Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ATE schreef:winnitou schreef:ik was aan het werk (waar het niet rustig was). Zaten met zijn drieen waarvan er 2 steeds zo aan het kleppen waren dat ik echt naar rust verlangde, was blij als ze aan de telefoon zaten. /vond dit niet prettig werken. qua werk wel lekker gewerkt!
oude doos hahahahhahaha

winnitou schreef:xan schreef:Zodadelijk weer naar de carroussel.
Heb de proef uitgeprint en gelezen, haha dan komen er weer allemaal vragen op.
zitten ook nog fouten in, ik bekijk liever de tekeningen.
Ging het oefenen?

xan schreef:Zodadelijk weer naar de carroussel.
Heb de proef uitgeprint en gelezen, haha dan komen er weer allemaal vragen op.
xan schreef:winnitou schreef:zitten ook nog fouten in, ik bekijk liever de tekeningen.
Ging het oefenen?
haha ja dat van die fouten heb ik geweten !
Ik dus netjes rijden wat op papier stond, ging ik dus de fout in
xan schreef:Hoe laat willen jullie wegrijden ??
Hier ook alles ingepakt, lekker hoor als je niet zoveel meer mee hoeft te nemen als je zelf niet rijdt![]()
Heb nog wel een kussentje gekocht om op te zitten, je krijgt zo'n blikke kont op dat gras.
mntj schreef:hehe. druk druk druk.
zo even de auto wassen en de ej een hopelijk een rijbroek scoren voor rona.
dan de laatste spullen inpakken en douche en nog even bankhangen. heb besloten toch maar vroeg weg te gaan. rij met brenda mee> wel zo gezelli met zn alle op de boot.
voer is klaar nog wat laatste boodschapjes inpakken.
heb er zin in.
winnitou schreef:ATE schreef:vandaag ff bij peet geweest ziet er goed uit hoor alles lekker schoon heerlijk de paling
heeft Peet een schoon aquarium met paling????????????
. Dan ging ik ook gerookte paling verkopen. Hihihi, heb vandaag gezien dat het een goede business is. 
winnitou schreef:lekker gewerkt vandaag, alleen vind ik het wel heel vroeg om om 6.45 uur op mijn werk te zijn..... 's aovnds niet kunnen slapen en voor de wekker al wakker worden... vanavond maar vroeg naar bed anders ga ik de dag door niet redden.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:lekker gewerkt vandaag, alleen vind ik het wel heel vroeg om om 6.45 uur op mijn werk te zijn..... 's aovnds niet kunnen slapen en voor de wekker al wakker worden... vanavond maar vroeg naar bed anders ga ik de dag door niet redden.
Jaah dat is erg vroeg he. Ik kan er ook maar niet aan wennen (ik begin mijn dagdienst op 7:15 uur). Ik ben dan ook 9 van de 10 x een ruime tijd voor de wekker al wakker. Bang om me te verslapen ofzo
Nicole1995 schreef:Het is dat ik morgen moet werken, want anders had het me ook erg leuk geleken om mee te gaan (als dat mocht natuurlijk).
Veel plezier morgen en ik duim voor beter weer!!!