Hahah dan heb ik wel een jonge moeder:P Jah idd, ergens drinken ofzo weet ik het..
SsSimonee
Geplaatst: 18-04-10 14:10
Net weer bij Radja geweest wat een droppie ze is echt leuk mag er fjordsport wedstrijden mee rijden en bosritten springen. Heb haar net buiten uit gestapt ook super super braaf alleen tilt ze soms haar voetjes niet op en struikeld ze. Maar dat ga ik met cavaletties proberen op te lossen
Ik heb er aankomende week nog 3, maar ze vinden het leuk er ook gewoon lessen tussendoor te plannen Sukkels :p
alleeen, mn schoolsite ligt eruit dus ik weet niet waar ik morgen moet zijn en hoe laat ik nu precies moet beginnen
SsSimonee
Geplaatst: 18-04-10 21:48
Oke dat is ook niet handig. Als wij cijfers die meetellen voor je pvb onvoldoende hebben moeten we over 2weken een herkansing maken. Maar ik weet van 1vak nog het cijfer niet
Hahaha ik vertel ook niet alles Ik had me er een hele poos geleden een x op aangemeld zo van: ach voor de grap, laat ik es kijken wat er gebeurd. Nou heel veel van die vieze, ouwe mannetjes die de nieuwe jezus zouden kunnen zijn keken op me profiel maar soms ook wel leuke. En Marko had een bericht gestuurd en toen dacht ik nog: zoo eens een mail van iemand die niet 50 is en er ook niet als een pinokkio uitziet. Na wat heen en weer mailtjes vroeg die me msn en die heb ik gegeven en sindsdien babbelen we op msn.
En Ella, het is morgen We gaan ast goed is op het panne(n?)koekenschip wat eten. Dus ben benieuwd!
wisselend wiskunde 3.9(telt dit jaar niet mee) Scheikunde 6.9(telt ook pas volgend jaar) Natuurkunde 9.1(ook voor volgendjaar) Administratie 6.9(ook volgendjaar) Hoefverzorging 7.5 (telt voor dit jaar) Bewegings apparaat 5.9(dit jaar) Biologie voorplanting 4.6(dit jaar maar het kluster waar hij bij zit is totaal voldoende) Techniek nog niet terugg(telt niet voor het deel dat we af gaan sluiten)
Laatst bijgewerkt door SsSimonee op 19-04-10 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt