Hoi! @Kels: ja had gezien, Annet had al mailtje gestuurd naar me! @Ash: vind leuk!! @Tessa: leuke foto/avatar!! @Xandra, Sabrine: dankjullie!! @Mandy: leuk dat je gesprongen hebt!!
Net biologie en duits gehad, ging echt heel goed! Sabrine; hoe was het? Ashley en Lisa: Haha lekker zenuwachtig.
_Roosmarijn_
Geplaatst: 16-06-10 14:19
Ik ga in augustus een weekje op trainingsweek met twee vriendinnen. Nou is de keus: dressuur, allround of springen. Die laatste valt sowieso af. Dressuur is leuk maar ik zit te twijfelen of ik er wat springen bij zal doen, dus allround. Wat zouden jullie doen als ik erbij zeg dat ik met Eros niet fanatiek kan springen (eigenlijk gewoon niet) en ik er met hem sowieso niks aan heb en ik zit met een rug waar ik nog niet helemaal zeker van ben dat die klachtvrij blijft met springen?
Mensendieck is voor je houding, die geeft je oefeningen om je houding te verbeteren etc. Heb ik ook gedaan voor mijn knieeen, dat hielp heel goed toen.
Ik duim ook voor jullie meiden!!
Ik ga nu maar aan de slag, daarom had ik tenslotte een middag vrijgenomen.. *geen zin*
Eros vindt springen niet leuk, dus vandaar dat ik het niet zo snel met hem doe. En ik weet ook niet of ik wel met hem mag springen. Ik heb nog nooit met hem gesprongen. De laatste keer dat ik gesprongen heb met een paard waren 3 huppeltjes met Auke, toen had ik best wel last van me rug daarna. Maar toen met Dodge weer helemaal niet. En toen ben ik toch wel over een aantal sprongen van 60 - 80 cm gegaan.
Dan zou ik denk ik voor dressuur kiezen. Straks ben je dan bij Allround en krijg je rugproblemen en heeft Eros er geen lol in, denk dat je liever zonder rugproblemen daar rijd en dat Eros veel plezier er in heeft toch? Waar ga je op trainingskamp?
Even voor de duidelijkheid, Eros gaat (helaas) niet mee naar die trainingsweek.
Uhm, het is een trainingsweek van een centrum dat ook verbonden is aan de KNHS/FNRS.
LieZ_Horses
Geplaatst: 16-06-10 14:53
Ah oké, rijd je op paarden van daar dan? En als je begint met allround, kun je dan niet eventueel nog overstappen naar de dresuur als je rug het niet trekt?
Ja, ik rij op een paard van daar. Maar die mensen daar gaan wel proberen of ze een paard voor me kunnen uitzoeken wat een beetje qua rijden op Eros lijkt.
Suus, ik bedoelde meer dat ik er thuis met Eros niet veel aan zal hebben dat ik daar professionele springlessen heb gehad.
Nee, niet hét KNHS instructiekamp. Maar wel een kamp met professionele instructeurs (Z-springen en ZZlight-dressuur).