Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus dan ben ik bang dat t tegen gaat vallen...
had echt teveel verwacht van het tweede jaar dus viel het ook wel iets tegen. 
en anders ga ik misschien op knhs kamp(?).

xLoki schreef:haaaaii!
loes, dat had ik ook!had echt teveel verwacht van het tweede jaar dus viel het ook wel iets tegen.
maar dat was vooral om het rotweer, want met het zonnetje erbij ben je ook veel vrolijker enzo!
maar denk wel dat ik volgend jaar weer ga.en anders ga ik misschien op knhs kamp(?).

en morgen so geschiedenis, echt 50 begrippen ofzo van de 2e klas maar ik heb hele andere begrippen gehad afgelopen jaar.. 
Echt niets wat je verwacht van hem, tis echt een schatje. Wat die kinderen ook over hem zeggen. Het is echt een superlieve pony,
loesje166 schreef:xLoki schreef:haaaaii!
loes, dat had ik ook!had echt teveel verwacht van het tweede jaar dus viel het ook wel iets tegen.
maar dat was vooral om het rotweer, want met het zonnetje erbij ben je ook veel vrolijker enzo!
maar denk wel dat ik volgend jaar weer ga.en anders ga ik misschien op knhs kamp(?).
ik ben vorig jaar met de knhs geweest.. echt super leerzaam, maar echt niet leuk tussendoor. met het reelaer moest je wel een team vormen, deed je spellen en leuke dingen tussendoor. bij de knhs rij je 's ochtends, 's middags en tussendoor mag je het uitzoeken..
wat wil je doen? allround?