Niet alleen de banenmarkt, ook de tussenpersonen. Niet de juiste info over de inhoud van de baan, niet terugkoppelen, chagrijnig reageren als een uur reistijd teveel is, goede voorbereiding eisen terwijl ze een dag van tevoren pas de baan doorgeven, uiteraard geen bedrijfsnaam willen geven (maakt de vraag: waarom wil je hier werken wat lastig), afgewezen worden op je hyvesprofiel etc etc
Ik ga overigens vrijdag Tiffes weer terug naar Wassenaar halen! Ze heeft een mooie vakantie gehad, maar het is nu tijd om thuis weer de poownies van Charlot te gaan pesten
Splinter
Geplaatst: 31-08-11 13:57
o ga je vrijdag, hoelaat ben je dan in wassenaar? of weet je nog niet?
jarrah schreef:
Splinter schreef:
mmm ik had een heel regenpak meegenomen maar dat wilde ze niet
Najaaa zeg wat een dom wijf
idd!!
taverno
Geplaatst: 31-08-11 14:15
Splinter schreef:
pfff wij zoeken een paard voor 8 t/m 11 september die mee mag naar de veluwe met een zeer ervaren ruiter, zie die maar eens te vinden
Ik weet wel een paard maar die gaat niet zonder zijn eigenaar!
Kan Venga niet?Baasje zal niet veel meer rijden denk ik.
jarrah
Geplaatst: 31-08-11 14:30
Venga zou eerst gaan volgens mij... maar die heeft een tijdje niet rad gelopen... Kim heeft er zelf van het weekend voor het eerst weer even op gestapt en ik heb hem gister gereden. Hij loopt nu goed als hij lekker gereden wordt... maar 'even' meenemen naar de Veluwe lijkt mij persoonlijk nog niet echt een goed plan Tiffes gaat overigens ook nergens heen zonder baasje
Dan delen ze Venga toch?Eerst een dag met de ene ruiter en de volgende dag de andere ruiter. Dan nemen jullie een hond mee dan kan degene die dan niet rijd een lekkere wandeling maken met de hond. Makkie,probleem opgelost!
Splinter
Geplaatst: 31-08-11 14:54
paarden delen is geen probleem maar het is leuker om met zn allen te rijden,
maar we hebben mss een fjord, die 'kronkel' heet bellen morgen terug met prijs ed
we zijn net op tijd, vanaf oktober gaan ze alles verbouwen, wij hebben nog trekkershutjes kost geen drol, de hut zelf voor 4 personen in 37,50 per nacht
taverno
Geplaatst: 31-08-11 20:10
Wat was het lekker weer vanavond zeg!
Ik heb heel rustig aan gedaan,beetje getut met Tence en daarna op de baan gereden.
De laatste rondjes met Esther en Xantha.Tence loopt niet zo vaak met een merrie zo vlak bij hem,hij vond het knap interessant.
Zag jullie idd rijden. Ik had les vandaag, ging weer zo super! Merk nog iedere week verbetering,heb echt het gevoel dat ik nu aan hetbrijden ben. Daarna De trec meteen betaald, dus dat is mooi geregeld.
Wat leuk zeg, naar de veluwe!
cassandra84
Geplaatst: 01-09-11 07:45
Goedemorgen iedereen.
Was aardig fris vanochtend op de scooter, maar het zonnetje komt al een beetje door.
Gister Abel los laten springen en hij heeft ongeveer 80 centimeter gesprongen En gister Elvis zijn nieuwe coupe bekeken. Ik vind het leuk staan het is alleen wennen.
taverno
Geplaatst: 01-09-11 09:01
Goedemorgen,het ziet er heerlijk uit buiten.
We hebben er weer een nieuwe stalgenoot bij,ik zag gisteren een grote schimmwel uit de trailer komen.