Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik heb vanmorgen bij -10 gewoon de trailer aangekoppeld en les gehad bij de rijvereniging. Na drie kwartier moest ik afstappen, want mijn vingers begonnen te tintelen en dat doet zeer!! Ik heb toch wel lekker gereden. Morgen wil ik toch naar Veldt voor de les, ik doe maar sokken om de ijzers van Valentino. Ik zie wel of ik de bak haal.
. 
Tytje schreef:Dit is zo'n gaaf filmpje van Edward toen hij zijn eerste uitje had met Totilas. Voorwaarts denken, zo mooi.
http://www.youtube.com/watch?v=Q7itK8W6J4E
Tytje schreef:Ik wil voorlopig het weer niet weten. Ik heb vanmorgen bij -10 gewoon de trailer aangekoppeld en les gehad bij de rijvereniging. Na drie kwartier moest ik afstappen, want mijn vingers begonnen te tintelen en dat doet zeer!! Ik heb toch wel lekker gereden. Morgen wil ik toch naar Veldt voor de les, ik doe maar sokken om de ijzers van Valentino. Ik zie wel of ik de bak haal.
Ik doe net of het niet vriest. Tis helemaal niet erg dat het water van de paarden bevriest, zelfs in de kuip, dat mijn vingers eraf vriezen en dat het spekglad is.

Tytje schreef:Ik wil voorlopig het weer niet weten. Ik heb vanmorgen bij -10 gewoon de trailer aangekoppeld en les gehad bij de rijvereniging. Na drie kwartier moest ik afstappen, want mijn vingers begonnen te tintelen en dat doet zeer!! Ik heb toch wel lekker gereden. Morgen wil ik toch naar Veldt voor de les, ik doe maar sokken om de ijzers van Valentino. Ik zie wel of ik de bak haal.
Ik doe net of het niet vriest. Tis helemaal niet erg dat het water van de paarden bevriest, zelfs in de kuip, dat mijn vingers eraf vriezen en dat het spekglad is.
Tytje schreef:Dit is zo'n gaaf filmpje van Edward toen hij zijn eerste uitje had met Totilas. Voorwaarts denken, zo mooi.
http://www.youtube.com/watch?v=Q7itK8W6J4E
. LIQUITA schreef:
Tytje schreef:Super gequote!! Ik ga met Thierry naar Snow planet.......weer sneeuw. Help kijk eens buiten het sneeuwt....
. Ik hou het weer toch maar even in de gaten.meelen schreef:winnitou schreef:ga straks pannenkoeken eten bij Rowan in de klas.
Rowan had vanmorgen zo'n zin om naar school te gaan, het restaurant in orde maken....
Wat goed eigenlijk (bedenk ik mij net) dat hij het zo leuk vind op zijn nieuwe school, en er graag heen gaat.

winnitou schreef:Je wordt nog arm door Haiti.het voorgesprek voor de tv opname ging niet door vanmiddag, komt een andere afspraak.
Heb samen met Rowan zijn nieuwe verduisteringsrolgordijn (van nog geen 25 euro bij de Praxis) opgehangen, 2.10m dat is erg lastig om alleen te doen, ben blij dat ik hier zo'n grote-kleine hulp heb. En ook hiervoor moesten er weer weer centen in de Haiti pot

Tytje schreef:LIQUITA schreef:Het is hier in amsterdam lekker aan het regenen. Nu maar hopen dat het niet gaat vriezen. Maar ik vrees het ergste. Kan het alleen nog maar mee vallen. Hi hi.
Ja, wat een regen nou weer. Kan toch nooit goed gaan?