Mijn proefje op Chester ging inderdaad wat minder goed dan de vorige keer.. Nu had ik 206 punten en de vorige keer op Chester (F7) waren dat er 236. Chester was echt heel erg sloom bij mij, maar met inrijden had ik hem toch best flink voorwaarts gekregen, maar toen gingen we naar de binnenbak voor het proefje, en opeens was al dat werk tijdens het inrijden weer weg! Hij werd opeens weer mega sloom en ik kreeg het gewoon niet meer voor elkaar om het voorwaarts te krijgen helaas. Verder was hij niet echt buigzaam en vond hij bepaalde oefeningen daardoor heel moeilijk, hij was nogal houterig. Ook was ik de eerste die erop zat, en dat maakt bij Chester ook nog heel erg uit. Als hij al wat proefjes heeft gelopen dan is hij wat wendbaarder. Kortom de proef was erg slordig en ik kreeg hem dit keer gewoon niet goed aan het lopen en ik had 1x de verkeerde galop te pakken en had dat te laat door. Dus de jury had helemaal gelijk.
Maar toen mocht ik weer op me vertrouwde Otis!
En dat proefje ging heerlijk!
1x sprong hij aan in de galop terwijl dat niet moest, maar dat was mijn fout, ik gaf een hulp te onduidelijk en toen dacht hij dat hij moest galopperen. Maar verder ging het echt heel netjes: 221 punten!En ik heb nu mijn diploma van de F8, op naar de F9!
En dat over Bella las ik ook op de manege. Echt heel fijn voor Bella! Ze wordt van 2 meiden die zusjes van elkaar zijn (namen weet ik niet meer). En ze komt bij hun aan huis te staan.

??

.. en nog nieuws... >> ??
??