Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Twinklebel schreef:Wij? Onzin? Wanneer?
Begin nu wel weer de zenuwen te krijgen....Mijn gevoel zegt dat er nog steeds een tweeling zit, en mijn gevoel heeft meestal gelijk bij mijn paard....
tenzij het uiteraard goed gaat zouook in mn broek schijten hoor... good luck! vera23 schreef:ja ken echt niet hoor .....![]()
wat zei je nou nous.. onzin... waar??
Nooot.. Kduim mee twink
Zou er misselijk van worden. Wil je weten hoe hard je kan werken? Kom eens een weekje met me meedraaien, misschien krijg je dan ook een kick!
Jetta schreef:Jemigdepemig! Wat kunnen jullie o.h.-en over niks!
En maar zeuren over hoe hard je moet werken, bluh, ben blij dat jullie mijn stalgenootjes zijn en niet mijn collega's!Zou er misselijk van worden. Wil je weten hoe hard je kan werken? Kom eens een weekje met me meedraaien, misschien krijg je dan ook een kick!
![]()
Fem, veel sterkte, het zal niet makkelijk zijn, zo zonder je mooie, lieve l'Eté !![]()
Fieke, heel erg gefeliciteerd en óp naar een voorspoedige dracht en een gezond veulen!
Twinklebel schreef:Dat was het paard van Heike, de vriendin van Bart. Paardje leeft niet meer ondertussen.