Jeetje wat kan bewegen lekker zijn als je al weken/maanden voorzichtig moet doen! Ik kom net terug van de sportarts, die heeft mn spier verdoofd, om de gesloten cirkel te doorbreken. Nu moet ik m extra veel bewegen haha dus ik doe allerlei rare dingen hier in huis maar t voelt echt lekker om weer eens alles te kunnen doen zonder te denken; voorzichtig anders doet het zeer!
Ik heb geen continue pijn aan die spier, hij kan in de kramp schieten en dan doe het pijn. Door hem nu normaal te bewegen, denkt die man dat het daarna ook beter gaat zeg maar... je moet schijnbaar even over een bepaalde grens heen die normaal te pijnlijk is, maar nu wel kan. Dus ik hoop inderdaad niet dat het straks pijnlijker wordt.
oke nee dan snap ik het idd. als hij in de kramp schiet, dan ga je natuurlijk heel erg voorzichtig doen, en daardoor verkramp je hem alleen maar meer denk ik. als je hem nu gewoon beweegt ga je daar natuurlijk doorheen
Dat wisselen van leerkrachten vind ik juist wel goed. Je bent in dienst bij het bestuur en niet bij die specifieke school... en beetje wisselen is wel goed... sommige teams zijn zo vastgeroest en dat is niet goed voor de kwaliteit van onderwijs. Vandaag hopelijk alles duidelijk achter gelaten voor de vaste leerkracht. Dat is soms wel moeilijk, alles nagekeken, klas netjes, op geschreven waar ik gebleven ben met alle verschillende vakken. Hopelijk is het genoeg. Volgende week woensdag de laatste keer de groep 8 waar het niet zo mee klikt, die had ik deze week niet, omdat ik voor groep 4 stond. Kreeg vandaag wel compliment dat ik zo flexibel was en goed doorzet dat is iig iets.
Zou niet weten waar hij last van moet hebben.vik denk dat hij onder de galop uit wil komen
_Linn_
Geplaatst: 16-12-11 18:00
Oef de tram net op het nippertje gehaald! De deuren gingen al dicht.... Anders hak een kwartier moeten wachten... En ik moet plassen dus ben blij dak het niet hoef!
Ik hoorde van mn vader dat er in t westen sneeuw gevallen, maar hier niet geluKkig. Pff er stond wel veel wind hoor vandaag! En t regende ook veel. Ik moest voor t stoplicht mn rem ingedrukt houden, anders schoot ik naar voren xD
Goeeeiemorgen, ik ga zo weer lekker aant werk in de kou! En ik ben gister met de meiden gaan gourmetten en omg ik heb medelijden met diegene waar ik zo mee moet werken want ik heb lekker veel stokbrood met. Ayoli ofzo iets. Op hahaha
M'n ouders hebben vanmiddag allerlij spullen uitgezocht, m'n moeder heeft een kast meegenomen dus ik moet er nogal aan wennen dat er ineens dingen weg zijn. Die kast heeft er zeker 7 jaar gestaan sinds de verbouwing... Het wordt nu allemaal wel heel erg definitief hoor...