Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nouja, ik wacht maar even tot vanavond, misschien is het dan droog!
Hij rijdt best lekker, alleen die galop joh, hij gooit echt hoog op!!! Was wel ff leuk, maar wel wennen hoor
Het was echt al supersuperlang geleden dat ik op een ander paard heb gereden
(5 jaar ofzo
) Wel gestapt op andere paarden, maar niet echt "serieus" gereden
)

. Ze is overal zo bang voor maar tegeljkertijd ook heel nieuwschierig en is voor de eerste keer in de tram geweest en ze vond het eigenlijk wel leuk geloof ik
. Ik had een jonge vrouwelijke dierenarts, wel erg aardig hoor en lief voor de dieren volgens mij. Ze ging heel goed met Frutsel om, want zo klein als ze is, wil ze niet onderzocht worden dus het was een klein beetje een gevecht
. Ze heeft toch een epileptische aanval gehad als gevolg van de val. Ze is al drie keer eerder dit jaar van de trap gegooid door die lomperikken
en ze had het dus ook al drie keer meegemaakt. Alleen dit keer duurde het lang voordat ze eruit kwam en het herstel duurt ook langer. Ze heeft een prikje gehad met een pijnstilling en ik heb drie pilletjes meegekregen voor drie dagen. Toen ik gisteren thuiskwam had ze alweer praatjes voor een grote hond
(zoals ik haar gelukkig ken). Ik ben weer heel opgelucht.
Binar schreef:Hihi, ik heb vanavond op Bart geredenHij rijdt best lekker, alleen die galop joh, hij gooit echt hoog op!!! Was wel ff leuk, maar wel wennen hoor
Het was echt al supersuperlang geleden dat ik op een ander paard heb gereden
(5 jaar ofzo
) Wel gestapt op andere paarden, maar niet echt "serieus" gereden
![]()
Shir, ik heb Verna ff geleend voor wat foto's van mijn passierzadel![]()
Zadel staat haar goed hoor![]()
spettertjuh schreef:Ik wil ook foto's plaatsen soms maar het lukt gewoon niet....kan iemand mij dat eens gaan uitleggen hoe dat moet. Ik heb het geprobeerd door op eigenschappen van de foto te gaan staan en dan de lokatie te copiëren maar dat gaat niet want dan krijg ik alleen maar de Url te zien en geen foto.... misschien een beetje