jaa gaat alwel veeel beter met m'n knie schat! morgen weer lekker rijden gelukkig.. ja ik mag dan denk ik niet maris op western weekend. maar ik zal wel nog ff vragen over kamp.. *pb*
ben ik weer...! dat weekend gaat voor ons ook niet lukken er is dan open dag en avond op de manege! dus heb josé maar weer gemaild en gevraagd of het dan die week erop kan!
mááár maris dat zou dus betekenen dat jij helemaal niet kan!?! wat ik onwijs jammer vind! het is net als met kamp je gaat pas na het eten rijden!! alleen wel wat eerder natuurlijk omdat het anders alweer donker word! maar 3/4 uur aanwezig! wie weet heb jij school tot 12 uur weet jij veel en anders meld je je ziek voor 2/3 uurtjes. Alsof je de rest van het jaar helemaal niet ziek kan worden dan misj e toch ook school?!!?! Toch (A) kortom mijn conclusie is dat je gewoon mee moet!! iedereen moet namenlijk dan weer naar school!
Ik heb echt een vakantie dit jaar Echt té erg gwn! Haha! 28 mei is m'n laatste examendag (en m'n verjaardag!) Dan wil ik m'n verjaardag een keer vieren (t'lijk ), dan ga ik een snelcursus voor m'n rijbewijs doen Dan ga ik 16 juni op trainingskamp naar Ermelo, en kom 20 juni terug. 22 juni ga ik naar Rhodos met een vriendin En 29 juni kom ik weer terug 30 juni is m'n diploma uitreiking Dan ga ik in die week wrs ergens een keer een poosje naar Frankrijk met Nick en misschien nog wat vrienden. En dan 19 juli naar 't Fjordenpaard