Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
verder 
Zefana schreef:
Oke.
En nu ga ik douchen, want ga zo winkelen
uitgeven he
ATE schreef:niet te veel![]()
![]()
![]()
![]()
uitgeven he

rit in 't Twiske.
ATE schreef:voor meelen
ATE schreef:winnitou schreef:En allemaal weer vroeg op?
Ging er pas om kwart voor 3 in, En heb mezelf gedwongen om niet meer op bokt te komen, is gelukt. Nu veel te vroeg wakker en toch snel even kijken. Ben weer bij gelezen. Wat leuk al die plaatjes. Moet me er toch eens in verdiepen dus als jullie binnenkort zorgen dat jullie niet op bokt zitten heb ik rustig de tijd. Wat jammer nou dat ik er zondag niet ben want dan is het overdag lekker rustig hier!
Allemaal een gezellige dag en ik duik er weer in. Proberen of zoonlief nog even wil slapen (of in iedergeval stil kan zijn).
Wederhelft is al aan het werk. Dus voor iedereen die vandaag de markt (in Zaandam) overgaat, doe hem maar de groetjes van mij.
wat doet je man dan op de markt?????????? ja hoor je al denken van werken natuurlijk nee dat bedoel ik niet dus maar hoe kunnen we iemand de groeten doen als we niet weten aan wie ??????????? ben nog niet helemaal wakker
ATE schreef:deze zet ik speciaal voor nadine die is gek vanwe gaan ook van de zomer naar de
tuin
ATE schreef:nou ook nog even voor linda dit is linda haar favoriet
!
Zefana schreef:Lady_mary deze ik ook leuk!
Zefana schreef:
winnitou schreef:ATE schreef:deze zet ik speciaal voor nadine die is gek vanwe gaan ook van de zomer naar de
tuin
Welke?
winnitou schreef:Moet me voortslepen, zou zo me bed wel in willen duiken. Maar je zult zien vanavond ben ik weer klaar wakker en zit ik weer uren hierachter i.p.v. lekker in mijn bed te liggen snurken.
Ben vanmiddag bij Winja, de nieuwe Fries van een buurvrouw wezen kijken. Ik kan haar vanuit mijn tuin zien staan. Leuk paard om te zien en erg knuffelig. En lief met kind. Vind ik toch ook wel belangrijk.
Ze moet alleen nog een zadel, gaat ook voor zo'n Frieso (of hoe je dat ook schrijft) zadel.
site van