Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:Heb ik ook even over nagedacht, maar ik doe het toch liever niet. Ben toch bang dat ik z´n rug ermee verpest, en dat heb ik er niet voor over. Ik zou het jammer vinden, mocht het niet lukken voor kamp. Maar ik ga me evengoed wel vermaken in Kootwijken een gelpad/siliconenpad er onder!!!!!!??????!!!!!
. winnitou schreef:Hebben een heerlijke tocht gehad vandaag. Xan we zijn niet een keer verkeerd gereden (goed he). Hadden voor de verandering weer de orginaliteitsprijs (een groot zak paardensnoepjes voor Xandra, omdat ze altijd zolang op ons moet wachten.
Hebben veel bekijks gehad. en was erg gezellig.
(we hebben ook lekker zitten roddelen in de auto op de heen en terugweg)
winnitou schreef:heb trouwens mijn paardrijlaarzen een groot gedeelte van de dag aangehad, Had de binnenzool uit een laars gehaald en niet mijn eigen zootjes er in gedaan, mijn voet had in iedergeval nu genoeg ruimte zonder pijn te hebben (wat was dat heerlijk zeg) ga nu maar de hele winter op mijn paardrijlaarzen rondbaggeren)

xan schreef:xan schreef:![]()
![]()
Ik heb me net opgegeven voor een wedstrijd op 3 oktober. Bij de zaanse.
![]()
![]()
![]()
Brrr altijd weer ff eng, het is namelijk alweer een paar maanden geleden dat ik ben gestart.
En nu ook net ingeschreven voor 24 oktober !!!!!
Bij kalverhoek.
Nicole1995 schreef:Zo net thuis,en wat eten.Heb net les van Mntj gehad.
Kan me niet heugen dat ik zo als vandaag afgebeuld ben hahahaha.Pfff.We hebben er vandaag wel heel hard aan getrokken hoor,Col was bekaf en ik ook.Zei al tegen Mntj,kijk je strakjes nog ff bij haar of ze nog ademt.Wel lekker hoor achteraf hahahha,kunnen we weer mee door.
mntj schreef:Nicole1995 schreef:Zo net thuis,en wat eten.Heb net les van Mntj gehad.
Kan me niet heugen dat ik zo als vandaag afgebeuld ben hahahaha.Pfff.We hebben er vandaag wel heel hard aan getrokken hoor,Col was bekaf en ik ook.Zei al tegen Mntj,kijk je strakjes nog ff bij haar of ze nog ademt.Wel lekker hoor achteraf hahahha,kunnen we weer mee door.
hahahaha. lekker he.
al dat luie zweet eruit.![]()
en weet je het is heeeeeel goed voor de lijn