Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en dan heerlijk slapen!!!
LIQUITA
. 

LIQUITA schreef:meelen schreef:
gehgehgeh, Winnitou Liquita en ikkes zijn de die-hards ja, die gaan tot diep in de avond/nacht door.vandaar dat ik er nog steeds ben.

Nicole1995 schreef:@Liquita,waar moet ik de foto`s heen sturen en hoe werkt dat dan.Ga je daar wat leuks mee doen voor een nieuwe part 4?Dit is nog nieuw voor mij.Gelukkig goed geslapen hehehehe
LIQUITA schreef:Kunnen we die paarden van ons dit leren?Wel zo makkelijk, hihi.
LIQUITA schreef:Of dit
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Kunnen we die paarden van ons dit leren?Wel zo makkelijk, hihi.
hahaha, scheelt wel een hoop werk met uitmesten, maar vraag me af of het aan te leren is hihihi!!!!
_sandra schreef:moeten maar ff kijken of we met elkaar voor oj kunnen zorgen. francis haar verzorgster is ook ziek, dus dat komt allemaal slecht uit!
_sandra schreef:zit weer tegen mezelf te l*llen, ga maar ff broodje eten. doegie allemaal!!!!!!!!!
ATE schreef:_sandra schreef:moeten maar ff kijken of we met elkaar voor oj kunnen zorgen. francis haar verzorgster is ook ziek, dus dat komt allemaal slecht uit!
heb net rondje gebeld eerst wim ivm francis die was naar dokter gaat niet echt lekker
toen ilse gebeld die gaat ook nog niet lekker heeft geen stem en als ze praat krijgt ze hoest buien
en toen san van coen ja het verhaal wat jij al heb verteld
allemaal stinkmodder