Ik heb vandaag Thalita gereden. Het ging wel goed, ze liep stukjes aan elkaar en liep verder gewoon wel lekker! Verder heb ik een superduperleuk cadeautje van merel gehad En gister ook van Joyce
Het was trouwens wel supergezellig vandaag! Heb echt gelachen om Iris d'r oom, hihi
Ik heb vanochtend les gehad met Kealy, ging erg lekker, dat paardje wil zo graag haar best voor je doen! Daarna nog even lekker zitten kletsen op het terras op stal, samen met Kealy haar baasje haar box een grote beurt gegeven en toen richting huis. Morgen gaan we met een heel stel een buitenrit maken en daarna lunchen bij Vlietzicht, gezellig!
Een cadeaubon voor de mr. ed van Joyce en een washandje in de vorm van een paard zegmaar, hij is iig superleuk! Verder van m'n ouders toen m'n leren laarzen Morgen vier ik het voor familie, dus zal dan nog wel heel wat krijgen
ik heb vanmiddag een proefrit gemaakt in een zwarte peugeot 206.. helemaal leuk.. volgende week nog een ritje als er nieuwe banden onder zitten.. dus als het meezit heb ik binnekort mijn eigen autoooooo