morgen uiteten voor mn opa's verjaardag en mn zus is er niet, dus zal me wel lekker veel vervelen..
we hebben zo'n leuke gezellige familie... NOT!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

EllaBellaah schreef:Hij kan het opzich ook wel gebruiken, hopelijk komt hij dan ook wat dikker terug. Als hij meer vet en spier heeft kan hij beter zulke klappen opvangen en word hij misschien minder snel kreupel. Wel rot dat Hattrick nou al kreupel is.
Op me werk is het saai, word vanavond hopelijk wel iets drukker anders gaat de tijd echt langzaam. Maar we staan maar met z'n tweeen na sluitingstijd en dat is veel te weinig normaal minimaal 3 liefst 4 en dat omdat er iemand niet op kwam dagen en niks van zich heeft laten horen :s hij moest om 2uur beginnen maar is er nog steeds niet. Erg fijn dus....
@Maren; leuk! Welke krijg je dan?
Vetjes uiteraard wel en die mogen er best wel bij ja. Al ziet die dr nu ook al best oke uit hoor....

maar dan mis ik m wel en had net echt t idee dat we nog meer een team werden en verder kwamen. Maja voor hem beter, moet ik weer opzoek naar n ander wedstrijdmaatje... Haha morgen op Gijs maar gewoon lol hebben haha.

Maar hij ziet er wel echt al VEEEUL beter uit dan 6 weken geleden!! Hij begon echt mooi spiertjes te krijgen, echt op ze hals en ze kont kon je echt al heel veel verschil zien aan bespiering!! 
!
Dat ze hun proefjes mogen halen!
denk niet dat ik m gehaald heb maar heb wel plezier gehad haha... Nu afwachten...
ben benieuwd
ze smste me vannochtend al dat ze 't echt kak vond dat ze opeens moest wisselen en dan nog op een paard die ze neit echt leuk vind! Ik hoop toch dat ze m gehaald heeft !! Nog even duimen dus!