x_kelsey_x schreef:Nee ash,ik geef je gelijk. je bent geen poepdoos, maar wel een LIEVE poepdoos!
Haha ik zie nu een drol in een vorm van een hart
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

josewoos schreef:Het word mij de 1ste keer Divoza, we gaan naar Heteren, was jij daar ook geweest Kels?
ben er trouwens 2 keer geweest, ook nog 1 keer daarvoor nog met me nicht.
(moet je ff me spaarpassie meenemen?
haha
krijg ik mooi punten erbij, nee hoor, je moet zelf een pasje aanvragen is hele handig! Je krijgt dan punten erop die je kan verrekenen met geld, bij je volgende aankoop, je kan zelfs in 1 keer gebruiken
vorige keer had ik dan die chaps en jodphurs daar had ik aardig wat punten over, maar ik kocht toen zelf ook nog een broek, heb toen gelijk die punten er weer voor gebruikt
handig hoor
)
x_kelsey_x schreef:josewoos schreef:Het word mij de 1ste keer Divoza, we gaan naar Heteren, was jij daar ook geweest Kels?
Jepben er trouwens 2 keer geweest, ook nog 1 keer daarvoor nog met me nicht.
T is een leuke winkel(moet je ff me spaarpassie meenemen?
haha
krijg ik mooi punten erbij, nee hoor, je moet zelf een pasje aanvragen is hele handig! Je krijgt dan punten erop die je kan verrekenen met geld, bij je volgende aankoop, je kan zelfs in 1 keer gebruiken
vorige keer had ik dan die chaps en jodphurs daar had ik aardig wat punten over, maar ik kocht toen zelf ook nog een broek, heb toen gelijk die punten er weer voor gebruikt
handig hoor
)