We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 17:07

Britt_Sisi schreef:
Echt een poedersuiker gebouw.. Ik kwam voor hoorcollege zegt die docente nee zo ga ik echt geen les geven dit kan echt niet.. We gaan in opstand.. Allemaal naar huis.
120 man in een lokaal iets groter als een normaal lokaal.. Kan echt niet..

Oke -O-

Even een blij momentje ik heb in een les file parkeren achteruit gehaald *\o/*
mede dankzij het meerijd dagje woohooo

_Linn_

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:44

Pffff kak Marlous en Britt! Leuk zo'n school dan.... :S
Goedzo Andrea! Al enig zicht op wanneer je af mag rijden?

Ik heb vandaag mijn biologie cijfer terug gekregen....een 9.5! Ik snap dr niks van haha :P Zo goed ging het namelijk helemaal niet..... had laatst ook al een 9 voor ons verslag en presentatie over die stomme vleermuis. We hadden ons goede verslag een week te laat ingeleverd....we hadden dus wel op tijd een verslag ingeleverd maar die was toch nog niet helemaal goed....en onze presentatie was nou ook niet echt bijzonder....dus ik snap er gewoon helemaal niks van! Ik heb me leraar ook gemaild of ik de toets mag inzien want moet even met eigen ogen zien of het wel klopt haha :P

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:47

ik had in april mogen afrijden.
Maar hij wil me nog 10 extra lessen laten nemen en die kan ik niet betalen dus het wordt mischien nu pas augustus of september :(

wauw goed cijfer Linn !!!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:55

Aawh das jammer Andrea!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:56

Super cijfer linn!

En jammer Andrea. Maar beter zo dan dat hij je wel laat afrijden en je zakt. Dan heb je nog veel meer kosten.
Als hij wil dat je extra lessen neemt kan je er wel van uit gaan dat dat ook nodig is denk ik..

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:57

Ik zou er mooi niets van zeggen linda hahhaa

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:58

Heb je eigenlijk een pakket met her examen als je instructeur aan geeft dat je examen mag doen? Of een tussentijdse toets?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:01

Britt_Sisi schreef:
Ik zou er mooi niets van zeggen linda hahhaa

Nouja geschreven is geschreven natuurlijk, dus hij kan evt. het cijfer niet meer veranderen natuurlijk :P Maar ik kan gewoon niet geloven dat ik bijna alles goed heb dus ik wil het gewoon echt zien :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:15

Jullie hebben deze vast allemaal al gezien maar ik wil hem toch nog even spammen :P

Met Richy <3
Afbeelding

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:25

_Lucy schreef:
Heb je eigenlijk een pakket met her examen als je instructeur aan geeft dat je examen mag doen? Of een tussentijdse toets?

Ik heb een pakket van 20 lessen met examen een ttt erbij kan maar ik beheers bijna alle byzondere manouvres dus ik ga die niet doen want dat kost ook bijna 200 euro.
en als je de bonus haalt bij de ttt hoef je niet de manouvres te doen bij eindexamen maar daar maak ik me geen zorgen over.
er zit geen herexamen in het pakket dus ik ga hem gewoon in een keer halen haha

ik heb samen met hem besloten dat we gewoon die lessen er nog bij doen want ook al heb ik alles zo goed als onder de knie het moet gewoon perfect zijn.
eventueel als ik kan aantonen dat ik in juni/augustus kan betalen wil hij de lessen wel vooruitschieten zodat ik eventueel in mei alsnog examen kan doen maar dat is afwachten.
éerst zeker weten of ik mijn baan bij doeksen kan terug krijgen nu evt mag blijven varen -:(- -:(-

had de foto al gezien Linn maar hij blijft leuk :D

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:28

Ik heb idd om de zelfde redenen ook geen ttt.

En tja 20 lessen. Het is zo verschillend hoeveel lessen iedereen heeft.
Ik heb er nu ook al zeker 40 gehad.
Hier nog niet verteld volgens mij maar ben gezakt voor mn eerste keer examen..
Nu heel erg blij met het her examen in mn pakket.
Nu weer paar lesjes doen en dan her aanvragen.

Mag van mn instructeur wel meteen weer. Maar hij zegt ook wel dat ik beter eerst kan zorgen dat de dingen waar ik op gezakt ben helemaal goed gaan. En dan weer aanvragen.
Wil ook echt niet nog een keer zakken

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:33

Waar ik op gezakt ben is:
Kijken op de snelweg. Met die hoge snelheid kijk ik erg veel naar voren omdat je zo hard gaat. Maar moet meer om me heen kijken.
Wat erg opvallebd was omdat ik binnen de bebouwde kom heel erg veel en goed keek xd

Heb een voorrangsfout gemaakt (had niet gezien dat een bus al wou wegrijden dus verleende geen voorrang)

En ik moet scherper zijn.
Dat is het vooral. Merk ik zelf ook erg en erger me dood aan mezelf maar kan de knop nog niet helemaal omzetten

En er zullen vast nog wat andere dingen zijn geweest maar dit voornamelijk.

Het eerste heb ik afgelopen keer al weer geoefend en ging omdat ik er nu extra op let heel goed.

En bij elke bus die ik tegen kom kijk ik nu meteen naar de knipperlichten :')

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:37

Oh en leuk linda! Hoe was het? Is hij nog steeds zo leuk en wist hij nog dat je hem je nummer had gegeven?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:49

Ik wil je aanraden om niet té snel nog een keer af te rijden Lucy! Ik was de eerste keer ook gezakt en de tweede keer ook omdat dat toen echt nog te snel was na de eerste keer! Dus neem echt je tijd!

