Hoe heb je dat dan te horen gekregen van haar?
Haha we zitten trouwens wel gezellig met de tweeen het topic vol te lúllen

En Manon als het niet kan mag je ook wel een les van mijn kaart gebruiken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
!!
! Astor schreef:Heey dames
Ik had even een vraagje want ik ben nu hard aan het denken welke fotografienaam het nou gaat worden.
Maar wat vinden jullie mooi en waarom?
Wie gaat er voor Bri'Chel Fotografie?
En wie gaat er voor Bri'Chel Photo?
En jullie zullen vast wel denken van waarom Bri'Chel? Het is als een soort eerbetoon aan mijn ouders.
Mijn moeder heet Brigitte vandaar de Bri en mijn vader heet Michel vandaar dus de Chel.
En samen werd dan Bri'Chel en die komma maakt het een beetje chique
Kirsten_S schreef:Nou hij lijkt op de andover. Zegt je vast niks, mij ook niet echt, was meer een vergelijkinksmodel, omdat hij geen showmodel van de mijne had.
Zijn niet heel veel plaatjes van, omdat het een merk is dat niet veel gebruikt word. Ik zat nog te twijfelen tussen deze en Ariat. Maar toch deze gedaan. Mede toen ik het hele verhaal hoorde achter Ariat, bij de meeste producten is dat zo. Komt gewoon uit China, word daar voor 50 dollar ofzo gekocht, en door de groothandel verkocht alsof het goud is. Maar het blijft toch een laars die verdomd lekker zit, of het nou uit china komt of niet.
Dit is hem in ieder geval , de Rectiligne Maryland
http://shop.hbhorses.be/index.php?main_ ... 469dfa40a6
(ben stiekum nog opzoek naar 'spring' laarzn
) 

.
.
.
.
Heb dan wel geen camera maar ik ben wel super gezellig
Sabinee__ schreef:Maaikeee schreef:Vanavond lekker stappen in a'dam! Najah vanacht.. vriendin werkt tot 12 uur in a'dam, dus daarna gaan we
En vanaf 24 augustus tot en met 28 augustus intro-week van de UvA! ook super veel zin in
Echt ? Ik heb introductie van de HvA, maar heb er dus echt geen zin in.
Kroegentocht door Almere, pfff . Maargoed, ik móet mee van mn vrienden, die dezelfde opleiding gaan doen .
! Ook zo'n introductieweek. Welke opleiding ga jij doen op hva ?