Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 17:29

Die had ik bij vandaag...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 19:33

Ja warm is anders.

Ik wilde vandaag gaan rijden maar Tence miste ineens een stuk hoefwand en de nagels zaten los dus heb ik hem maar onverrichte zaken terug gebracht.
Gelukkig komt morgen de smid en ik hoop dat er nog een ijzer onder kan.

Goh,er zijn nog maar weinig mensen die voor de Trec betaald hebben zag ik op de lijst.
Luitjes even opschieten .

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 19:46

Voor wanneer moet dr betaald worden??
Ik heb ook nog niet betaald, maar wil wel meedoen!! :)

Joehhooee ik heb net vrij gekregen van mn werk voor 11 sept..dan gaan we weer naar Horse Event!
Heb dr weer onwijs veel zin in...gaan dr nog meer mensen van hier?

Hmm balen Marion van de hoeven van Tence! Gelukkig komt de smid langs! Goede timing....
Mooie Agnus!! Heeft die een beetje goed gepresteerd op de keuring?
Woooww Lin, wat een regen op jij op je kop gehad! Knap hoor dat je toch nog te puntjes heb weten te rijden!
Fab, goed gedaan op wedstrijd! +:)+ Smaakt vast weer naar meer... ;)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 19:47

Er moet voor 1 september betaald worden.Bij Xantha stond volgens mij een kruisje dat er betaald is,of doen jullie allebei mee?

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 20:04

taverno schreef:
Er moet voor 1 september betaald worden.Bij Xantha stond volgens mij een kruisje dat er betaald is,of doen jullie allebei mee?
Dat zou mooi zijn als anderen al voor ons hebben betaald ;) Voor zover ik weet heeft Deb ook nog niet betaald...

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 20:07

Voor mij wordt het morgen of woensdag. Wij krijgen woensdag trouwens eindelijk kijkers voor ons huis!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 20:21

Ik kan ook scheel gekeken hebben Esther! :D

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 20:25

taverno schreef:
Ik kan ook scheel gekeken hebben Esther! :D

Hmm dat zou dan jammer zijn :P :D

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 20:58

Nope, ik heb ook nog niet betaald, maar het is nog geen 1 september :P

Hoe heeft Angus het op de keuring gedaan??

Marion, balen van Tence zijn voetje, hopelijk kan er dan nog een ijzer onder.

Lins, knappe Lief!! Ziet er netjes uit hoor :j

Fab, ook goed gereden, op naar de "echte" wedstrijden *\o/*

Es ik hoop dat je voor 10 sept vrij heb gekregen :D

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:03

Xantha schreef:
Es ik hoop dat je voor 10 sept vrij heb gekregen :D

Jaa dat bedoelde ik ook..haha! Oeps... :o?

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 09:46

Angus heeft een tweede premie behaald staat op de site van stal +:)+

Effe :9k

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 12:05

Goed zeg van Angus! Ik moet ook nog betalen voor de Trec, maar zie Cathy niet zo vaak op stal. Anders inderdaad aan de deur bij Wil.

Hadden we gewoon afgelopen zondag ineens geen warm water meer. Ik bellen gisterochtend. Ze konden vanochtend langs komen. Gelukkig was ik gisteren vrij dus kon ik op mn gemak bij mn ouders douchen. Constateren ze vanochtend dat de boiler stuk is. Moeten ze een nieuwe bestellen en komen ze donderdag een nieuwe plaatsen :( Super irritant zit je gewoon een paar dagen zonder warm water. Ik kan dan 's avonds wel bij mn ouders douchen, maar heb meestal 's morgens een douche nodig om wakker te worden. Zit nu ook nog half te slapen achter mn bureau.....

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 15:18

Een koude douche is toch ideaal om wakker te worden Cynthia! :D

Ik kreeg bericht dat mijn nieuwe zadel binnen is,nu nog een afspraak maken om hem bij mij af te leveren. /3

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 16:22

En ik heb net een belletje gekregen dat ik op tweede gesprek mag komen bij een erg leuk bedrijf....ik is blij!

Verder heb ik gehoord dat het morgen wel aardig weer word :D Marion...durf je nog?? Drie keer is scheepsrecht toch??? :)
Balen Cynt dat je boiler kapot is..en inderdaad een koude douche word je wel goed wakker van...alhoewel ik ben dan vaak ook gelijk erg chagrijnig..... >;)

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 16:58

Wat fijn voor je Esther, ik hoop dat het gaat lukken veel succes!
Zo vandaag vriendlief ophalen van Schiphol, die is een maand weggeweest voor zijn werk. En morgenochtend mijn gips eraf.. ik is ook blij! *\o/*

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:50

Esther,ik durf best wel hoor.
Maar ik kan alleen na 17.00u morgen.Moet `s middags nog even wat doen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:54

pff, balen zeg, geen warm water.. Moet niet denken aan zo'n koude douche in de vroege ochtend, dan ben ik de hele dag chagrijnig :P

Gefeliciteerd met Angus zeg, helemaal super! Tis ook echt een prachtding hoor.

Oeh, Noah, jij hebt echt een fijne week dan. Eindelijk het gips weg, vriendje terug. Kan niet op zeker?

