Ei Ei Ei RSVA Bokkers zijn heel blij [Deel 11]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Re: Ei Ei Ei RSVA Bokkers zijn heel blij [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 11:34

Gelukkig staat ayla nu dag en nacht in de wei Melis! Zal ze vast veel beter vinden! Mooie foto ook zo in de box, ziet er heel netjes uit! Kan je ook binnenkort startkaart aanvragen en bosritten rijden met anderen :D!

Nouu Manon, wat een sprookjesverhaal haha :P. Kasteel, weiland met rivier, paarden.. Frankrijk is echt van de kastelen en de uitgerekte landschappen. Heel mooi om te zien! Wel jammer dat je niet mocht rijden, snap het wel. Miss als je der gewoont had en ze je kenden dan had het in de toekomst wel gemogen!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 11:52

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:
Nou hij lijkt op de andover. Zegt je vast niks, mij ook niet echt, was meer een vergelijkinksmodel, omdat hij geen showmodel van de mijne had.
Zijn niet heel veel plaatjes van, omdat het een merk is dat niet veel gebruikt word. Ik zat nog te twijfelen tussen deze en Ariat. Maar toch deze gedaan. Mede toen ik het hele verhaal hoorde achter Ariat, bij de meeste producten is dat zo. Komt gewoon uit China, word daar voor 50 dollar ofzo gekocht, en door de groothandel verkocht alsof het goud is. Maar het blijft toch een laars die verdomd lekker zit, of het nou uit china komt of niet :P.

Dit is hem in ieder geval , de Rectiligne Maryland
http://shop.hbhorses.be/index.php?main_ ... 469dfa40a6

Wouw mooie laars! Heb je die nu? :oo
Waar heb je hem gekocht? :D (ben stiekum nog opzoek naar 'spring' laarzn :o)

Nou.. nógggg niet :+ . Over 6 weken, als het goed is ...
Ik heb hem in bunnik gekocht (Utrecht) , www.rijlaarzen.nl Alleen moet je niet te veel verwachten,
het is geen gewone winkel. Niet te snel oordelen :P, want als je hem eenmaal hoort over die laarzen
en vertelt wat je allemaal heb, maakt het niet uit waar je ze koopt. Je kan rectiligne ook nog op andere plekken
in het land kopen, maar die waren nog dicht of te ver weg.
Rectiligne is echt een hele fijne laars, een frans model. En de fransen hebben de laars meer gemaakt voor dames met potloodbenen, dus geen stevige kuit. Duss ik was met mijn kuitmaat 36 , large in hun tabelmaten.
De Decima valt onder Rectiligne , en diegene die ik toen paste was een van de nieuwste. Heel fijn model. Dat is juist het mooie aan deze laarzen. Ook al is de schoenmaat helemaaal niet die van jou, ze passen toch. Ze blijven aan je voet. Alleen deze laars (decima) was heel dun, dus als je hem neerzet zonder houders dan valt die zo om. Volgens mij was het deze http://www.rijlaarzen.nl/images/decimaz ... 2klein.jpg . Maar dat weet ik niet zeker .
Die meneer had ook nog Königs rijlaarzen, maar dat zijn de wat duurdere. Vind ik persoonlijk niet heel mooi, hele chique laars. Meer dressuur. En Petrie uiteraard. Maar daar moet je bij mij niet over beginnen.. Vind het
prachtig staan bij anderen, maar voor me zelf vreselijk lelijk . En ik bespaar me de hel van inlopen...
En hij had nog een huismerk laars, waardoor je echt wel het gevoel heb dat hij er wat van afweet.

uhhh. als je nog een rijlaars wilt zal ik wel snel bestellen, want bijna alle merken zijn/waren op vakantie, waardoor de levertijd wát langer wordt...
Noujah ik zal eerst gewoon zelf op die site kijken , want het kan zijn dat de laars die jij mooi vind , er niet is als voorbeeld model. Wat bij mij het geval was bij de Rectiligne Maryland. Het is gewoon een hele fijne laars, past precies, weinig inlopen en als je het goed onderhoudt heb je er jaren plezier mee.
Zelfde met DeNiro boot , gewoon fijne laarzen. Persoonlijk niet te vergelijken met een petrie.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 11:54

Je ziet ook op die plaatjes dat er bijna geen kuit in zit. Nou
dat is nou een frans model. Ik denk niet dat jij zo'n dikke vlezige kuit heb dat je niet in de tabel past :P .

