ik ook nog wel ja, heb hem nooit zien lopen hoor alleen sinds hij met pensioen is. Als je vaak op Joris hebt gereden ken je Gijs Pikker mischien ook wel? Die rijdt inmiddels al 33 jaar op de manege.
Achterhoek kun je ook leuk rijden, wij komen heel af en toe wel eens bij Stal Kroes in Beek, mischien dat je die stal ook kent?
Danseresje schreef:Je zag echt wel goed en flink verschil tussen begin en eind
antoinetje schreef:Was eigenlijk pas na de eerste galop tevreden en dan merk ik pas echt hoe belangrijk mijn houding is want als ik mijn hoofd nog maar beweeg reageerd hij al (wat goed is want ik moet bewuster worden van mijn houding).