Hier is echt een baaldag. Had vanochtend al moeite met wakker worden en moest invallen dus had allemaal patienten die ik niet kende. Daarnaast had ik te weinig brood bij naar mijn werk. Dus tussen de middag alleen nog mijn soepje, had me er al 2 uur op verheugd. Giet iemand de theekan leeg in mijn soepje ipv de kan heet water... *zucht*
Toen vanavond eindelijk warm eten, wil ik zout over mijn net bereide aardappeltjes gooien, breekt het dekseltje van het potje open, al het grove zout over mijn aardappels en een deel over het vlees, heb alles weg moeten gooien, was echt zo gefrustreerd. Dus zit nu te wachten tot er eten bezorgd wordt, had niets meer in huis dan vis en aangezien we morgen kijkers krijgen voor het huis lijkt vis me niet verstandig. Dan ruikt het hele huis morgen naar vis!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:09

_Noah schreef:
. En morgenochtend mijn gips eraf.. ik is ook blij! *\o/*

Fijn joh,kan je ook weer naar Noah komen,die zal ook wel blij zijn.Die snakt volgens mij naar een beetje werk en aandacht.

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:26

@Marion. Je wordt inderdaad wel wakker van een koude douche, maar heb 's ochtends niet echt de moed om eronder te gaan staan.....

@Esther. Leuk zeg dat je voor een 2e gesprek mag komen! Dan ben je dichtbij een nieuwe baan. Ik ga voor je duimen.

@Noah. Ook goed nieuws. Vriendje thuis en gips eraf. Lekker feestje vieren morgen :)

@Seccie. Wat een baaldag inderdaad. En het is vaak zo als het eenmaal allemaal zo verkeerd gaat, dan blijft dat zo de hele dag. Morgen weer nieuwe kansen :)

Vandaag weer eventjes een sprongetje gemaakt met Fa. Ging heel goed. De laatste keer kwam die wat verkeerd neer op de hindernis. Had er toen niet zo'n goed gevoel aan overgehouden. Nu alleen maar eventjes een laag hindernisje om mee te beginnen, maar hij sprong er ruim overheen. Even allebei wat vertrouwen gewonnen. :)

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:42

Goedenavond!

Mijn les van vanavond ging weer helemaal toppie! Vooral veel aan mezelf gesleuteld en met goed/beter resultaat geeindigd dan dat ik begon! Ben dus weer helemaal happy....

Marion, ik ga even kijken wat ik dan ga doen morgen! Doc gaat namelijk naar dr tanden kijken morgen...
Misschien kunnen we dr na nog even een rondje baan doen ofzo....maar dat hangt dus een beetje van Doc/Xantha af.....

Ilvy! Eindelijk goed nieuws.... :) Gips dr af en vriend weer thuis!! En nu nog snel naar stal toe komen... :P

Sec, je had inderdaad wel een erge baaldag vandaag! Ach als alles in 1 keer komt, ben je dr gelukkig weer een poosje vanaf (positief denken.... O:) ) Succes morgen met de bezichtiging van je huis....

Cynt, gelukkig dat jullie beide weer een beetje vertrouwen dr in hebben! +:)+

Nou iedereen slaap lekkerr.... :z

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 09:02

Goedemorgen!

Wat goed es, spannend! Hoop dat je er doorheen komt!

Noah wat fijn, eindelijk je gips eraf! En vriendje ook nog terug. Nu voorzichtig doen he, je hebt wel genoeg gebroken nu!!

Ik heb zico gister op de baan gereden en ben met tjelle en een vriendin op kevin naar het buytenpark geweest, wat was dat heerlijk in het avondzonnetje!
Vandaag alweer de laatste dag op de groene meer... Morgenochtend gaan we zico verhuizen. Spannend! Hoop dat alles goed gaat en zico snel gewend is!

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 09:56

Goedemorgen......heerlijk om buiten te rijden gister en vandaag. Fa lekker gesprongen, Xantha goed haar best gedaan en nu maar hopen op een leuke baan Es.
Ik wil geen gips meer zien bij jou Ilv ( bij niemand trouwens). Morgen Zico verhuizen....spannend.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 10:04

Goedemorgen

Ik was zowaar eens een keer wat later wakker. :D

Het viel me tegen dat het wat geregent had vannacht,hopelijk blijft het nu minstens een maand droog. :D

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:45

Goedemorgen!!

Ik heb zojuist nog even snel 3 foto's opgestuurd voor de fotowedstrijd op bokt...
[VN] Fotowedstrijd: nog twee dagen!

Dus als mijn foto's uitgekozen worden, dan zijn jullie allemaal verplicht om naar Horse Event te komen en op mij te stemmen :P

Fab, t was zeker lekker weer voor een buitenritje! Zal vanavond even afscheid nemen van Zico! :)
Marion, was je pas om 10 uur wakkerrr _/-\o_ ??

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 13:01

Zo, daar ben ik weer eens. Lees wel regelmatig bij maar posten is niet makkelijk vanaf een iPod :-)

goeie berichten over gips en banen :j
heb vandaag ook twee gesprekken, maar ondertussen word ik hopeloos van alle randorganisaties :n
wanneer heb je je 2e gesprek? Spannend!