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:29

Ja idd Kirsten, was echt een heeeeeeel mooi plekkie om te wonen als je veel paarden hebt :D .

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:30

Kirsten_S schreef:
Ik door Amsterdam :D! Ook zo'n introductieweek. Welke opleiding ga jij doen op hva ?

Information Engineering .. ICT/Informatica + wat bedrijfskunde :) . Jij :D ?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 12:51

Sabinee__ schreef:
Kirsten_S schreef:
Ik door Amsterdam :D! Ook zo'n introductieweek. Welke opleiding ga jij doen op hva ?

Watttt :oo :P . Wat kan je dan worden B-)

Ik gaaaaaa maatschappelijk werk en dienstverlening doen ! :D
Enn dat komt op de vraag , die ik steeds vergeet te stellen. Irissss, ga je nou via almere centrum op de trein
offf via een ander station/bus? Aangezien jij ook naar wibautstraat moet :7

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:17

Elja schreef:
Jane,
ik heb hem niet gevonden dus kan hem morgen niet bij je bezorgen.
:(:)

;(

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:58

Ayla op haar nieuwe stekkie vandaag :+:

Afbeelding

Afbeelding

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:00

Wat ziet ze er goed uit Melissa! :)

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:04

Belde net de eigenaresse van Dotzel en Slashel, en ik mag haar spiegelreflexcamera lenen voor de opdracht :D !
Omdat mijne dan niet op tijd binnen is enz, zij heeft de Canon 400D.

De andere verzorgster is maar 1 keer geweest de afgelopen 2 weken toen ik op vakantie was voor de paarden!
Jeetje, en toen zij 2 weken op vakantie was ben ik elke week zowieso 3 keer geweest, en de laatste week 5 keer.
Eigenaresse had zelf ook weinig tijd dus veel beweging hebben ze niet gehad.
Denk dat ik vanavond dan ook wel even langs ga en morgen dan..

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:07

Ik ga nu nog even langs de paardjes , doeeg !

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:36

Manon_S schreef:
Belde net de eigenaresse van Dotzel en Slashel, en ik mag haar spiegelreflexcamera lenen voor de opdracht :D !

De andere verzorgster is maar 1 keer geweest de afgelopen 2 weken toen ik op vakantie was voor de paarden!
Jeetje, en toen zij 2 weken op vakantie was ben ik elke week zowieso 3 keer geweest, en de laatste week 5 keer.

Ik zal dan wel eerst even oefenen..
En bij even bedoel ik een paar maanden.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:47

Kirsten_S schreef:

Enn dat komt op de vraag , die ik steeds vergeet te stellen. Irissss, ga je nou via almere centrum op de trein

Computerprogrammeur, websites maken, games, etc etc etc :) . Zo'n beetje alles wat met een computer te maken heeft .
En deze opleiding richt zich voornamelijk op het oplossen van problemen tussen producent en consument door middel van computertechnologie.
Dus websites klantvriendelijker maken en zo .. 100% baangarantie, een súpergoed startsalaris, en vanaf het 2de jaar ga je comakerships doen ..
= 1 dag school, 3 dagen werk/stage (betaald), en 3 dagen vrij :) .

Ik wilde ook maatschappelijk werk doen ofzo :D . Maar dit lijkt me ook super ..

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:49

Jane_ schreef:
Manon_S schreef:

Ik zal dan wel eerst even oefenen..
En bij even bedoel ik een paar maanden.

Ah joh, laat der lekker.. Komt vast wel goed . Manon heeft genoeg fotografie talent, dus denk wel dat het goed komt.
En natuurlijk is het niet de makkelijste camera, maar denk dat ze van te voren wel non stop ermee oefent ..

