En ja... ik ben nu al wakker
Denk dat ik me zo nog ff omdraai, want 7 uur in t weekend is wel errug vroeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denk dat ik me zo nog ff omdraai, want 7 uur in t weekend is wel errug vroeg
Paps was gisterenochtend begonnen met laminaat leggen in de woonkamer en mn oom zou 's middags komen om te helpen. Laat mn moeder 's ochtends een glas vallen op het net nieuw gelegde laminaat met als gevolg 2 planken kapot en 1 met een kras
Om niet gelijk met lelijk laminaat van start te gaan op dag 1 heeft mn pa alles er weer uitgehaald en die planken vervangen.
Precies op een plek waar niks te staan komt en waarvoor zo'n beetje al het laminaat eruit moet om die plank te kunnen vervangen xD
Ik heb 2 zware kasten tegenover elkaar staan waardoor het laminaat waarschijnlijk geen ruimte heeft om te bewegen. Nu dus maar heel mn kamer omgegooid in de hoop dat het weer weg zakt.
.
, Donny (m'n hondje) had een baarmoeder ontsteking dus die is 2dagen geleden helemaal leeg gehaald, maar nu ben ik dus bij m'n pa, elke keer het eten naar binnen proppen zeg maar, de dierenarts zei dat het al heel wat was, dat ze de operatie had overleefd. Heel der milt en darmen waren ook ontstoken en vol met pus. Dus, nu nog hopen dat ze aansterkt, want der lichaam wilt bepaalde bloedcellen niet aanmaken zeg maar, heel der tandvlees is ook wit..
Priszz schreef:Oooh klinkt lekker.
Ik ben er vandaag niet, Donny (m'n hondje) had een baarmoeder ontsteking dus die is 2dagen geleden helemaal leeg gehaald, maar nu ben ik dus bij m'n pa, elke keer het eten naar binnen proppen zeg maar, de dierenarts zei dat het al heel wat was, dat ze de operatie had overleefd. Heel der milt en darmen waren ook ontstoken en vol met pus. Dus, nu nog hopen dat ze aansterkt, want der lichaam wilt bepaalde bloedcellen niet aanmaken zeg maar, heel der tandvlees is ook wit..
. Hopelijk zijn er dan geen lessen, haha. 
. Tussen 7 uur en half 8, zo ongeveer.
Ga straks shoppen met mn zus, dus moest een beetje vroeg anders zijn alle winkels straks al dicht xD Meespringen gaat m dus ook niet worden, want heb zelfs al gereden
Eindigde uiteindelijk 4e. Tweede rondje had ik het idee helemaal niet zo lekker te gaan, maar eindigde ik toch nog op een 2e plaats
Vlak achter de nummer 1
AndreaB schreef:Wist niet dat ik het in me had, maar ben gewoon al op stal geweest!!Ga straks shoppen met mn zus, dus moest een beetje vroeg anders zijn alle winkels straks al dicht xD Meespringen gaat m dus ook niet worden, want heb zelfs al gereden
![]()
Jammer van je les, Bri! Net nu onze wedstrijd angstaanjagend dichtbij komt!!
Olympia schreef:Gaaaf! Hoe was het?
hahaha
Dan zorg ik wel voor een goede fotograaf