En gister was echt super gezellig! Het is echt een enorm leuke jongen (jongeman...)! Hij herkende mij niet van dat ik mijn nummer had gegeven, ik heb het hem wel nog gezegd. Maar hij krijgt schijnbaar meerdere nummers op zo'n avond en bewaart ze daarom dan ook niet (logisch!). Al die mannen zijn gewoon zooo normaal gebleven en dat maakt ze ook zo leuk! We hebben echt heel lang met ze allen zitten praten. Het duurde ook echt langer dan verwacht haha :P

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:55

Hee, ik lig weer ziek op bed pff, hoe was jullie weekend ?

Andrea, wat leuk dat je aan de nijmeegse vierdaagse gaat mee doen
En linda wat gaaf dat je met richy op de foto staat, hoe was het ?

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:56

Leuk linda!

Nee doe ik ook niet.
Het is nu al twee week geleden. En wacht ook met een her aanvragen tot ik en mn instructeur het goed genoeg vinden gaan.
En dan duurt het nog een paar weken met her aanvragen.

Ik ben het wel echt zat wat een geld het kost xd maar neem wel de tijd. Want anders kan ik mn 3e examen ook nog zelf dokken

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:59

Dit weekend lekker rustig gehad.
Zaterdag met faron naar het bos geweest
Zondag ff wezen shoppen

Allebei de dagen vroeg op bed :o
Lekker bijtanken

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:20

Beterschap Chantal!
Mijn weekend eindigde iig geweldig! Zaterdag gewoon de post doen terwijl ik me niet zo lekker voelde, dat was niet zo fijn dus.
En zondagmiddag naar Delft gereden naar mijn schoonzusje omdat zij met mij mee ging naar Richy. Toen dus met ov naar A'dam en onderweg wat gegeten. Toen dus een geweldige avond gehad. Was pas na 12en weer thuis dus toen snel me bed in! En deze week begint weer een nieuwe periode van school dus het normale school/stage/werk leven gaat weer beginnen!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:49

@linn heb je nu weer je nummer gegeven haha

@Lucy kijken vond ik in het begin soms wel lastig maar nu doe ik niet anders meer gaat nu zo automatische ik zagvandaag zelfs een fietser die hij nog niet had gezien dus ik was in mijn nopjes haha

@chantal beterschap
Nijmeegse wordt een uitdaging maar lijkt me onwijs gaaf door al die mensen die er vanaf de start al staan om je aan te moedigen

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:06

Haha dat is altijd fijn he Andrea :D

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 23:15

Heb zelf totaal 48 lessen gehad. Juist WEL een TTT omdat ik dan weet hoe een examen gaat en extra rust voor mijzelf. Plus geen zorgen om de bijzondere verrichtingen. Daar wil ik altijd veel te snel mee, dus was blij dat ik die bonus had.
Verder heeft mijn instructrice aangegeven dat ik mocht afrijden & dan weet ik dat ik het ook kan.
Heb nu buiten de lesauto al heel wat km gereden. Denk al zo rond de 200 km ofzo :)

Je leert het pas als je zelf gaat rijden. De zekerheid van een instructrice/teur heb je niet meer naast je en je bent op jezelf aangewezen.
Mijn tip: doe er liever iets langer over dat je zeker weet dat het je lukt dan dat je met hakken over de sloot slaagt...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:18

Haha nee ik heb niet weer mijn nummer gegeven :P Die andere maakte wel een grapje dat toen hij mijn foto tekende van: nou moet Richy eigenlijk zijn nummer aan jou geven hea :P Toen moest hij lachen.....ach nee joh. Tis echt een super leuke jongen en je zou mij echt niet tegen kunnen houden als hij met mij uit zou willen ofzo maar ik ben echt wel realistisch genoeg dat dat toch niet gaat gebeuren haha :P Hij is happy nu met zichzelf alleen.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:18

_Lucy schreef:
Haha dat is altijd fijn he Andrea :D

Ja haha :+

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:13

Ik heb geen ttt gedaan en ben 2 keer gezakt! Gewoon door de zenuwen want ik kon het allemaal prima! Laatste keer had ik iemand (toevallig) die ook faalangst examens deed dus dan voel je je net wat meer op je gemak! Ik rij nu echt heel veel ben de tel van kilometers al kwijt geraakt na de eerste week haha! Ben ook toen ik hem net had naar fjordenpaard gereden met Patries Suus en Marlous dus gelijk heel wat kilometertjes gemaakt! Ik rijd nu standaard iedere week naar stage 50 km ofzo en ook nog afentoe naar Patries of Remy en naar mn werk (10 minuten hahhaha) of familie gewoon omdat het kan! Vooral in mijn eigen auto maar soms ook met die van mn ouders (die 2 keer zo groot is erg spannend haha) en ook in patries haar autos een keer een klein rondje gereden! Dus ik ga ook lekker! Ik heb hem nu iets van 5 maanden en ik ben er erg blij mee!!

Ah leuk Linda! Leuke foto ook! Jammer dattie je nummer niet bewaard heeft
En beterschap Chantal

FeeKoolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 14:21

Heee meiden,
Zo fijn dat iedereen weer weet wanneer die leiding is, heb er zoveel zin in! Kan niet wachten, gelukkig hoef ik niet heel lang te wachten:)
Hoe gaat het hier allemaal?