Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Nou Mntj, als het zo heeeeel goed is voor de lijn dan wil ik volgende week vrijdagochtend (1 oktober) ook heel graag weer beginnen met lessen. Ik hoor graag of het kan en hoe laat dan.
ThanX vast!
weet je het zeker.Zou wel ff melden aan JUF dat het weer je eerste les is
dan is ze wat milder voor je hoop ik!!Hahhahaha. Nicole1995 schreef:ja, dat is ook altijd erg moeilijk. Maar Goed van je dat het je gelukt is. Ik hoop voor je dat je naar de crematie kan.Zit net een condeoleance kaartje te schrijven,en heb er naar mijn idee iets heel moois op kunnen zetten en heb goede woorden kunnen vinden,dat is ook niet altijd een van de gemakkelijkste dingen.Zit hier met een brok in mijn keel.
Nicole1995 schreef:Whahahhaa...ik hoop het ook, maar ik ben bangLIQUITA schreef:Nou Mntj, als het zo heeeeel goed is voor de lijn dan wil ik volgende week vrijdagochtend (1 oktober) ook heel graag weer beginnen met lessen. Ik hoor graag of het kan en hoe laat dan.
ThanX vast!
Je kan je nog bedenken hoor Liquita,weet je het zeker.Zou wel ff melden aan JUF dat het weer je eerste les is
dan is ze wat milder voor je hoop ik!!Hahhahaha.

xan schreef:mntj schreef:rona staat er ook voor op de lijst. alleen weet ik nog niet of het gaat lukken.wanr ik moet ergens anders jureren.
we zien wel wer hoe het loopt.
Dan leen jij mijn auto'tje en ik de jouwe + trailer en rijdt ik samen met Rona![]()
(als we enigszins bij elkaar in tijd moeten starten natuurlijk)
(maar volgens mij val ik dan in herhaling, ha ha)!
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:ja, dat is ook altijd erg moeilijk. Maar Goed van je dat het je gelukt is. Ik hoop voor je dat je naar de crematie kan.Zit net een condeoleance kaartje te schrijven,en heb er naar mijn idee iets heel moois op kunnen zetten en heb goede woorden kunnen vinden,dat is ook niet altijd een van de gemakkelijkste dingen.Zit hier met een brok in mijn keel.

x_Renee schreef:
?? Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:ja, dat is ook altijd erg moeilijk. Maar Goed van je dat het je gelukt is. Ik hoop voor je dat je naar de crematie kan.
Nee,ik mag niet naar de crematie,ik ga morgenavond wel naar de condeleance.
xan schreef:Voor diegene die het leuk vinden om Frans te zien rijden.
Hij geeft hier een eenvoudige clinic tijdens de open dag van Les Chevaux.
Sanna voorziet het geheel van commentaar.x_Renee schreef:
Achter de E zien jullie het huisje waar Lucie, Saskia en ik in verbleven.
xan schreef:Voor diegene die het leuk vinden om Frans te zien rijden.
Hij geeft hier een eenvoudige clinic tijdens de open dag van Les Chevaux.
Sanna voorziet het geheel van commentaar.x_Renee schreef:
Achter de E zien jullie het huisje waar Lucie, Saskia en ik in verbleven.