Dooie boel hier! Ziet er fijn uit Antal Haha er is een fotograaf daarzo, dus ik laat mijn moeder filmen kunnen jullie helemaal lachen
Ik had van de week nog 194 en 181 punten gehaald Nu heb ik 2 maanden niks waarschijnlijk, ga ik lekker trainen en dan nog een keer m1 voor mijn laatste puntje en dan de rest M2 HC
Ik had gister BB in Lisse, foutloos door het huppelspringparcours.
Helaas er afgedonderd voor hindernis 3 in de cross, nouja, afgedonderd, pony week uit, ik stond voornamelijk op 1 beugel en toen stond ik ineens naast pony. Maar door mogen rijden en nog een weigering op 4, en nog een weigering op het water. Maar alle slingerkronkelpaadjes deed ze super. Ik ben enorm tevreden, was enorm spannend voor ons beide en ze heeft het super gedaan Wij zijn zelfs nog droog gebleven! Elke keer dat er een hoosbui kwam, kon ik haar net optijd de trailer inzetten, dus heb ook opgezadeld in de trailer omdat het toen hagelde.
Wauw wat een goede punten Jill & Zwanty! En Dyanne wat poedersuiker zeg... Wel super punten. Filmpje ziet er inderdaad top uit Antal! En Jetske wat balen van je dag!
Ach opzich valt het wel mee. Ik wilde de cross toch eigenlijk al niet meer starten en dit was een bevestiging dat we het echt niet moesten doen . De bodem was zo slecht