Elja schreef:Haha ja hoor ik leef nog :p Wij hebben op de campus gewoon stroom. Gelukkig maar anders zou het echt hel zijn!
Gelukkig
doe voorzichtig! Mis je. Nederland al haha? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Commentaar wat hij erbij geeft ook netjes, hij geeft zn paard echt het vertrouwen om dat hele parcours te lopen ipv hem te pushen.. Ja echt heel veel respect
Emmaa_ schreef:Wow! Ik vind het ook zo heel netjes hoe die man rijdtCommentaar wat hij erbij geeft ook netjes, hij geeft zn paard echt het vertrouwen om dat hele parcours te lopen ipv hem te pushen.. Ja echt heel veel respect
Ik weet niks....
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Wow! Ik vind het ook zo heel netjes hoe die man rijdtCommentaar wat hij erbij geeft ook netjes, hij geeft zn paard echt het vertrouwen om dat hele parcours te lopen ipv hem te pushen.. Ja echt heel veel respect
Jaa gaaf hè! Had al eerder dit soort filmpjes gezien maar deze is wel extra bijzonder vind ik!
Broccoli schreef:Geld dan maar?![]()
Daarom ben ik ook spullen aan t verkopen op MP. Gaat trouwens vét goed haha! Ik heb laatst m'n petries verkocht, nooit verwacht. Maargoed, geld vragen voor je verjaardag is ook een beeeeetje not-done (als je het echt voor vrienden viert.. iig zon gevoel heb ik
)
Hihi
Iriis_ schreef:Wow ik kwam dit toevallig tegen op YouTube.. heb echt met verbazing gekeken haha. Wat een hindernissen! Het ziet er zo makkelijk uit van bovenaf
http://www.youtube.com/watch?v=qY-v5oB0dBc

Kirsten_S schreef:Gelukkigdoe voorzichtig! Mis je. Nederland al haha?
Elja schreef:Kirsten_S schreef:Gelukkigdoe voorzichtig! Mis je. Nederland al haha?
Hahah nee ik heb het hier super naar mn zin! Heb heel veel vrienden gemaakt, er is altijd wel wat te doen en ik wil nog lang niet weg!!
Heb ook een beetje spijt dat ik mn ticket naar LA heb geboekt voor 20 mei. Zou hier nog wel wat langer willen blijven
, nog veel plezier!! Astor schreef:Iris wat heb je allemaal te koop staan?
?

,