Edit ; typen blijft moeilijk .
Laatst bijgewerkt door Sabinee__ op 16-08-09 16:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:24

Boem, een verlanglijstje van HM.com van + 200 euro :} .
Salaris moet sneeeel komen . I wanna buuuuuuy . :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:53

Nou ik denk dat Manon dan wel hard moet oefenen. Want een SLR is héél wat anders dan de camera die ze nu heeft. En daarmee bedoel ik niet dat ze er niet klaar voor is, want dat is ze wel, maar het is echt anders. En ze moet idd wel heel erg veel gaan oefenen met die camera voor ze een shoot ermee kan doen. Want jou camera ken je nu hé, en ik denk dat je meer kans op slagen hebt met die, dan als je een compleet onbekende camera neemt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:55

Ik heb trouwens vandaag nog een leuk dagje gehad :+: Ben net nog ff met Nickey mee geweest naar stal, Bannie en Willie nog ff gezien, was echt leuk :j En nog meer leuk nieuws, ik ga een paardje daar (waarschijnlijk) 2 dagen in een week rijden ^^ . Super leuk vosje, redelijk brede bles, witte beentjes :+: Echt een leuk ding :j Maar die eigenaresse had al iemand anders, maar die moest eerst haar eigen paard verkopen en ze kon niet echt vaste dagen afspreken. Dus ik krijg het nog te horen :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:10

Ik ga voor je duimen Ems !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:10

Haha ik ook :D

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:00

Sabinee__ schreef:
Kirsten_S schreef:

ik ga niet meer die opleiding doen :o

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 19:03

Sabinee__ schreef:
Kirsten_S schreef:

Computerprogrammeur, websites maken, games, etc etc etc :) . Zo'n beetje alles wat met een computer te maken heeft .
En deze opleiding richt zich voornamelijk op het oplossen van problemen tussen producent en consument door middel van computertechnologie.
Dus websites klantvriendelijker maken en zo .. 100% baangarantie, een súpergoed startsalaris, en vanaf het 2de jaar ga je comakerships doen ..
= 1 dag school, 3 dagen werk/stage (betaald), en 3 dagen vrij :) .

Ik wilde ook maatschappelijk werk doen ofzo :D . Maar dit lijkt me ook super ..

Zooo wat een stoere opleiding zeg !! Vind het wel echt bij je passen, zeker met dat bewerken enzo,
ben je heel handig in! Zijn zeker niet veel vrouwen bij die opleiding haha!

Ik heb ook echt heel veel zin om te beginnen! Binnenkort boeken ophalen, ben echt benieuwd
wat er allemaal in staat :P !

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 19:03

Iriis_ schreef:
ik ga niet meer die opleiding doen :o

Watt zeg je!! ohhh!
Ik dacth van wel :oo ! Welke ga je nu doen dan ??

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 19:04

Emmaa_ schreef:
Ik heb trouwens vandaag nog een leuk dagje gehad :+: Ben net nog ff met Nickey mee geweest naar stal, Bannie en Willie nog ff gezien, was echt leuk :j En nog meer leuk nieuws, ik ga een paardje daar (waarschijnlijk) 2 dagen in een week rijden ^^ . Super leuk vosje, redelijk brede bles, witte beentjes :+: Echt een leuk ding :j Maar die eigenaresse had al iemand anders, maar die moest eerst haar eigen paard verkopen en ze kon niet echt vaste dagen afspreken. Dus ik krijg het nog te horen :D

Zooo! Echt leuk !! Maar heb je wel vast vervoer dan daarhene? Weet niet of je met openbaar kan?
Of ga je met nickey mee ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:05

Kirsten_S schreef:
Emmaa_ schreef:

Zooo! Echt leuk !! Maar heb je wel vast vervoer dan daarhene? Weet niet of je met openbaar kan?
Of ga je met nickey mee ?

Op donderdag rij ik met Nickey mee en op zaterdag brengt m'n papa me! :) Maar alleen als het door gaat hé :P Hoor het als het goed is deze week :)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 19:05

Oohh okee! Nou hartstikke leuk toch :D!